Ik vraag om hulp of adviesquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:01 schreef donroyco het volgende:
[..]
Misschien hier: Hoe zien jouw designs eruit? #4
[..]
Hoe zien jouw designs eruit? #4
Bij R&P vragen ze ook om hulp en advies.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:40 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ik vraag om hulp of adviesdat is toch hier hahaha
Eigentlich welquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:42 schreef Wouser het volgende:
[..]
Tja als ik nauw eens een goeie camera had
[..]
Ik hoop niet dat je 't tegen mij hebt
probeer eens je hele workspace te resetten:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb een probleemje met Imageready CS2
Daar ben ik namelijk mn animatie/frame balk kwijt terwijl deze wel aanstaat
Wie kan me helpen (zonder herinstalleren)
En weet iemand waarom er geen Imageready CS3 in de CS3 mastercollectie zit?
[afbeelding]
das wel humor idd, let wel op dat als je de foto maakt geen flitser gebruikt. anders is de belichting totaal anders dan in het echt. verder zal de belichting sowieso raar zijn, het ziet er misschien goed uit als je net de foto gemaakt hebt. maar als het licht anders is, dan ziet het er weer raar uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:31 schreef eer-ik het volgende:
[afbeelding]
vette shit, ik ga dat morgen ook eens maken
Ik ga me er eind van de middag eens aan wagenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:29 schreef Kamermans het volgende:
[..]
das wel humor idd, let wel op dat als je de foto maakt geen flitser gebruikt. anders is de belichting totaal anders dan in het echt. verder zal de belichting sowieso raar zijn, het ziet er misschien goed uit als je net de foto gemaakt hebt. maar als het licht anders is, dan ziet het er weer raar uit
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef Kamermans het volgende:
[..]
probeer eens je hele workspace te resetten:
Window > Workspace > Default workspace
in CS3 is image ready geïntegreerd met photohsop. bus dan kan je gewoon in photoshop je animatie doen.
Zelf heb ik de Master Collection, het handigste is dan om Adobe Fireworks je animated gif te openen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:52 schreef Darkomen het volgende:
Dat had ik gevonden, maar photoshop geeft bij het openen al aan dat je maar 1 frame hebt, en dat er dus informatie verloren gaat wanneer je opslaat.
In de animatie balk, welke dus op de frames staat geeft maar 1 frame aan, IR CS2 geeft er 4.
F5 voor de brushesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:51 schreef Palau het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb sinds een tijdje Adobe CS3, maar ik mis daarbij de Brush Palette overview, waarin je brush dynamics zoals scattering en texture en noise aan kan brengen. Ipv die opties krijg ik als ik naar het palet ga enkel de brushes te zien. Hoe kan dit en hoe los ik dit op?
Hm, eerst tijdje lopen surfen op internet vanwege dit probleem, blijkt dat ik de basis interface aan had staan.![]()
Dan kreeg ik dus enkel de brushes te zien. Zo ver had ik wel gekeken. F5 is hetzelfde als Window-->Brushes. Probleem was dat ie op basic stond.quote:
dat is echt takkeirritant.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:53 schreef Kamermans het volgende:
je kan idd geen geanimeerde gifs meer openen in cs3, je hebt dan het .psd file nodig.
Super eer-ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |