Hierbij mijn vraag nog een keer:
Een klant van ons belde net met een Photoshop-probleem. Hij heeft de nieuwste versie (CS dus) maar de keyboard-shortcuts doen het niet zegt ie. Photoshop lijkt compleet niet te reageren op toetsenbordcommando's.
Voordat ik er heen ga, is dit een of andere vage instelling die hij verkeerd heeft staan? Bij andere programma's werkt t toetsenbord wel namelijk....
[Dit bericht is gewijzigd door Lucille op 12-11-2003 20:02]
quote:Ook Copy & Paste en Del enzo? Dat lijkt me erg sterk namelijk....volgens de klant (een complete idioot by the way) werkt er echt helemaal niks.
Op woensdag 12 november 2003 13:11 schreef bacobart het volgende:
shortcuts zijn verandert in CS,.. lees maar op www.adobe.com wat de wijzigingen zijn !
ik heb hier een originele liggen en daarbij werken de shortcuts wel gewoon.. oftewel, vraag je klant eens waar die zijn versie vandaan heeft
quote:Godvr....ik ga m ff bellen
Op woensdag 12 november 2003 13:14 schreef JuG het volgende:
ehm... waarschijnlijk heeft die dan niet de originele versie.. de eerste iso's en rips hadden namelijk hetzelfde probleem...ik heb hier een originele liggen en daarbij werken de shortcuts wel gewoon.. oftewel, vraag je klant eens waar die zijn versie vandaan heeft
O wee als er "Philips 80 minuten" op z'n cd staat
-update-
Ok..er stond geen Philips op maar Imation
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 12-11-2003 13:35]
quote:Inderdaad, hij heeft er eentje met een rotte crack.
Op woensdag 12 november 2003 13:14 schreef JuG het volgende:
ehm... waarschijnlijk heeft die dan niet de originele versie.. de eerste iso's en rips hadden namelijk hetzelfde probleem...
Waar haalt iemand trouwens het lef vandaan om bij problemen met illegale software een helpdesk of waarever anahka maar werkt te roepen?
Q: CTRL Key does not work in Photoshop CS
A: LenHewitt - 10:51am Nov 8, 2003 Pacific
This is usually caused by attempting to by-pass activation by
applying a 'Crack'.
Remove the crack and correct CTRL Key operation will be restored
(But you will need to activate the application).
Dus zoals eerder gezegd,... iemand met een rotte crack !!
quote:Dat vroeg ik me ook al af ja
Op woensdag 12 november 2003 15:03 schreef nietzman het volgende:[..]
Inderdaad, hij heeft er eentje met een rotte crack.
Waar haalt iemand trouwens het lef vandaan om bij problemen met illegale software een helpdesk of waarever anahka maar werkt te roepen?
Maar tis wel een toffe game, helemaal na patch 1.10 !! mr geloof niet dat het hier thuis hoort deze opmerking maar kon het niet laten !
quote:Diablo 2 ->
Op woensdag 12 november 2003 16:33 schreef bacobart het volgende:
uit je sig:
"Diablo 2 is not an RPG dammit"Maar tis wel een toffe game, helemaal na patch 1.10 !! mr geloof niet dat het hier thuis hoort deze opmerking maar kon het niet laten !
En Photoshop ook om het maar ontopic te houden
[Dit bericht is gewijzigd door Anahka2309 op 12-11-2003 16:47]
quote:Zet er in het vervolg ook het vorige deel erbij like:
Op woensdag 12 november 2003 16:46 schreef Anahka2309 het volgende:
Bovenstaande post werd 2 keer geplaatstVaag....
en terug te komen op je vraag.....
quote:Nee hoor, volgens mij is het een vraag voor jezelf en heb jij een Illegale versie en dat wil je er even niet bij vermelden.
Op woensdag 12 november 2003 13:04 schreef Anahka2309 het volgende:
Een klant van ons belde net met een Photoshop-probleem. Hij heeft de nieuwste versie (CS dus) maar de keyboard-shortcuts doen het niet zegt ie. Photoshop lijkt compleet niet te reageren op toetsenbordcommando's.
Voordat ik er heen ga, is dit een of andere vage instelling die hij verkeerd heeft staan? Bij andere programma's werkt t toetsenbord wel namelijk....
Maar de illegale versie en dus de gekraakte versie doen de shortcut-keys het niet... Over hoe je ze wel bij de illegale versie aan het werk krijgt laat ik me verder niet over uit.
quote:Je kunt natuurlijk ook gewoon het hele topic lezen voordat je mij gaat beschuldigen
Op woensdag 12 november 2003 19:51 schreef ArmaniMania het volgende:
Nee hoor, volgens mij is het een vraag voor jezelf en heb jij een Illegale versie en dat wil je er even niet bij vermelden.
Hoe ik dat weet ?
Omdat ikzelf al met de originele versie heb gewerkt van PhotoShop CS en daar doet het alles gewoon naar behoren, dus ook de shortcut-keys.
quote:Die vraag stond ook in het vorige deel, maar je was zo gebrand op die vraag dat je zelfs het vorige deel niet in het nieuwe deel zette en ook de titel helemaal anders had gemaakt die nu aangepast is door een moderator.
Op donderdag 13 november 2003 10:41 schreef Anahka2309 het volgende:[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon het hele topic lezen voordat je mij gaat beschuldigen
Ik beschuldig je niet, maar het zou wel kunnen namelijk en ik ga echt geen tips geven om een illegale versie werkend te krijgen. Zelf heb ik ook een illegale versie, maar wel van een origineel en die heb ik zelf ook moet kraken om inderdaad de short-keys aan het werk te krijgen.
Ik ben er niet trots op wat ik heb gedaan, maar ik gebruik PhotoShop al vanaf versie 1 en ik kan niet meer zonder PhotoShop.
En omdat PhotoShop zo duur is en dat ik het zo`n goed programma vind, wil ik gewoon de originele versie hebben en die komt dan ook...
Ik wil hier mee zeggen dat ik het zelf ook niet goedkeur dat ik, of andere mensen met illegale praktijken bezig zijn. Maar laten we eens eerlijk zijn, wie heeft tegenwoordig met een nominaal inkomen sinds de introductie van de euro, nog geld genoeg om iedere updat van windows of hardware of wat dan ook te bekostigen ?
quote:Als je gelezen ahd had je gezien dat ik niet eens _wist_ dat het een illegale versie was. Een klant had een probleem en ik vroeg hier om een oplossing....weet ik veel dat het probleem veroorzaakt wordt omdat die malloot een illegale versie gebruikt.
Op donderdag 13 november 2003 11:32 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Die vraag stond ook in het vorige deel, maar je was zo gebrand op die vraag dat je zelfs het vorige deel niet in het nieuwe deel zette en ook de titel helemaal anders had gemaakt die nu aangepast is door een moderator.Ik beschuldig je niet, maar het zou wel kunnen namelijk en ik ga echt geen tips geven om een illegale versie werkend te krijgen. Zelf heb ik ook een illegale versie, maar wel van een origineel en die heb ik zelf ook moet kraken om inderdaad de short-keys aan het werk te krijgen.
En dat van die titel en het linkje naar het vorige deel......tja....foutje......sue me
Maar goed, het "probleem" is opgelost...de klant is verrot gescholden....laten we er maar over ophouden.
zal later uitleggen hoe
[Dit bericht is gewijzigd door thedon op 17-11-2003 15:25]
quote:1 staat er in de lagen lijst nog wel een "T" als teken dat het een tekst laag is
Op maandag 17 november 2003 22:09 schreef ThaFreak het volgende:
eeuh vraagje,
ik heb voor een geboortekaartje een tekst gemaakt in psd formaat.
Het bestaat uit 5 stukjes tekst, waarin de echte naam van het kindje nog niet instaat omdat dat nog een verrassing is.
Maar nu kan ik de tekst niet meer editten.
Hoe moet dit en is het uberhaupt nog wel mogelijk??
1 kan je niets meer aandoen tekst opnieuw invoeren
2 font is er niet meer, opnieuw installeren van font, en opnieuw opstarten
3 font is er niet meer, opnieuw installeren van font, en opnieuw opstarten
4 kan je niets meer aandoen tekst opnieuw invoeren
quote:hmmz dat is hem....
Op maandag 17 november 2003 22:28 schreef Pompiedom het volgende:[..]
1 staat er in de lagen lijst nog wel een "T" als teken dat het een tekst
1 kan je niets meer aandoen tekst opnieuw invoeren
Ongeveer dit: (maar dan dus mooi en vloeiend )
weet iemand hoe dit moet?
Alvast thnx
quote:dat word dus niet echt 'mooi'
Op donderdag 20 november 2003 19:57 schreef NiteSpeed het volgende:
Ga eens spelen met de pen-tool.
quote:Dat zei ik ook
Op donderdag 20 november 2003 19:59 schreef gieling het volgende:[..]
dat word dus niet echt 'mooi'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |