Het was met Shift op meerdere layers klikken en dan onder het layer menu iets flikken. Group Layers, of CTRL-G.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:01 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Hoe lock ik layers aan elkaar in Photoshop CS2
je bedoelt met shift de layers selecteren en onderaan je layer palet op het kettinkje klikken.., dan link je de layers aan elkaar. Je kan ze ook "locken" dan meot je via layer, lock layers, daar kan je evrschillende opties kiezen. Wat Nitespeed hier boven verteld is groeperen, daarmee zet je ze niet vast of link je ze aan elkaar...quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:24 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Het was met Shift op meerdere layers klikken en dan onder het layer menu iets flikken. Group Layers, of CTRL-G.
Nu mag mijn TVP ook weg
Groeperen is precies wat dat ketting-ding doet. Mijn foutquote:Op dinsdag 24 januari 2006 15:43 schreef Eastwood het volgende:
[..]
je bedoelt met shift de layers selecteren en onderaan je layer palet op het kettinkje klikken.., dan link je de layers aan elkaar. Je kan ze ook "locken" dan meot je via layer, lock layers, daar kan je evrschillende opties kiezen. Wat Nitespeed hier boven verteld is groeperen, daarmee zet je ze niet vast of link je ze aan elkaar...
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:25 schreef Sjoewe het volgende:
Zeg is er eigenlijk na het wegvallen van DSG nog een topic waar je je 2D ontwerpen kan posten ter beoordeling en voor C&C enzo? Of moet dat hier?
Goeie vraag, wil ik nu ook wel het antwoord op zienquote:Op donderdag 26 januari 2006 01:40 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou antwoord op mijn vraag toch wel heel erg waarderen
Oeps sorryquote:Op donderdag 26 januari 2006 16:51 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Wat is een hecht? Ik neem aan dat je een hechting bedoeld...
Hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:50 schreef kaspermols282 het volgende:
een vraagje weet iemand hoe ik in photoshop een hecht bv bij een wond kan maken?
Ik dacht van wel, maar zou even moeten zoeken. Maar anders mag je er wel een openen hoorquote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:08 schreef Shakes het volgende:
Ik gebruik photoshop al erg lang maar mijn text is te pixelachtig :s
Ook al stel ik veel pixels/inch in - de tekst ziet er niet uit. Geen idee hoe dat komt!
Eerst was de tekst altijd mooi strak maar nu is het een grote pixel tel festijn. Iemand een idee hoe dat kan?
Nou graag gedaan danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |