quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
BE heeft gisteren een hele handige knuppel gehad voor dat soort mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn natuurlijk de doodsteek voor iedereen die met IVF bezig is...
"Ja ik ken een stel..., die hadden eerst 2 kinderen met ICSI, en de hechtingen waren er nog niet uit en ze was spontaan zwanger van een 3e!! Je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn meid!"
Dan zeg je 'juist wel... anders was deze er nooit geweest'.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:16 schreef Swetsenegger het volgende:
We zijn natuurlijk de doodsteek voor iedereen die met IVF bezig is...
"Ja ik ken een stel..., die hadden eerst 2 kinderen met ICSI, en de hechtingen waren er nog niet uit en ze was spontaan zwanger van een 3e!! Je moet er gewoon niet zoveel mee bezig zijn meid!"
Dat dus!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef Swetsenegger het volgende:
Nu allemaal duimen en bidden dat het 3e swets/wereld wonder blijft plakken en gezond en wel ter wereld komt.
Word ik nu al besproken op meetings?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ah! je leest hier dus wél mee.
Ik hoorde gisteren op de meet dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Super voor je!
Heb de rel even nagelezen, maar die viel me een beetje tegen...![]()
Ik ben erg benieuwd of en zo ja hóe jij verandert oiv hormonen!
Even quoten zodat hij blijft staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Word ik nu al besproken op meetings?. Maar dankjewel!
welke rel?
Ik ben te ziek om ruzie te maken, dus in dat opzicht ben ik al positief veranderd door de hormonen.
Hormonenquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:24 schreef k_i_m het volgende:
Waarom zou het niet blijven staan?
Ohja, zet mij maar op 17 maart, nu ik er toch ben.
Man! Heel veel succes!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 06:20 schreef Freudie het volgende:
En nu weten we het zeker. 2 cm ontsluiting, mijn vrouw doet het hartstikke goed!
Leuk he die hormonen. Ik leef momenteel in een soap serie geloof ik aangezien 2 van mijn 3 beste vrienden compleet het spoor bijster zijn. Ik zit al 3 weken achter elkaar met klapperende oren en ogen achter mijn mobiel en msn en mijn kin valt nog net niet op de grond. En ik ben degene die zich hier drukker dan druk maakt en harde buiken heb van de stress terwijl ik geen relatie met ze heb behalve dan vriendschap.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Brighteyes het volgende:
Tof man... die hormonen, heibel op mijn werk, en ik ben behoorlijk over de zeik en ik kan maar niet rustig worden.![]()
Irritant is dat... Ben weggelopen uit een vergadering.
Had ik dat maar gedaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:41 schreef PM-girl het volgende:
BE, je moet ook niet met zo'n honkbalknuppel de vergaderzaal inlopen he
Moeten we het hormonstertopic opduikelen voor je?![]()
Vermijden probeer ik ook, lekker doorlopen werkt het beste of ergens gaan zitten. Zolang ik niet incontinent wordt zal het wel meevallen. Het is ook omdat we natuurlijk al een kindje gedragen hebben denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef Popples het volgende:
randa fijn dat de kleine goed gekeurd is.
die bekkenspieren hier het zelfde. ik kan ook niet lang staan maar probeer het ook te vermijden eerlijk gezegd.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Liatris het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een 2e streepje geplast!!!![]()
en m'n foto doet 't niet![]()
bedankt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Foto gefixed! En dat is echt een superduidelijke streep hoor!
Ja joh! Talk of the town!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Word ik nu al besproken op meetings?. Maar dankjewel!
welke rel?
Yuk, misselijk is kut. Sterkte ermee.quote:Ik ben te ziek om ruzie te maken, dus in dat opzicht ben ik al positief veranderd door de hormonen.
Kippevel. Ik geloof hier heilig in, wat een mooi goedmakertje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
Saillant detail in die theorie.. De positieve test op de ochtend dat we zijn as gingen uitstrooien![]()
het is allemaal te toevallig![]()
Zo mooi vind ik ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
is 'opgezet' voldoende?![]()
Ik ga vooralsnog weer heerlijk zonder kwalen verderHad ik bij Saskia en Tijn nog behoorlijk last van obstipatie, zelfs daar heb ik nu geen last van gelukkig. Maar verder dan een wee gevoel in de maagstreek en rekkende en strekkende banden, spieren en baarmoeder kom ik niet deze keer
![]()
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Jeetje, wat heeft dat nog aardig lang geduurd zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:52 schreef Freudie het volgende:
Nou, helaas is dit pas de eerste post dat we onze dochter in de armen mochten hebben. Wat een verschrikkelijke dag, en wat een prachtig begin van de volgende. Of te wel, het is uiteindelijk allemaal niet gelukt op de natuurlijke weg, en om half 1 8 augustus is onze dochter Alannah middels een keizersnee geboren.
Ik ga slapen!
Wat mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
Saillant detail in die theorie.. De positieve test op de ochtend dat we zijn as gingen uitstrooien![]()
het is allemaal te toevallig![]()
Goh, da's ook toevallig, ik zat vanmorgen nog aan haar te denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Kira84 het volgende:
Hier een vriendinnetje van Pruk.
Pruk moet voorlopig nog in het ziekenhuis blijven. Ze wordt goed in de gaten gehouden, helaas weten ze nog niet waar de schoen wringt. Groetjes van haar aan iedereen en gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren en bevallenen.
Hoe "op het eind" is op het eind? Weken? Dagen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Tan het volgende:
Oh ja Gwennert, op het eind kan afscheiding heel erg waterig en overvloedig zijn, mij is geleerd dat je een beetje van dat 'vocht' tussen je vingers moet doen, en dan voorzichtig je vingers van elkaar halen. Afscheiding, hoe dun en waterig ook, blijft toch heel even kleven, vruchtwater niet.
Misschien haalt Gwennert je wel in..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef Deepfreeze het volgende:
He verrek, ik sta bovenaan het lijstje![]()
Klein hummeltje in mijn buik, je mag er nu wel uitkomen hoor![]()
Zie, heeft het toch nut dat de baby wat later is, anders was je mooi te laat geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef _Flash_ het volgende:
Ik heb toch maar een videocamera gekocht
Leuk voor vlak na de bevalling en voor de eerste hapjes en stapjes enzo.
Even ophouden als de batterij moet opladen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef Deepfreeze het volgende:
Waah, nou moet ik ook nog mijn make-up gaan bijwerken tijdens de bevalling..![]()
Schat, waarschuw je me, als mijn haar in de war zit
En toch:![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Even ophouden als de batterij moet opladen.
"Schat, kan je deze shot nog een keer doen?"
Verstopping is vervelend. Je kan ook proberen meer te drinken en te bewegen. Ik heb juist meer last van het andere... Het is bij mij of racen of gewoon een paar dagen niets..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:28 schreef k_i_m het volgende:
Heb ik net ein-de-lijk mijn recept op kunnen halen bij de apotheek, (voor verstopping. ) strooi ik al lichtelijk misselijk het poeder in een glas, blijkt het naar citroen te ruiken. Citroen is goed! Citroen is heel goed!! denk ik nog. Neem ik een slok, smaakt het naar snot met karton. En toen moest ik echt even
.
.
. En dan moet dat hele glas nog leeg
.
Ik ben ook nog eens helemaal gestopt met roken (hiervoor rookte ik nog 2 tot 4 sigaretjes op een dag) wat bij mij er zo ongeveer voor zorgt dat er van binnen helemaal niks meer werkt. Bewegen en water drinken deed ik al. Ik hoop dus dat deze ranzige snotkarton zakjes helpenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Verstopping is vervelend. Je kan ook proberen meer te drinken en te bewegen. Ik heb juist meer last van het andere... Het is bij mij of racen of gewoon een paar dagen niets..
Ehm... ik denk dat het 15 totaal is, 9 ervoor en 6 erna.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:19 schreef jellyrose het volgende:
En BE.. 15 keer VOOR de bevalling naar pufles? Woei.. ik vond de 8 keer die ik had al vrij veel!
Als het goed is heeft E.T. ook nog wel een paar tips voor je, die had er ook altijd veel last van.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik ben ook nog eens helemaal gestopt met roken (hiervoor rookte ik nog 2 tot 4 sigaretjes op een dag) wat bij mij er zo ongeveer voor zorgt dat er van binnen helemaal niks meer werkt. Bewegen en water drinken deed ik al. Ik hoop dus dat deze ranzige snotkarton zakjes helpen.
Och, ik vind rauwe zalm naar geitenkeutels smaken, dus dan heb ik liever snot met kartonquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:15 schreef Nijna het volgende:
Kim... snot met karton... hoe weet je hoe dat smaakt...? Klinkt gooooooor, brrr. Hopelijk gaat het wel helpen, zodat je in elk geval weet waar je het voor doet!
Dank voor de tips! Werd jij er ook zo misselijk van? Vicky, lijnzaad is hier al bijna een pak doorheen gegaan, dat werkt niet voldoende helaasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:17 schreef E.T. het volgende:
Kim, pruimensap werkt goed (stukken beter dan roosvicee laxo iig) en verder geen 'droge' dingen eten. Dus liever salades en yoghurtjes enzo ipv brood en crackers. Ook havermoutpap (als je het wegkrijgt; met heel veel suiker gaat 't nog) is een goedeVerder is obstipatie gewoon waardeloos en Movicolon werkt best aardig. Sterkte iig!
Oh Maneki, rustig aan!! Bloedverlies in de eerste maanden is best normaal. Het hoeft niet meteen het ergste te zijn.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Oh jank! Bloedverlies en krampjes op de vroege morgen. Meteen schieten alle doemscenario`s weer in mijn hofd voorbij. Net de vk gebeld, ze belt me straks terug *ijsbeert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |