Ja joh! Talk of the town!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Word ik nu al besproken op meetings?. Maar dankjewel!
welke rel?
Yuk, misselijk is kut. Sterkte ermee.quote:Ik ben te ziek om ruzie te maken, dus in dat opzicht ben ik al positief veranderd door de hormonen.
Kippevel. Ik geloof hier heilig in, wat een mooi goedmakertje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
Saillant detail in die theorie.. De positieve test op de ochtend dat we zijn as gingen uitstrooien![]()
het is allemaal te toevallig![]()
Zo mooi vind ik ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
is 'opgezet' voldoende?![]()
Ik ga vooralsnog weer heerlijk zonder kwalen verderHad ik bij Saskia en Tijn nog behoorlijk last van obstipatie, zelfs daar heb ik nu geen last van gelukkig. Maar verder dan een wee gevoel in de maagstreek en rekkende en strekkende banden, spieren en baarmoeder kom ik niet deze keer
![]()
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |