Vermijden probeer ik ook, lekker doorlopen werkt het beste of ergens gaan zitten. Zolang ik niet incontinent wordt zal het wel meevallen. Het is ook omdat we natuurlijk al een kindje gedragen hebben denk ik dan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef Popples het volgende:
randa fijn dat de kleine goed gekeurd is.
die bekkenspieren hier het zelfde. ik kan ook niet lang staan maar probeer het ook te vermijden eerlijk gezegd.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:18 schreef Liatris het volgende:
ik heb afgelopen zaterdag een 2e streepje geplast!!!![]()
en m'n foto doet 't niet![]()
bedankt!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Foto gefixed! En dat is echt een superduidelijke streep hoor!
Ja joh! Talk of the town!quote:Op maandag 6 augustus 2007 22:07 schreef k_i_m het volgende:
Word ik nu al besproken op meetings?. Maar dankjewel!
welke rel?
Yuk, misselijk is kut. Sterkte ermee.quote:Ik ben te ziek om ruzie te maken, dus in dat opzicht ben ik al positief veranderd door de hormonen.
Kippevel. Ik geloof hier heilig in, wat een mooi goedmakertje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Nou ja zeg...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
Saillant detail in die theorie.. De positieve test op de ochtend dat we zijn as gingen uitstrooien![]()
het is allemaal te toevallig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |