abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:33:14 #281
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52144492
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef k_i_m het volgende:
Dus eigenlijk moet je bij toeval iets vinden wat je wel kan eten zodat je niet meer misselijk bent? .
Eh ja, hoewel er wel wat standaard dingen zijn die je kunt proberen. Maar die zijn al wel genoemd.
En als je weken aaneen helemaal niets binnen kan houden wil zelfs de meest stugge huisarts wel iets voorschrijven hoor. Al was het maar om uitdroging te voorkomen. Kijk, 1 keertje kotsen per dag is vervelend, maar daar overleef je wel mee, maar als het echt heel heftig is niet te lang wachten met naar de HA gaan hoor! Jezelf iig goed in de gaten houden.
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:39:04 #282
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52144633
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:53 schreef Renda het volgende:
*knip*

Wat mij altijd helpt te ontspannen is "opdracht" te geven aan mijn man om het bed te verschonen terwijl ik gewoon even onder de douche ga staan.
De douchekop op standje massage, leunend tegen de muur en gewoon het warme water mijn nek en rug laat masseren door het water. Gewoon even 10minuten, dan snel haartjes en lichaam wassen en dan een lekkere hangpyama aan (flanellen ofzo ) om in het schone bed, onder de schone lakens en in de gigantische stapel kussen te duiken en een lekker lichte familiefilm of gigantische zwijmelfilm op te zetten.
En dan gewoon een bordje met allemaal kleine verschillende hapjes erbij (fruit) , een flesje water en een glaasje melk. Heerlijk die uurtjes zeg!
Goed voor jezelf zorgen, jij ook Droeke! neem rustig eens een extra dagje ziek door de week als je fulltime werkt. Ik heb gelukkig nu even geen krampen en harde buiken meer. Maar echt waar, zodra je een steek voelt. Zitten gaan en even bijtanken, echt superbelangrijk!
*knip
Meen je dat nou? Gewoon ziekmelden een dagje omdat je toe bent aan rust?
Dat zou ik dus nou echt niet durven of doen. Dan neem je toch een dagje vrij?
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:40:02 #283
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52144657
Wat balen zeg, Davinia...
pi_52144845
Wat een ontzettend lievige echo Renda!
Ik heb het nog noooit zo meegemaakt davinia, maar het lijkt me dat als het kind er eenmaal in heeft gezeten, het daar vast nog wel een keertje terugkomt

Ik had tegen misselijkhid deze keer gember in huis gehaald. Daar deed ik elke ochtend wat thee van drinken en dat ging wel. Moet je wel van gember houden
Nu ben ik niet echt misselijk meer, heb alleen gigantisch weinig eetlust. Ben nu zo`n 6 kilo kwijt. scheelt straks weer in aankomen denk ik dan maar
Saartje
  maandag 6 augustus 2007 @ 17:48:07 #285
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_52144848
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef DaviniaHR het volgende:
bibi is toch IN bekkeningang? heb je dan moeten bellen toen je vliezen braken en plat liggn en zo?
Kan er wel chagrijnig van worden. Was zo blij dat hij was ingedaald...
Ahhhhhhhhhhhhhhh.. sorry, ik las dat je kleine nu beweeglijk in bekkeningang lag ipv vast. Ethan heeft al die tijd dus idd beweeglijk in bi gelegen, maar lag pas vast op het moment van bevallen.

Kan me voorstellen dat je hier van baalt, maar het komt vast goed Als je echt twijfelt of het allemaal wel gaat passen moet je dat ook gewoon aangeven bij je vk of gyn hoor, die zal je vast gerust kunnen stellen!
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:04:14 #286
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52145236
BE, Ik heb het vaak meegemaakt bij zwangerende collega's in NL destijds dat veel bedrijven niet echt happig zijn op vrije dagen met als reden "zwangerschap" vooral niet als de rest van de collega's op vakantie is.
Dan ben je volgens mij sneller geneigd om toch maar te gaan werken omdat pietje fijn met zijn gezin in de stacarvan op de camping in Frankrijk zit, Simone op safari is in Timboektoe en Rinus gewoon een huisje heeft gehuurd op Ameland en ja, jij toch zelf hebt gekozen voor de zwangerschap

Tuurlijk ik zeg niet dat je dat iedere week moet gaan doen, dat zou helemaal te gek worden zeg
Ik zou ook eerst een vrije dag proberen op te nemen maar ik kreeg vaak al "nee, we hebben het te druk" bij een verzoek om een halve dag vrij voor tandartscontrole tijdens de zomermaanden
Als je dan die rust toch echt nodig hebt vind ik dat je het best af kan dwingen voor een dagje, je betaald er immers ook premies voor.
Eens lekker spijbelen met z'n tweeen in het midden van een werkweek kan een hele leuke en ontspannende onderneming zijn hoor!

De bouwvak is inmiddels voorbij toch? Zijn de kinderen al weer naar school daar? Hier pas de eerste week van September (zomervakantie is gewoon 3 maanden hier! )

Ik werk op het moment niet. Ik mocht eerst niet werken en ik heb net pas mijn officiele verblijfsvergunning, rijbewijs en sofinummer gekregen, dus ik druk op zoek naar een baan... verteld meneer de echoarts er ook meteen bij dat ik niet mag werken We redden het goed hoor, maar ik had zo graag aan de slag gewild hier! Komt wel weer, straks in februari ofzo, als de kleine er is, rustig aan een baan zoeken.
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:06:24 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52145287
Ah ok.
Ik heb een hele makkelijke werkgever en een baan waarbij ik idd niet afhankelijk ben van anderen.
Maar ik zie het mezelf iig niet snel doen.
Meld mezelf al niet snel ziek als ik me echt niet lekker voel dus zou dit ook alleen doen als de vk zou zeggen dat ik het rustig aan moet doen geloof ik.
Goddank werk ik maar 4 x 7 dus heb niet een hele full time week.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:31:38 #288
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52145911
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef k_i_m het volgende:
Dus eigenlijk moet je bij toeval iets vinden wat je wel kan eten zodat je niet meer misselijk bent? .
Ah! je leest hier dus wél mee.
Ik hoorde gisteren op de meet dat je zwanger bent! Van harte gefeliciteerd! Super voor je!
Heb de rel even nagelezen, maar die viel me een beetje tegen...
Ik ben erg benieuwd of en zo ja hóe jij verandert oiv hormonen!

Deepfreeze en Freudie, het weer wordt geloof ik beter voor jullie.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_52147749
En het is maar goed dat het weer wat kouder wordt. Heb vandaag helemaal niks gedaan.. Wat rondgehangen, tussen de tv, puzzelboekjes, en mijn laptop.
Ok, en 5 overhemden gestreken, maar wel in 2 sessies. Morgen maar eens kijken of ik wat meer gedaan krijg..

@Davinia: Hier ligt de kleine ook nog bbbi. Maar de VK maakt zich er ook niet druk om. Alleen dat ik plat moet als de vliezen breken. In principe kan de kleine tijdens de bevalling nog wel indalen, al is minder voorkomend bij 1e zwangerschappen. Kwestie van afwachten dus...
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:52:44 #290
186421 Hello_Dolly
klaar als een kloontje
pi_52148140
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]
Oh en kloon Dolly heeft zo haar redenen om nog niet uit de kast te komen, dat komt vanzelf wel.

En het geldt nog steeds: als je mijn 'echte' identiteit wilt weten kun je dat vragen in een PM. Best kans dat ik het je verklap.

Wel heel fijn dat jij nu vrijuit kunt schrijven over je zwangerschap, Maneki
pi_52148342
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Meld mezelf al niet snel ziek als ik me echt niet lekker voel dus zou dit ook alleen doen als de vk zou zeggen dat ik het rustig aan moet doen geloof ik.
Hier idem... maar ik hoop eigenlijk dat ik gewoon door mag en kan tot 4 weken voor... Heb de laatste 2 weken sowieso ondersteuning op de groep van degene die gaat waarnemen voor mij, dus dat scheelt een hoop denk ik. En ik werk 4 x 4 uur, dus dat scheelt ook nog wel denk ik.
Fake it till you make it...
pi_52148395
maneki gefeliciteerd!!!

en wat een naar verhaal van de autobrand... ben even kwijt bij wie het gebeurde, maar naar is het! bah! sterkte ermee

nibbitchips is super!!! whahhaa heb een echte verslaving...

morgen 37 weken... (mag vanaf vanaaf 10 uur al thuis bevallen van de vk... ze vond die 2 uurtjes niets meer uitmaken... helaas nog geen gerommel hier... ) hebben het bed net op klossen gezet... is niet fijn... (ja heb hoogtevrees ) een boxspring is al te hoog... en dan die 30 cm er nog bij... bah... whhahaha

sorry als ik niet op alles reageer... het veelvoorkomende "kwaaltje"... ben het alweer kwijt... wat er allemaal geschreven is...
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 21:02:55 #293
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52150515
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
  Jubileum moderator maandag 6 augustus 2007 @ 21:04:18 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52150555
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
Gefeliciteerd nogmaals Wat leuk dat jij het bekend maakt

[ Bericht 5% gewijzigd door Lois op 06-08-2007 21:14:25 (typo) ]
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_52150585
! Gefeliciteeeeeeerd!
Saartje
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:06:08 #296
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52150605
quote:
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! *jumpt jumpt jumpt*

Gefeliciteerd Swets en ET!!!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:06:13 #297
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_52150609
quote:
Wow, wat een nieuws deze dagen zeg. Gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_52150653
nog een swetsje? Wow!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 augustus 2007 @ 21:07:57 #299
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_52150655
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Lois het volgende:

[..]

Gefeliciteerd nogmaals Wat leuk dat jij het bekent maakt
Ja vandaag zijn wij, mede wegens het exceptioneel expanderen van E.T., in het openbaar getreden . En ik ben ook wel erg verheugt dat er nog een komt als wonderbaarlijke apotheose.
pi_52150694
Zomaar spontaan gebeurd Swets? Jeetje wat leuk zeg!
Saartje
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:09:19 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52150696
quote:

Idd, wat Lois zegT! Wat leuk dat jij het bekend komt maken!
Gefeliciteerd nogmaals jullie 2-en!
  maandag 6 augustus 2007 @ 21:10:20 #302
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52150730
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja vandaag zijn wij, mede wegens het exceptioneel expanderen van E.T., in het openbaar getreden . En ik ben ook wel erg verheugt dat er nog een komt als wonderbaarlijke apotheose.
Dat vraagt dan natuurlijk wel gelijk om een foto van het expansievat eh... haar buik!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')