Eh ja, hoewel er wel wat standaard dingen zijn die je kunt proberen. Maar die zijn al wel genoemd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef k_i_m het volgende:
Dus eigenlijk moet je bij toeval iets vinden wat je wel kan eten zodat je niet meer misselijk bent?.
Meen je dat nou? Gewoon ziekmelden een dagje omdat je toe bent aan rust?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:53 schreef Renda het volgende:
*knip*
Wat mij altijd helpt te ontspannen is "opdracht"te geven aan mijn man om het bed te verschonen terwijl ik gewoon even onder de douche ga staan.
De douchekop op standje massage, leunend tegen de muur en gewoon het warme water mijn nek en rug laat masseren door het water. Gewoon even 10minuten, dan snel haartjes en lichaam wassen en dan een lekkere hangpyama aan (flanellen ofzo) om in het schone bed, onder de schone lakens en in de gigantische stapel kussen te duiken en een lekker lichte familiefilm of gigantische zwijmelfilm op te zetten.
En dan gewoon een bordje met allemaal kleine verschillende hapjes erbij (fruit) , een flesje water en een glaasje melk. Heerlijk die uurtjes zeg!
Goed voor jezelf zorgen, jij ook Droeke! neem rustig eens een extra dagje ziek door de week als je fulltime werkt. Ik heb gelukkig nu even geen krampen en harde buiken meer. Maar echt waar, zodra je een steek voelt. Zitten gaan en even bijtanken, echt superbelangrijk!![]()
*knip
Ahhhhhhhhhhhhhhh.. sorry, ik las dat je kleine nu beweeglijk in bekkeningang lag ipv vast. Ethan heeft al die tijd dus idd beweeglijk in bi gelegen, maar lag pas vast op het moment van bevallen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:21 schreef DaviniaHR het volgende:
bibi is toch IN bekkeningang? heb je dan moeten bellen toen je vliezen braken en plat liggn en zo?
Kan er wel chagrijnig van worden. Was zo blij dat hij was ingedaald...
Ah! je leest hier dus wél mee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef k_i_m het volgende:
Dus eigenlijk moet je bij toeval iets vinden wat je wel kan eten zodat je niet meer misselijk bent?.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Oh en kloon Dolly heeft zo haar redenen om nog niet uit de kast te komen, dat komt vanzelf wel.
Hier idem... maar ik hoop eigenlijk dat ik gewoon door mag en kan tot 4 weken voor... Heb de laatste 2 weken sowieso ondersteuning op de groep van degene die gaat waarnemen voor mij, dus dat scheelt een hoop denk ik. En ik werk 4 x 4 uur, dus dat scheelt ook nog wel denk ik.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
Meld mezelf al niet snel ziek als ik me echt niet lekker voel dus zou dit ook alleen doen als de vk zou zeggen dat ik het rustig aan moet doen geloof ik.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaf!!! *jumpt jumpt jumpt*quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
Ja hoi... Als het allemaal goed en voorspoedig gaat enzo, komt er ergens eind Maart 2008 nog een klein Swetsje bij
Ja vandaag zijn wij, mede wegens het exceptioneel expanderen van E.T., in het openbaar getredenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Lois het volgende:
[..]Gefeliciteerd nogmaals
Wat leuk dat jij het bekent maakt
![]()
Dat vraagt dan natuurlijk wel gelijk om een foto van het expansievat eh... haar buik!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja vandaag zijn wij, mede wegens het exceptioneel expanderen van E.T., in het openbaar getreden. En ik ben ook wel erg verheugt dat er nog een komt als wonderbaarlijke apotheose.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |