abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52136406
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja, en je kan er 3 weken celstraf voor krijgen
Zo weinig

DeLiedje, díe hormonen had ik het over ja Ik heb 2 jongens van bijna 7 en net 4
Oh en kloon Dolly heeft zo haar redenen om nog niet uit de kast te komen, dat komt vanzelf wel.
Ik ben onder een kloon mee gaan schrijven omdat ik het nieuws nog niet wereldkundig wilde maken, maar wel van me af wilde schrijven. Eerst moesten de kinderen en familie het weten, daarna was de rest aan de beurt
Saartje
pi_52136564
Maneki... Gefeliciteerd!!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_52136796
Ik ben weer door de apk heen. Alles was helemaal goed. De kleine was heerlijk mijn baarmoeder als trampoline aan het gebruiken. Ik hoef ook niet meer naar de gyn, maar ik heb nu een afspraak voor 4 sept bij de verloskundige. Oh en ondanks mijn uitspattingen met eten ben ik tot nu toe nog geen halve kilo aangekomen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52137641
Ticootje, fijn dat alles ok is.. En ook fijn dat je naar de VK mag.
En voel je je al wat lekkerder?
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:09:51 #255
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_52138021
Ohh vergeef me, maar... mag ik hier ff mijn verhaal kwijt?!

Woensdag hele fijne dag gehad, lekker naar bedje gegaan. Word ik 's nachts wakker van getoeter en ik denk nog: wat voor p..mels zijn dat, hier liggen kinderen te slapen. Ik kijk op de wekker en vervolgens zie ik een roze/oranje lichte gloed in de kamer. Ik sta op om te kijken wat er aan de hand is en ONZE AUTO STOND IN BRAND!!!

Politie en brandweer gebeld, ik stond echt te bibberen. ik had het gevoel dat ik flauw ging vallen. De auto blijkt aangestoken te zijn met 5 liter benzine. We hadden deze auto net sinds januari... Snachts veel last gehad van krampen/voorweeen. VK gebeld en die zei dat ik rustig aan moest doen, proberen te ontspannen om de stresshormonen uit mijn lijf te krijgen (maar hoe doe je dat in GODSNAAM?!). Gelukkig het hartje gehoord, dat was ok.

Ik heb nu nog steeds wel last van buikpijnen en vooral van moeheid (ik kom dus niet meer in slaap 's avonds). Ik hoop dat het kindje allemaal oke is, ik voel me echt bagger... Tja en nu?! Verzekering horen we donderdag pas wat we terugkrijgen en tot die tijd moeten we maar wachten... en hopen dat we (weer) een soortgelijke auto kunnen aanschaffen...

Sorry voor de zeurmodus, maar ik moest dit echt ff kwijt...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:14:30 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52138140
Is niet zeuren hoor, Droeke. Ik zou er ook echt letterlijk ziek van zijn als een stelletje debielen mijn auto in de fik zouden steken. Plus dat je je natuurlijk ook helemaal rotgeschrokken bent.

Ik hoop dat je weer een beetje tot rust kunt komen en dat je weer snel kunt slapen 's nachts.

Sterkte!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:17:23 #257
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_52138233
dank je wel, is erg lief

Ik ben donderdag en vrijdag ziek gemeld en de rest van de komende week heb ik nog verlof. Hopelijk helpt dat om er een beetje bovenop te komen...
pi_52138268
Tsjee, Droeke. Dat is ook niet niks zeg..
Bij buikpijnen en krampen is rust meestal wel een goede, maar dat zal inderdaad niet makkelijk zijn. Als het slapen echt niet wil, kun je misschien aan de huisarts of VK vragen of er iets is, wat je mag gebruiken om in slaap te komen... De VK op de hoogte houden is misschien sosieso wel goed?

Ik hoop dat je snel weer wat rust kunt vinden!!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:21:50 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52138354
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 11:46 schreef _Flash_ het volgende:
Is het gebruik van klonen eigenlijk niet verboden ofzo?
Nope, het is alleen verboden door te posten met een kloon nadat je originele account gebant is, maar zolang dat niet het geval is mag je net zoveel klonen als je wilt.

In het geval van Maneki ook best begrijpelijk, als je wilt dat meelezers nog even niks weten tot je het zelf je familie hebt verteld enzo. En dat geldt voor Dolly ook, hoewel die het weer vanwege werk doet. Dolly doet er verder niet moeilijk over als je haar PM't hoor!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:23:24 #260
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_52138418
Ja, maar ik vind het leuker om het zelf uit te puzzelen, hoewel ik tot nog toe geen idee heb.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_52138501
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 12:55 schreef Deepfreeze het volgende:
Ticootje, fijn dat alles ok is.. En ook fijn dat je naar de VK mag.
En voel je je al wat lekkerder?
Het gaat alweer beter. In het ziekenhuis heb ik een broodje gegeten en net nog 1. Lekker een fruitsapje. En verder doe ik gewoon rustig.

Droeke, wat een verhaal zeg! Het lijkt mij inderdaad vreselijk om mee te maken. Ik zou ook flink in de stress schieten. Hopen dat de verzekering snel iets laat horen, dat brengt misschien wel wat rust...
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:28:28 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52138549
Jeetje, Droeke! Dat is idd wel heftig. En zeker geen zeuren, hoor!
Kunnen jullie nu nog wel naar werk? hadden jullie de auto echtt dagelijks nodig en zit je man nu uren in het OV (in dit weer!!! )?

Ik zou idd an de ha misschien iets van slaappillen vragen. Anders werkt verveine thee geloof ik wel geruststellend (dronk mijn moeder met liters tegelijk, maar of ze het nou lekker vond of er rustig van werd, weet ik niet meer).

Hier "rommelt" het geloof ik lichtelijk. Gisteravond onder de douche, even afspoelen dat vieze weer, straal op buik, floeps hard. straal eraf, buik weer semi-rustig, straal op buik, floeps weer hard. Ik schrok me wild! Onder de douche horen echte weeen versterkt te worden, niet een beetje halfslachtig voorwerk! En daarna nog een fijn rugkrampje tegenaan, toen ben ik maar in bedje gaan liggen. Om daar 1,5 uur wakker te blijven van de harde buiken, een enkele rugkramp en een buikkrampje.
vanochtend onder de douche weer. Douche stond nog niet aan, of weer een kramp in rug!
Er zit verder totaal geen ritme/regelmaat in, dus ik ben niet echt onder de indruk wat dat betreft, maar ik vind het wel eng...

Dit heet toch rommelen??
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52138660
Davinia dat lijkt wel rommelen ja... Maar rommelen kan best lang duren heb ik begrepen...
pi_52138760
droeke wat een vreselijk verhaal zeg. hopelijk kun je toch snel tot rust komen.

ik weet dat het weer een vraag is die al duizende keren voorbij is gekomen.
maar heeft iemand tips tegen misselijkheid?
ik ben het de hele dag door. nog erger dan toen met de kleine meid. de ha wil niks geven en eten voor dat ik op sta en en kleine poties eten heb ik al geprobeert maar niks helpt.
dus als iemand een andere oplossing heeft graag.
mama van 3 kids!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:36:11 #265
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_52138772
Die thee ga ik maar eens proberen... Verveine zeg je? nog een speciaal merk of waar kan ik dat halen???

Het is vooral dat het 's avonds niet lukt om in slaap te vallen, overdag lukt me dat wel. Maar ik zit dus vandaag wel op mijn werk en voel me dus echt heel duf en moe (bovendien is het hier wel 30 graden binnen!). Twijfel nog of ik naar huis zal gaan (ik moet nl nog 30-40 min rijden in een snikhete nissan micra. Manlief is van ellende maar op de fiets naar het werk gegaan (maar geloof me; dat is voor hem ook geen pretje...)
pi_52138795
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:35 schreef Popples het volgende:
droeke wat een vreselijk verhaal zeg. hopelijk kun je toch snel tot rust komen.

ik weet dat het weer een vraag is die al duizende keren voorbij is gekomen.
maar heeft iemand tips tegen misselijkheid?
ik ben het de hele dag door. nog erger dan toen met de kleine meid. de ha wil niks geven en eten voor dat ik op sta en en kleine poties eten heb ik al geprobeert maar niks helpt.
dus als iemand een andere oplossing heeft graag.
Nibbits chips Ik heb de eerste 17 weken geleefd op Nibbit chips. Is makkelijk te verteren enzo dus ideaal
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_52139492
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:36 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Nibbits chips Ik heb de eerste 17 weken geleefd op Nibbit chips. Is makkelijk te verteren enzo dus ideaal
straks maar weer eens naar de winkel, alles valt te proberen.
mama van 3 kids!
pi_52139651
Ik kan me volledig te buiten gaan op zo'n beetje alles waar ongezond op staat. Als ik gezond ga eten moet ik kotsen of wordt ik zo misselijk dat ik geen hap naar binnen krijg. Maar in de eerste weken met constante misselijk was chips niet echt een probleem. Goed blijven drinken.... verder weet ik het ook niet. Het is echt een fase die, als het goed is, ook weer voorbij gaat.
pi_52140224
Maneki.neko, gefeliciteerd!

En Droeke, hemel, da's wel schrikken! Hopelijk hebben jullie gauw nieuws van de verzekeringen!

Ik ben nooit zo misselijk geweest dat ik moest overgeven, gelukkig, maar die eerste weken at ik ook vooral ongezond... chips en hartige dingen. Van gezonde dingen wilde een appel ook wel eens helpen.
pi_52140241
Popples, misschien helpt het ook als je voor het slapengaat nog een boterham eet. (of zelfs midden in de nacht)
Dan heb je 's ochtends net even wat meer energie..
(maar ik was ook alleen misselijk als ik te weinig had gegeten, en zonder werkelijk over te geven)
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:48:55 #271
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_52140410
Dus eigenlijk moet je bij toeval iets vinden wat je wel kan eten zodat je niet meer misselijk bent? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:53:32 #272
175463 Renda
Dutchie gone USA
pi_52140505
Ticootje hahaha!
Hier is alles extreem extreem extreem biologisch verantwoord op het moment.

Rozijntjes eet ik me gek in. Biologisch
Appels, bananen en perzikken. Biologisch
Fast food, chinees, pizza, ander restaurant eten
Kip, varken, vis en koe, hoef ik het echt niet. al die lieve diertjes dood op je bord vind ik niets
Ik wil het best klaarmaken voor mijn man hoor, maar dan wel juist... Biologisch (en met handschoenen aan )

Goed, ik eet dus gigantisch gezond
Lekker stelletje hiero, zit me lekker te maken met nibbitgesprekken en ik snak echt naar nibbit, al weken! Nu smaken mijn rozijntjes me opeens een stuk minder

Wat mij altijd helpt te ontspannen is "opdracht" te geven aan mijn man om het bed te verschonen terwijl ik gewoon even onder de douche ga staan.
De douchekop op standje massage, leunend tegen de muur en gewoon het warme water mijn nek en rug laat masseren door het water. Gewoon even 10minuten, dan snel haartjes en lichaam wassen en dan een lekkere hangpyama aan (flanellen ofzo ) om in het schone bed, onder de schone lakens en in de gigantische stapel kussen te duiken en een lekker lichte familiefilm of gigantische zwijmelfilm op te zetten.
En dan gewoon een bordje met allemaal kleine verschillende hapjes erbij (fruit) , een flesje water en een glaasje melk. Heerlijk die uurtjes zeg!
Goed voor jezelf zorgen, jij ook Droeke! neem rustig eens een extra dagje ziek door de week als je fulltime werkt. Ik heb gelukkig nu even geen krampen en harde buiken meer. Maar echt waar, zodra je een steek voelt. Zitten gaan en even bijtanken, echt superbelangrijk!

Freud al nieuws?!?

Ohohoh! Kijk eens wat ik heb?
Deze week wordt echt mijn geluksweek, ik kom vannchtend om 6 uur uit bed en voel me echt heerlijk, voor het eerst in tijden. Ik pak een glaasje jus (biologisch en met pulp uiteraard) en ik zie dat manlief voor mij naar de winkel is gegaan voordat hij naar zijn werk ging, allemaal lekkere dingetjes in huis! Dan doe ik de computer aan en opeens zie ik dat mijn G-drive (cdromdrive) weer terug is!
Dat betekend een echofoto!

---------------------

En ook nog een echofilmpje, welke link er zo weer afhaal
*WEG* eventueel via pm

[ Bericht 4% gewijzigd door Renda op 06-08-2007 15:43:42 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family
pi_52140770
Renda bij mij staan ook rozijntjes op mn buro. maar ik vind ze helemaal niet lekker..

mooie echo!
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:26:07 #274
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_52141268
Renda!! Wat ontzettend schattig dat filmpje!! Smelt smelt smelt smelt!!!

Droeke, ik zou het werkelijk niet weten waar die thee vandaan kwam. ik neem aan Albert heijn (bij mijn vader in de buurt is een hele grote) of anders Kingsalmarkt waar ze wel eens de exotische dingen haalde / liet halen.
Maar het kan natuurlijk ook zijn dat ze wel thee welde, maar dat er geen caffeine inzat zodat ze nog kon slapen... Ik zou het werkelijk niet weten. Anders zullen vast in de een of andere biologische winkel (natuurwinkel of de tuinen of zo) kalmerende theeen hebben. Succes!

[ Bericht 0% gewijzigd door DaviniaHR op 06-08-2007 15:56:43 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_52141785
Droeke, ik zou er geloof ik ook naar van worden, hopelijk horen jullie gauw wat van de verzekering.

Renda, moooooooi *smelt*

Davinia, rommel ze!

Hier een actief frummeltje, sommige trapjes beginnen wat venijnig te worden .
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')