Ticootje hahaha!
Hier is alles extreem extreem extreem biologisch verantwoord op het moment.
Rozijntjes eet ik me gek in. Biologisch
Appels, bananen en perzikken. Biologisch
Fast food, chinees, pizza, ander restaurant eten
Kip, varken, vis en koe, hoef ik het echt niet. al die lieve diertjes dood op je bord vind ik niets
Ik wil het best klaarmaken voor mijn man hoor, maar dan wel juist... Biologisch (en met handschoenen aan
![]()
)
Goed, ik eet dus gigantisch gezond
Lekker stelletje hiero, zit me lekker te maken met nibbitgesprekken en ik snak echt naar nibbit, al weken!
![]()
Nu smaken mijn rozijntjes me opeens een stuk minder
Wat mij altijd helpt te ontspannen is "opdracht"
![]()
te geven aan mijn man om het bed te verschonen terwijl ik gewoon even onder de douche ga staan.
De douchekop op standje massage, leunend tegen de muur en gewoon het warme water mijn nek en rug laat masseren door het water. Gewoon even 10minuten, dan snel haartjes en lichaam wassen en dan een lekkere hangpyama aan (flanellen ofzo
![]()
) om in het schone bed, onder de schone lakens en in de gigantische stapel kussen te duiken en een lekker lichte familiefilm of gigantische zwijmelfilm op te zetten.
En dan gewoon een bordje met allemaal kleine verschillende hapjes erbij (fruit) , een flesje water en een glaasje melk. Heerlijk die uurtjes zeg!
Goed voor jezelf zorgen, jij ook Droeke! neem rustig eens een extra dagje ziek door de week als je fulltime werkt. Ik heb gelukkig nu even geen krampen en harde buiken meer. Maar echt waar, zodra je een steek voelt. Zitten gaan en even bijtanken, echt superbelangrijk!
Freud al nieuws?!?
Ohohoh! Kijk eens wat ik heb?
Deze week wordt echt mijn geluksweek, ik kom vannchtend om 6 uur uit bed en voel me echt heerlijk, voor het eerst in tijden. Ik pak een glaasje jus (biologisch en met pulp uiteraard) en ik zie dat manlief voor mij naar de winkel is gegaan voordat hij naar zijn werk ging, allemaal lekkere dingetjes in huis! Dan doe ik de computer aan en opeens zie ik dat mijn G-drive (cdromdrive) weer terug is!
Dat betekend een echofoto!
![]()
---------------------
En ook nog een echofilmpje, welke link er zo weer afhaal
*WEG* eventueel via pm
[ Bericht 4% gewijzigd door Renda op 06-08-2007 15:43:42 ]
Me too, was a rebellious teen once. To be honest, I still am, with the exception that I now focus on what truly makes this world go mad: government agency's and their political bullcrap instead of my parents and family