Freudie, heel veel succes vandaag voor jullie! Op naar een lief klein kindje!!! (Zo dichtbij nu, nog heeel even!!!)
Swets en ET, ik blijf me ook verbazen. Ik hoop zo dat het er prachtig uitziet op de echo.
Ik had gisteren mijn intake met de kraam. telefonisch!
![]()
Vond het zelf nogal lachwekkend, alsof ze dan een beeld kunnen vormen van hoe het hier in huis is. maar alla, het is de 2e he?
![]()
En afgelopen weekend hebben we nog heerlijk gekampeerd. Zo fijn, even eruit nog. En nu is echt het einde in zicht. Lief is aan het behangen met z'n vader, mijn moeder heeft de hele babywas al klaar, en volgende week komen mijn moeder en tante mee poetsen. Heerlijk, zo'n lieve familie die zo meewerkt en uitkijkt naar de komst van onze nieuwe.
En, zenuw, zenuw... als 'ie net zo vroeg komt als Luuke dan hebben we er over ruim 3 weken een prulleke bij. Ik kan me niet voorstellen dat het echt gaat gebeuren nu.
![]()
Ik vind het heerlijk dit hier even neer te typen. Het vooruitzicht, ik moet er van huilen. zo gelukkig.
Geluk zit in een klein
WolkjeWil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?