Zo mooi vind ik ditquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:04 schreef E.T. het volgende:
is 'opgezet' voldoende?![]()
Ik ga vooralsnog weer heerlijk zonder kwalen verderHad ik bij Saskia en Tijn nog behoorlijk last van obstipatie, zelfs daar heb ik nu geen last van gelukkig. Maar verder dan een wee gevoel in de maagstreek en rekkende en strekkende banden, spieren en baarmoeder kom ik niet deze keer
![]()
we hebben de theorie dat Swets z'n vader hier een handje in heeft gehad. Tijn z'n zwangerschap werd behoorlijk overschaduwd door zijn ziekte (diagnose op dezelfde dag als pos.test) en er waren nog veel meer dingen die die zwangerschap niet leuk maakten. Door alle stress en gedoe lag ik ook al snel plat.. Nu krijgen we een 'goedmakertje'![]()
Jeetje, wat heeft dat nog aardig lang geduurd zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 02:52 schreef Freudie het volgende:
Nou, helaas is dit pas de eerste post dat we onze dochter in de armen mochten hebben. Wat een verschrikkelijke dag, en wat een prachtig begin van de volgende. Of te wel, het is uiteindelijk allemaal niet gelukt op de natuurlijke weg, en om half 1 8 augustus is onze dochter Alannah middels een keizersnee geboren.
Ik ga slapen!
Wat mooiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:28 schreef E.T. het volgende:
Saillant detail in die theorie.. De positieve test op de ochtend dat we zijn as gingen uitstrooien![]()
het is allemaal te toevallig![]()
Goh, da's ook toevallig, ik zat vanmorgen nog aan haar te denken.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:53 schreef Kira84 het volgende:
Hier een vriendinnetje van Pruk.
Pruk moet voorlopig nog in het ziekenhuis blijven. Ze wordt goed in de gaten gehouden, helaas weten ze nog niet waar de schoen wringt. Groetjes van haar aan iedereen en gefeliciteerd aan de nieuwe zwangeren en bevallenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |