abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:28:53 #81
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_52160142
Freudie, heel veel succes vandaag voor jullie! Op naar een lief klein kindje!!! (Zo dichtbij nu, nog heeel even!!!)

Swets en ET, ik blijf me ook verbazen. Ik hoop zo dat het er prachtig uitziet op de echo.

Ik had gisteren mijn intake met de kraam. telefonisch! Vond het zelf nogal lachwekkend, alsof ze dan een beeld kunnen vormen van hoe het hier in huis is. maar alla, het is de 2e he?
En afgelopen weekend hebben we nog heerlijk gekampeerd. Zo fijn, even eruit nog. En nu is echt het einde in zicht. Lief is aan het behangen met z'n vader, mijn moeder heeft de hele babywas al klaar, en volgende week komen mijn moeder en tante mee poetsen. Heerlijk, zo'n lieve familie die zo meewerkt en uitkijkt naar de komst van onze nieuwe.
En, zenuw, zenuw... als 'ie net zo vroeg komt als Luuke dan hebben we er over ruim 3 weken een prulleke bij. Ik kan me niet voorstellen dat het echt gaat gebeuren nu.
Ik vind het heerlijk dit hier even neer te typen. Het vooruitzicht, ik moet er van huilen. zo gelukkig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:30:49 #82
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_52160168
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 06:20 schreef Freudie het volgende:
En nu weten we het zeker. 2 cm ontsluiting, mijn vrouw doet het hartstikke goed!
Man! Heel veel succes!!!
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:32:02 #83
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52160185
Oh Lishe, wat lief. Het is inderdaad bijna zo ver.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:33:46 #84
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52160217
Lishe!

Freudie!
Hoe is het nu? Sterkte daar iig!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:37:33 #85
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_52160268
Ik lees nu over Freudie, veel succes voor hem en zijn vrouw!!!

@Lishe, ooh wat lief - duurt nog zo lang bij mij
pi_52160296
Lishe, wat klink je heerlijk
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_52160541
ET en Swets onwijs gefeliciteerd met jullie wondertje. Ik hoop en zal veel duimen dat het allemaal goed zal gaan Echt super nieuws zeg

Maneki.Neko jij ook van harte gefeliciteerd Sterkte met de zwangerschap. Jij had toch rugproblemen. Dat zal dan best wel zwaar zijn.

Hier gaat het allemaal nog prima. Buikje is al behoorlijk gegroeit intussen. En eigenlijk voel ik me verders wel goed.
Ik ga wel al snel stoppen met werken helaas omdat ik erg veel last van mijn rug heb. Overblijfsel van de vorige zwangerschappen die al narigheid gaf voor deze zwangerschap. Maar goed, daar komen we ook wel weer overheen. Ik ben alweer 25 weken zwanger. Het gaat hard dit keer. En ik heb er ook wel veel zin in om nog 1 keertje zo'n lief klein hummeltje erbij te krijgen. Ik had echt nooit gedacht dat ik het nog zo leuk zou vinden om een groot gezin te krijgen
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:55:27 #88
24188 Belana
kloon van belana
pi_52160605
wat fijn lewis dat het goed met je gaat en alweer 25 weken het gaat idd heel hard!

och en lishe
stormy waters...
sailin'
pi_52160697
Wooeei! Nekplooimeting gehadbij de chagrijnigste echoscopiste ever.
Maar 't was wel mooooi! Er zit een echt mensje in me! Met twee armen, twee trappelende benen, een schedel, een neusbotje, een vol blaasje en alles. Ik word steeds fliefder.

[ Bericht 14% gewijzigd door Webkim op 07-08-2007 10:31:37 ]
Hardloper.
IG @webkim
pi_52160735
Die nekplooi.... moet die wel of niet grott zijn, of liever geen nekplooi?

Gister zei de gyn tussen neus en lippen.." ok, hmhm, geen nekplooi...mompel mompel...

Is dat goed?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_52160800
WAAAAWWWW Wat een WONDER E.T. en Swetsenegger!! Jeetje.. Een zwangerschap is natuurlijk altijd een wonder, maar voor jullie moet dit toch echt als een geschenk uit de hemel voelen. Wat speciaal!
Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat jullie een prachtig voorspoedige zwangerschap zullen hebben!

Maniki.Neko, jij ook nog eens gefeliciteerd he
Anders denkt men nog dat ik je expres oversla
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:07:56 #92
156412 hestria
erg gastvrij
pi_52160814
ticootje voor je ff gegoogled, zoals ik het lees is geen nekplooi een goed teken, de nekplooi verdwijnt op een gegeven moment, ik meen ook dat de meeting rond 10 weken gedaan word, jij bent al 14 weken.

Iedere foetus tussen de 11e en 14e weken oud heeft een dun vochtblaasje onder de huid in de nek, dit noemen we de nekplooi. De dikte van de nekplooi varieert met de zwangerschapsduur en is slechts tijdelijk. Deze verdwijnt later in de zwangerschap. Door onderzoek zijn de normale waarden bekend geworden. De nekplooi behoort maximaal 3 mm dik te zijn.

Er is echter gebleken dat bij 80% van de foetussen met het Downsyndroom (in de volksmond ook wel een mongooltje genoemd), de nekplooi verdikt is (groter dan 3mm). In dit geval zit er is dus meer vocht in de nekregio. Hoe dikker de plooi, hoe groter de kans bestaat op het syndroom.

Na onderzoek blijkt 60 en 70% van de foetussen met een verdikte nekplooi toch geen Downsyndroom te hebben. Toch kan een verdere onderzoek nuttig zijn. Ongeveer 70% van de kinderen met het Downsyndroom wordt opgespoord dmv een NT-meting. Klik hier voor meer informatie over het Downsyndroom.

Een sterk verdikte nekplooi kan ook een aanwijzing zijn voor andere chromosoomafwijkingen, hartafwijkingen of genetische syndromen. Als er een sterk verdikte nekplooi wordt gevonden, dan zul je als aanstaande ouders de keuze krijgen voor een vervolgonderzoek als een vlokkentest of vruchtwaterpunctie. Het kan zijn dat daaruit geen chromosomale afwijkingen (zoals het syndroom van Down) worden gevonden. Dat wil dat helaas nog niet zeggen dat de foetus geen andere afwijkingen kan hebben. Vaak wordt er bij ongeveer 20 weken zwangerschap nog een uitgebreide echo gemaakt om eventuele hartafwijkingen te kunnen opsporen. Ook als die niet gevonden worden blijft de kans aanwezig op afwijkingen die niet met de echo te zien waren of met een andere testmethode (vlokkentest of vruchtwaterpunctie) op zijn te sporen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:29:01 #93
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_52161295
ET & Swets van harte !!!
pi_52161509
Ik heb chronische bekkeninstabiliteit Lewis, dat zal deze zwangerschap pittig maken ja. Voorlopig heb ik nog geen last, maar ik weet nu natuurlijk hoe ik alles een beetje binnen de perken kan houden, en ik hoop dat dat scheelt.
Bedankt Icicle, ik voelde me nog niet gepasseerd hoor
Saartje
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:55:30 #95
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_52161941

Swets en ET van harte!

Wauw...... *stil van is* .........
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:12:56 #96
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52162352
Mooie echo Webkim!

Tof man... die hormonen, heibel op mijn werk, en ik ben behoorlijk over de zeik en ik kan maar niet rustig worden. Irritant is dat... Ben weggelopen uit een vergadering.
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:17:41 #97
7074 moussy
kuttekop
pi_52162447
geeft niks BE, heb ik geen hormonen voor nodig

En wow, ET en Swets wat gááf, Maneki en alle andere verse zwangere gefeliciteerd!!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_52162661
Wow dit had ik gewoon helemaal gemist, E.T. en Swets krijgen nog een kindje! Gefeliciteerd jullie
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_52162990
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:12 schreef Brighteyes het volgende:

Tof man... die hormonen, heibel op mijn werk, en ik ben behoorlijk over de zeik en ik kan maar niet rustig worden. Irritant is dat... Ben weggelopen uit een vergadering.
Leuk he die hormonen. Ik leef momenteel in een soap serie geloof ik aangezien 2 van mijn 3 beste vrienden compleet het spoor bijster zijn. Ik zit al 3 weken achter elkaar met klapperende oren en ogen achter mijn mobiel en msn en mijn kin valt nog net niet op de grond. En ik ben degene die zich hier drukker dan druk maakt en harde buiken heb van de stress terwijl ik geen relatie met ze heb behalve dan vriendschap.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:40:58 #100
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52163061
Freudie wat spannend!!

Hestria, succes!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:41:55 #101
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52163086
BE, je moet ook niet met zo'n honkbalknuppel de vergaderzaal inlopen he
Moeten we het hormonstertopic opduikelen voor je?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:48:55 #102
95752 crew  Chell
Kluns
pi_52163262

E.T en Swets

Ik viel halverwege pagina 2 in dit topic en wist niet hoe snel ik terug moest scrollen. Wow! Wat een wondertje! Wat gaaaf! Kippenvel hier

Ik hoop dat alles goed gaat en wens jullie een hele voorspoedige zwangerschap toe!~
  FOK!fossiel dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:54:57 #103
2628 Karin
pi_52163434
ET en Swets van harte gefeliciteerd met jullie wondertje Wouw wat goed nieuws!
Hele fijne zwangerschap gewenst!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:01:02 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52163617
Faja, dat klinkt ook niet best...
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:41 schreef PM-girl het volgende:
BE, je moet ook niet met zo'n honkbalknuppel de vergaderzaal inlopen he
Moeten we het hormonstertopic opduikelen voor je?
Had ik dat maar gedaan.
Ik kan normaal al niet tegen onrecht, maar nu dus al helemaal niet.
pi_52163973
jeetje wat gaaf swets en et!! een wondertje voor jullie erbij
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52164037
ET en swets, gefeliciteerd! Wat leuk zo'n onverwacht wondertje!

En Freudie, hopelijk is dat kleintje van jullie er al (bijna)!
pi_52164244
Ik geloof dat mn eigen thermostaat op hol is geslagen, is het eindelijk koeler buiten, maar ik voel me nog net zo oververhit als gisteren en alles staat tegen elkaar open... .

Faja, dat klinkt niet echt lekker, pas ook een beetje op jezelf he!

BE, hormonen doen rare dingen met je
Fake it till you make it...
pi_52165893
E.T. en Swets, ik lees het net pas, wat een mega super de puper nieuws!
Van harte gefeliciteerd!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_52166387
swets en ET gefeleiciteerd!!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:44:04 #110
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_52166570
Gefeliciteerd ET en Swets!!
pi_52166953
Maneki van harte gefeliciteerd met je kleine in aantocht.

ET en Swets ik ben helemaal blij voor jullie en we gaan er gewoon van uit dat deze miniSwets/Et gewoon lekker blijft plakken en of een maand of 7 lekker buiten komt kijken...

Oh en dan vergeet ik Freudie gewoon en dat je snel je kleine vast mag houden...

[ Bericht 15% gewijzigd door Mibos op 07-08-2007 14:13:05 ]
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:06:21 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52167244
Ik ga nog even voor Freudie en vrouw hoor!
Hoewel ik stiekem wel hoop dat jullie je kindje al lang in jullie armen hebben!

Kom je wel snel vertellen hoe of wat! Ik begin wel ongeduldig te worden en het is tijd voor verse babietjes en bijbehorende foto's.
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:13:13 #113
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52167461
Wat is dat bewegen trouwens leuk zeg!
Voorheen kon ik prima zo’n groot schrift tussen mij en mijn toetsenbord hebben liggen, nu gaat dat dus net niet meer zeg maar. Krijg last van mijn schouders omdat het toetsenbord te ver ligt. Mijn buik zit in de weg.
En daar voel ik hem dus nu ook, op het stukje dat tegen het bureau aan zit, zo maar even herorganiseren hier.
pi_52167773
Hem

Onze jongste heeft het steeds over 'saar' als hij over de baby praat. Tis een samenvoegsel van 'zij' en 'daar' ofzo, maar ik vind het wel lief. Saar dus
Saartje
pi_52167822
BE gaat hij nog niet zitten trappen tegen het randje van je bureau? Dat deed Kaith en dan had ik soms echt een blauwe plek. Zij schopte en randje van het bureau en dan net je velletje ertussen. Na twee keer ga je vanzelf verder weg zitten hoor trouwens...

Maneki Saar klinkt lief...
pi_52167977
Mibos, dat is herkenbaar.. En het leert inderdaad snel af..
Ik vind het wel leuk dat ze zelfs in de buik al zo'n richtingsgevoel hebben..

Hier gaat het weer wat beter, nu het kouder is. Heb weer boodschappen gedaan, en loop iets vrolijker en sneller rond. Verder is het lekker rustig. Dus nog geen baby in aantocht..

En nog even een voor Freudie
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:34:13 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52168114
Ik denk dat ie daar nog net even te klein voor is, maar ik kan me idd voorstellen dat dat best pijnlijk kan zijn.
pi_52168129
Deepfreeze iedere keer als ik jou zie posten dan denk ik van zou het maar je beeb zit gewoon nog prima en het is tenslotte nog niet de 16e natuurlijk.

Ja grappig he het is of ze precies weten waar ze moet zijn met die voetjes/vuistjes...
pi_52168727
ET en Swets van harte met dit wondertje

Groetjes,Minoes
  † In Memoriam † dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:04:57 #120
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_52169025
Maneki van harte gefeliciteerd

En ET en Swets wat een heerlijke verrassing en wat een prachtig cadeautje

Freudie dat gaat de goede kant op, voor jullie een

BE wat heerlijk he dat bewegen van je kleintje in je buik. Soms mis ik dat nog wel eens, zo gezellig vond ik het
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')