quote:
Op woensdag 8 augustus 2007 14:15 schreef Tan het volgende:Oh ja Gwennert, op het eind kan afscheiding heel erg waterig en overvloedig zijn, mij is geleerd dat je een beetje van dat 'vocht' tussen je vingers moet doen, en dan voorzichtig je vingers van elkaar halen. Afscheiding, hoe dun en waterig ook, blijft toch heel even kleven, vruchtwater niet.
Hoe "op het eind" is op het eind? Weken? Dagen?
Ik denk trouwens dat Guusje wederom gezakt is!
![]()
Beentje doet weer braaf zeer als ik loop, net als paar weken geleden, toen hij officieel vibi zat... Ik ga natuurlijk wel liggen als de vliezen breken voor as. maandag (volgende afspraak bij vlos), maar het geeft op de een of andere manier erg veel rust dat hij zo snel weer teruggefloept lijkt te zijn. Dan past het gewoon, zeg maar.
Verder rommelt het rustig verder. Vooral veel harde buiken (de meeste ongevoelig, maar hier en daar dat je wat voelt) en een paar rugkrampen, niet bijster spannend allemaal. Ik hoop wel dat het wat doet en dat de boel al een beetje verweekt is als de bevalling zich aandient.
@klein_spookje: ik heb zwangerschapsyoga gedaan. ben verder niet zweverig type of iets, maar ik vroeg aan de vlos wat zij het beste vond en zij zei dat vrouwen die yoga hadden gedaan het rustigst bleven onder de bevalling. Tja, wat het beste werkt voor hun zal ook wel goed zijn voor de kraamvrouw denk ik dan. We waren met maar met zn tweetjes, dus dat vond ik erg jammer. Mijn yoga-genootje is trouwens al bevallen, maar die was ook 4 weken voor mij uitgerekend...
En natuurlijk liatris
![]()
Van harte gefeliciteerd met je tweede streepje!! Weet je al wanneer je eerste echo is?