quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef Five_Horizons het volgende:
*tussen moeder-clubje wringt.....
Hmmm.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee hoor, van die van mij niet in ieder gevalYoni, ik vind jouw Kai-portret overigens prachtig. Het is echt Kai zoals Kai is.
Gezellig! Kopje koffie? Bokkepootje? Tamponnetje? Aldaysje?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:39 schreef Five_Horizons het volgende:
*tussen moeder-clubje wringt.....
Ghehe!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:42 schreef m@x het volgende:
Re met zijn compensatietoeter.
Ik moest zo lachen trouwens om Re, die heb ik alleen in het midden zittend gezien terwijl hij maar ronddraaide met die toeter alle kanten op! Het is dat ik um lopend aan heb zien komen, anders had ik nog gedacht dat er geen voetjes onder zatenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:42 schreef m@x het volgende:
Heeee five![]()
Geeft niet hoor BE. Al mijn hoop is gevestigd op Re met zijn compensatietoeter.
ook met ijsjequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm.
Ja, nou... dan weet ik het niet meer hoor.
Wel weet ik dat ik sommige kindjes amper gezien heb. Amber van LadyS bijvoorbeeld die heb ik alleen in de verte op het grasveld gezien bijvoorbeeld.
Doe niet zo pinnig BEquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hmmm.
Ja, nou... dan weet ik het niet meer hoor.
copyright: Moonahquote:
voor jou in de herhalingquote:
Ja vond ik ook, heel spontaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Mag ik hier nog even roepen dat ik Kozakken zo'n schatje vind? Dat kan wat mij betreft niet vaak genoeg gezegd worden.
Ja idd! Daar had ik ook al direct een 'thuis' gevoel bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Mag ik hier nog even roepen dat ik Kozakken zo'n schatje vind? Dat kan wat mij betreft niet vaak genoeg gezegd worden.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef m@x het volgende:
Ik liet Kai vandaag trouwens een foto van Vicky en Amber zien om te kijken hoe het met zijn korte termijngeheugen staat: "Heeeee Pikkie, mama Elmer en Elmer"![]()
WTF is snukkig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Ireth het volgende:
En Five vond ik ook wel snukkig, hij doet wel stoer hiero, maar tis ook een schatje volgens mij
ik lag idd lekker centraal, een prima locatie tussen al dat springende grutquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen trouwens om Re, die heb ik alleen in het midden zittend gezien terwijl hij maar ronddraaide met die toeter alle kanten op! Het is dat ik um lopend aan heb zien komen, anders had ik nog gedacht dat er geen voetjes onder zatenDies volgens mij nagenoeg niet van zijn plek geweest
(tenminste, zolang ik er was althans..)
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!quote:
Niet pinnig... ik probeer juist heel lief te zijn door een mogelijke reden te verzinnen ipv 'we vinden je gewoon niet aardig'...quote:
Ik weet nog niet of ik dit leuk vindquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
ik gooi sowieso alle foto's in webformaat in een zipje (althans niet alle, de bewogen enzo die gaan de prullenbak in) en iedereen kan dan de nummers doorgeven die ze in het groot willen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moetenEn dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan
). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
Jup, dat mag!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
U hebt gezocht op snukkig:quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
Tis bij jou niet snel goed he.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit leuk vind![]()
Ook ík moet compenseren, he
Het kan niet groot genoeg zijn.... kunnen de kinderen zo ver mogelijk bij elkaar vandaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
Five: vind ik ook. Niet TE groot maar ook niet te klein
Wat is dit nou weer voor een keus uit twee kwaden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tis bij jou niet snel goed he.
Kies maar: knuffelkroelmoederclub of reldellen?
Noah, checkquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moetenEn dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan
). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
Klopt, hij had zijn witte pakje oranje gekotst, dus toen is ie overgeschakeld naar een groen shirtjequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ynske het volgende:
Overigens Vivi, hoeveel kleren heb je Dean aangetrokken gehad gister?
Volgens mij zie ik m (althans denk m te herkennen) met iets wits en later met iets groens aan kan dat kloppen?
moet je zoeken op Chevrolet Trans Sportquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan niet groot genoeg zijn.... kunnen de kinderen zo ver mogelijk bij elkaar vandaan
*autotrader weer opzoekt....
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet pinnig... ik probeer juist heel lief te zijn door een mogelijke reden te verzinnen ipv 'we vinden je gewoon niet aardig'...![]()
Suus is één keer van de glijbaan geweest en toen was ze al klaar in de speeltuin! Ze kreeg zand in haar klompjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Ze heeft geloof ik maar 15 minuten in de speeltuin gespeeld. en ze is nog steeds ziek, 39,5 graden koorts
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
m@x: Kai was echt hardstikke liefgeen onvertogen woord gevallen, wat een modelkind
Ik weet wat het is en hiervoor waren we al verwend met 7 stoelen en nu willen we er weer 7. Maar ik wil geen automaat, dus het wordt een Sintraquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet je zoeken op Chevrolet Trans Sport
7 stoelen
Ik vond jou ook heel leuk en spontaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef kozakken het volgende:
Och jongens
Jullie doen me helemaal blozen.
Ik vond het gewoon zo geslaagd en voelde me ook zo lekker op m'n gemak.
en... dat moet ik ook erbij zeggen. Ik vond het heerlijk dat Roelof ook mee was. Samen (lees: Roelof) op de kinderen kunnen letten en daardoor ook veel vrijer zijn.
Ik vond het heerlijk
Geeft niks! Het was geen verwijtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Saffier het volgende:
Vivi steeds als ik jou eindelijk scherp in beeld had draaide je weer om of pakte je nét je mooie zoon op, frustrerend gewoon. En die ene foto die ik uiteindelijk van je heb is de focus niet goed én zit je niet eens met je eigen kind op schoot
![]()
Meer fotosquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
Zoals ik gisteren zei: Dat scheelt gewoon tijd en moeite.:P Het enige onvertogen woord dat bij mij viel was tegen de parkwacht-damequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:56 schreef kozakken het volgende:
Five: Jij was ook hardstikke lief.Geen onvertogen woord gevallen, wat een modelman
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellen![]()
Je zoekt ruzie zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellen![]()
Ik meld me alvast aan!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis eropquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef Ynske het volgende:
Five, heeft een van jouw zoons een blondig koppie en een lichtgroen shirtje?
Wat was daarmee?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Zoals ik gisteren zei: Dat scheelt gewoon tijd en moeite.:P Het enige onvertogen woord dat bij mij viel was tegen de parkwacht-dame
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere handquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef beefcake het volgende:
Ik vergeet steeds te zeggen dat ik de foto's van de FOT'ers zo mooi vind!![]()
ik ookquote:
Is dat de jongste? Er stond er 1 bij mij en Suus met de bellenblaas en dat was zo'n schatje! Met grote ogen vragend of hij ook mocht blazen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis erop
Bij ons was het heel uitgebreid via pm vóór de meet en tijdens de meet zo goed als nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
Het rare is dat ik met een aantal mensen heel summier heb gesproken op de meet en vervolgens voor het eerst hele uitgebreide gesprekken heb gehad via PM, naar aanleiding van de meet. Grappig
Dat was op zich niets bijzonders, hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat was daarmee?
* Ireth heeft wat gemist?
Da's onze middelstequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat de jongste? Er stond er 1 bij mij en Suus met de bellenblaas en dat was zo'n schatje! Met grote ogen vragend of hij ook mocht blazen!
Vind ik ook, Bifi.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere hand
Neh, ik vond mezelf toch te dik naast jouquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij ons was het heel uitgebreid via pm vóór de meet en tijdens de meet zo goed als niet
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:06 schreef kozakken het volgende:
Wellus leuk! Hij had je nl. gebracht! Dat vertelde je zelf!
![]()
-zich eruit probeert te kletsen-
En op de foto's.....![]()
Dat is idd een schatje ook zegquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
Heeft der nieuwsgierigheid modus aan
[afbeelding]
Van wie is dit leuke grietje
Dat was dus zo'n "Wie is dat en was die er ook dan??" momentje voor mij...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
[afbeelding]
hoe ziet tie eruitquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Kozakken, ik hoop je echt vaker (irl) te spreken, het voelde zo vertrouwd met jou! we moeten even mailen
En Five ís in het echt een echt schatje
Ik ben ook heel erg benieuwd of RE foto's van Tobias heeft kunnen maken, van hem ben ik er ook nog niet zo veel tegengekomen.
Belana, het is mij duidelijk van wie jouw jongens die mooie ogen hebben!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis erop
dit wordt een aparte post, zie ik al...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:11 schreef Ireth het volgende:
Kian was het! Die stond zo lief bij me te blazen (het zeepsop zat in mijn haar) om bellen te maken!
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Saffier het volgende:
Vivi, was niet zo opgevat hoor! Van frustratie's leert men zeggen ze
Ynske dit is mijn boefje;
[afbeelding]
ook zonder petje gespot.
Wie is het jongetje met het groene petje achterstevoren op? Moeder met de rode haren? Mag hij op Fok!?
En volgens mij heeft nog niet iedereen het wachtwoord van mij gekregen, even een pm-etje doet wonderen
Twee posts boven jequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Re het volgende:
[..]
hoe ziet tie eruit... ik ben nog niet zo'n held met de namen alhoewel het aardig begint te komen
Jawel hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
volgens mij is die wat ik net gepost heb niet Ewen. maar wie dan wel?
Het komt uit een pakje bij de kapper! Ik wilde een fel kleurtje en dat is aardig gelukt. (Veel mensen in mijn omgeving vroegen of het wel de bedoeling was, zo fel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja idd! Daar had ik ook al direct een 'thuis' gevoel bij!
En Five vond ik ook wel snukkig, hij doet wel stoer hiero, maar tis ook een schatje volgens mij
(ik ben trouwens ook onwijs dodelijk nieuwsgierig of dat prachtige rode haarkleurtje van Cattie (toch?) uit een pakje komt en zoja, welk pakje)
Het is echt een hele mooie kleur! Het staat je ook hartstikke goed! Pittig!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef cattie het volgende:
[..]
Het komt uit een pakje bij de kapper! Ik wilde een fel kleurtje en dat is aardig gelukt. (Veel mensen in mijn omgeving vroegen of het wel de bedoeling was, zo fel.Ja dus!
)
Ga eens vertellen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Belana, het is mij duidelijk van wie jouw jongens die mooie ogen hebben!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ja BE, wat was het verhaal achter de knuppel?? Nieuw MOD-gereedschap?
Lautie, wat heb jij met Vickyquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
Als de papa van volgens mij amber? niet op inet wil met deze foto geef ff een gil!
[afbeelding]
Eventjes een dagje is geen probleem, langer liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef Saffier het volgende:
Ah, Cattie! Mag Ive op Fok!?
Ow euhm, ok de papa die op die foto staat danquote:
moet ie wel zijn honkbalpyama aan hequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit zelf op softbal en dus is het natuurlijk wel heel toepasselijk om mijn zoon zo snel mogelijk uit te rusten met een knuppel.![]()
Stiekem hoop ik wel heel erg dat hij het leuk vindt. Die peanutjes zijn zo leuk!
Quinten van Beefcake, met vriendin/zus van Beefcake?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow euhm, ok de papa die op die foto staat dan
Komt weer een cryptische:
kleedje net als dat van Vivi
kindje met een pakje aan bruin, wit, geel gestreept
moeder had een spijkerbroek aan met kniestukjes en een wit met groen topje
wie o wie is dat?
Noemen ze tassen leegroven tegenwoordig zoquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef Saffier het volgende:
Het is de papa van Tobias en hij mag blijven staan zegt'ie net Ynske!
Tobias heeft van 11 tot 15 uur de kat uit de boom gekeken totdat hij eindelijk een beetje loskwamik zie steeds dat geconcentreerde serieuze bekkie van hem!
die mocht ook online?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Quinten van Beefcake, met vriendin/zus van Beefcake?
nee dat zie ik nietquote:
Ik heb haar helemaal niet gezien, ja achter een boekquote:
Ja, het klonk kattig, he? Maar ik bedoelde het niet kattig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb haar helemaal niet gezien, ja achter een boek![]()
Klopt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Meisje met roze jurkje en roze hoofddoekje van mama met bruin hemdje mag geloof ik niet op Fok! toch?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Meisje met roze jurkje en roze hoofddoekje van mama met bruin hemdje mag geloof ik niet op Fok! toch?
jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Dat is het enige nadeel van zo'n meet, er zijn té veel mensen!
Ik heb Jonne ook nog een paar keer alleen geloof ik, 1 keer weet ik zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef kozakken het volgende:
En wat een mooie Ive
Ynske, echt.. zulke prachtige foto's! Die van Jonne en Romme samen.
en dat geldt ook voor al die andere super fotograven. Ik vond het zo geweldig leuk en geniet zo van alle foto's.
(En blijf maar zoeken naar mijn eigen kinderen)
Is het toevallig nog meer mensen gelukt om Jonne op de kiek te krijgen? Hij is nogal weinig bij ons geweest en nogal bijzonder veel in de speeltuin
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef kozakken het volgende:
JaaaMijn vent
-en waarom twee shirts? Na twee minuten spelen zat er wat water op 't witte shirt.![]()
Draaaaaaamaaaaah!!!![]()
Moeders had zich voorbereid-
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere hand
Maak me gek!!!quote:
geen meer vandaag van mijn kantquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef Vicky het volgende:
eigenlijk is het bedtijd maar ik wil FOTO"S!!!!!
Jaahh staat ie dus toch nog op en foto hehe. Hij mag online hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef Yoni het volgende:
Klein jochie in een groen hemdje met witte bies met tekst die bent 'I'm so..."
Ik denk Kyllian van Meimeltje? Mag die online
hehe, die is van mij, we zijn al met al maar 1,5 uurtje gebleven en zaten nogal verscholen. En ja manlief en ik stappen IRL niet zo snel op iemand af, dus bleven we lekker zitten met miesje!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
[afbeelding]
voor degene die me gemist hebben, op de achtergrond zit ik samen met miesje, miesje in het roze jurkje en ik in het zwart/witte jurkje. Zoals ik al zei goed verstopt!quote:
Ja, dat is Texelonia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:
En mama van Noah, had je een roze shirt aan en lange haren en een bril op?
Ik heb ze inderdaad een beetje gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:55 schreef Belana het volgende:
hestria, ik heb je niet gezien, je was goed verstoptik snap het wel hoor. geeft toch niet?
gut wat jammer dat er zo weinig foto's van mijn mijn mannen zijn! want ik zie zulke prachtig plaatjes voorbij komen! better luck next time
Quinten is van Beefcake Ynskequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
Hier ook helaas maar 1 foto van Quinten, van je andere vent zelfs helemaal nietssorry Belana
Is de papa van Maria en Storm ook geweest? Heb hier een foto van een meneer met Maria op de arm, die precies dezelfde lach hebben.
Ow, maar van Ezra heb ik er ook 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Quinten is van Beefcake YnskeBelana heeft Liam en Ezra
![]()
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:
Een klein meisje met donker en lichtroze en oranje bloemetjes bij een stoel wie is dat?
En mama van Noah, had je een roze shirt aan en lange haren en een bril op?
als je liever niet wil, geef ff een gilquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Mag camera mee? en ik heb vrij dan wil ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Jaaaaaaaaa! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
(al moet ik in m'n eentje met twee kinderen komen! Er wil er soms vast wel heeeeel even iemand op één van de twee letten toch?Husb heeft er niet zo'n zin in: "ik ken er verder niemand.. "
![]()
![]()
)
Afhankelijk van wanneer willen wij ook wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Jaaaaaaaaa! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
(al moet ik in m'n eentje met twee kinderen komen! Er wil er soms vast wel heeeeel even iemand op één van de twee letten toch?Husb heeft er niet zo'n zin in: "ik ken er verder niemand.. "
![]()
![]()
)
Ikke ook! Ikke ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
![]()
![]()
)
Ja gezellig!!! (eventueel ook uitwijkend naar de Kinderboerderij Overvecht? Of speeltuin de Pan?)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mag camera mee? en ik heb vrij dan wil ik wel
Ik ken t nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja gezellig!!! (eventueel ook uitwijkend naar de Kinderboerderij Overvecht? Of speeltuin de Pan?)
http://www.speeltuindepan.com/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef Ireth het volgende:
Speeltuin de Pan heb ik persoonlijk ook geen ervaring mee, hoor alleen overal dat het er fantastisch moet zijn (tegen 50ct 75ct entree!) maarre.. ik neem je wel op sleeptouw dan hoor, zoeken we gewoon samen
MOet ergens in Overvecht Zuid zitten, vlakbij het tuincentrum
Nieuwe OUD-Meet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het handiger is om voor een volgende meet even een nieuw topic te openen.Kunnen we hier nog even door blijven zwijmelen over alle mooie foto's.
en van jou denk ik precies hetzelfde!! Je bent echt een leuk mensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh enne Vicky( ook weer zo'n mens waarvan ik dacht: oh jij bent leuk!!!![]()
)
Ik twijfelde ook een beetje over de naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wow MB! Die van Bo!
Ja toch? Nu heb ik het goed toch?![]()
Wat een heerlijk dankbare onderwerpen en wat een prachtige foto's.
Das Boquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook een beetje over de naam![]()
Dank je
Ik heb er ook nog zoveel, maar twijfel even hoe ik verder ga. Ik heb nu gewoon nog veel foto's van kindjes die ik al geplaatst heb, dus ik weet niet of ik ze hier nog allemaal post (beetje overkill misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das Bodat zie je aan dr oogjes
Hier overigens nog altijd niet klaar![]()
heb er nog 69 te gaan
Haha! Dan ken jij OUD nog niet!quote:
Ik heb iig volgens mij van iedereen die ik mocht plaatsen al geplaatst, de rest ben ik nu aan t doen, en eventueel gooi ik er nog een paar online, en de rest ga ik idd meelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog zoveel, maar twijfel even hoe ik verder ga. Ik heb nu gewoon nog veel foto's van kindjes die ik al geplaatst heb, dus ik weet niet of ik ze hier nog allemaal post (beetje overkill misschien?) of dat ik ze mail/pm naar de ouders.
"Entho", is dat het "ongi" van FOT?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb iig volgens mij van iedereen die ik mocht plaatsen al geplaatst, de rest ben ik nu aan t doen, en eventueel gooi ik er nog een paar online, en de rest ga ik idd meelen.
Tuurlijk geen overkill.... volgens mij reageren de oud-users juist heel entho als wij reageren, om te zien of er nog foto's bijgekomen zijn
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef kozakken het volgende:
En het grappige is, het gaat echt niet alleen om mijn eigen. Maar ook gewoon om de prachtige foto's!!!
Echt... de kwaliteit springt er gewoon vanaf. En dat maakt het ook zo bijzonder mooi.
Ik herken mij zelf erin, hij mag erop hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:57 schreef Ynske het volgende:
Ik heb nog een papa
Oranje shirt aan en bril op, kindje op de arm heeft een donkerlegergroen shirtje aan zonder mouwtjes armsgaten afgezet met een wit randje
Ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:47 schreef Ireth het volgende:
3x een FOK! OUD Parkmeeting meegemaakt nu
meld je aan bij bedrijf die fotos maakt op kinderdagverblijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:32 schreef Yoni het volgende:
![]()
![]()
Gewoon, omdat ik het allemaal zo leuk vindIk wil weeeeeer! En ik wil veeeeeel vaker kindjes fotograferen
Neuj, dat lijkt me niksquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
meld je aan bij bedrijf die fotos maakt op kinderdagverblijven
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik herken mij zelf erin, hij mag erop hoor
Geweldig zoals Dean naar dat ijsje kijkt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:57 schreef Ynske het volgende:
Viev, mag jouw hoofd erbij? geef anders ff een gil
[afbeelding]
Krijg je het ook van samen een bellenblaas delen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:37 schreef Lois het volgende:
Het kan echter wel besmettelijk zijn voor peuters en kleuters.
Dus...hoewel het een ongevaarlijke kinderziekte is wil ik jullie wel even waarschuwen dat Iris dit dus heeft. Als ik dit had geweten waren we natuurlijk nooit gekomen maar het is wel een zegen dat Iris zo verlegen is zoals BE vanmorgen al zei. Ze heeft geen kindjes lopen aflebberen
Kijk dat je me Karin noemt vind ik tot daar aan toe, maar mijn zieke kind heet echt Iris en niet Evaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |