moet je zoeken op Chevrolet Trans Sportquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het kan niet groot genoeg zijn.... kunnen de kinderen zo ver mogelijk bij elkaar vandaan
*autotrader weer opzoekt....
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Niet pinnig... ik probeer juist heel lief te zijn door een mogelijke reden te verzinnen ipv 'we vinden je gewoon niet aardig'...![]()
Suus is één keer van de glijbaan geweest en toen was ze al klaar in de speeltuin! Ze kreeg zand in haar klompjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef Vicky het volgende:
Ze heeft geloof ik maar 15 minuten in de speeltuin gespeeld. en ze is nog steeds ziek, 39,5 graden koorts
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:55 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
m@x: Kai was echt hardstikke liefgeen onvertogen woord gevallen, wat een modelkind
Ik weet wat het is en hiervoor waren we al verwend met 7 stoelen en nu willen we er weer 7. Maar ik wil geen automaat, dus het wordt een Sintraquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
moet je zoeken op Chevrolet Trans Sport
7 stoelen
Ik vond jou ook heel leuk en spontaan!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef kozakken het volgende:
Och jongens
Jullie doen me helemaal blozen.
Ik vond het gewoon zo geslaagd en voelde me ook zo lekker op m'n gemak.
en... dat moet ik ook erbij zeggen. Ik vond het heerlijk dat Roelof ook mee was. Samen (lees: Roelof) op de kinderen kunnen letten en daardoor ook veel vrijer zijn.
Ik vond het heerlijk
Geeft niks! Het was geen verwijtquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:53 schreef Saffier het volgende:
Vivi steeds als ik jou eindelijk scherp in beeld had draaide je weer om of pakte je nét je mooie zoon op, frustrerend gewoon. En die ene foto die ik uiteindelijk van je heb is de focus niet goed én zit je niet eens met je eigen kind op schoot
![]()
Meer fotosquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
Zoals ik gisteren zei: Dat scheelt gewoon tijd en moeite.:P Het enige onvertogen woord dat bij mij viel was tegen de parkwacht-damequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:56 schreef kozakken het volgende:
Five: Jij was ook hardstikke lief.Geen onvertogen woord gevallen, wat een modelman
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellen![]()
Je zoekt ruzie zekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:58 schreef m@x het volgende:
[..]
Komt omdat ie geen borstvoeding heeft gehad * m@x waagt toch maar weer een poging tot rellen![]()
Ik meld me alvast aan!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis eropquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef Ynske het volgende:
Five, heeft een van jouw zoons een blondig koppie en een lichtgroen shirtje?
Wat was daarmee?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Zoals ik gisteren zei: Dat scheelt gewoon tijd en moeite.:P Het enige onvertogen woord dat bij mij viel was tegen de parkwacht-dame
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere handquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef beefcake het volgende:
Ik vergeet steeds te zeggen dat ik de foto's van de FOT'ers zo mooi vind!![]()
ik ookquote:
Is dat de jongste? Er stond er 1 bij mij en Suus met de bellenblaas en dat was zo'n schatje! Met grote ogen vragend of hij ook mocht blazen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis erop
Bij ons was het heel uitgebreid via pm vóór de meet en tijdens de meet zo goed als nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Vivi het volgende:
Het rare is dat ik met een aantal mensen heel summier heb gesproken op de meet en vervolgens voor het eerst hele uitgebreide gesprekken heb gehad via PM, naar aanleiding van de meet. Grappig
Dat was op zich niets bijzonders, hoor.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat was daarmee?
* Ireth heeft wat gemist?
Da's onze middelstequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is dat de jongste? Er stond er 1 bij mij en Suus met de bellenblaas en dat was zo'n schatje! Met grote ogen vragend of hij ook mocht blazen!
Vind ik ook, Bifi.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere hand
Neh, ik vond mezelf toch te dik naast jouquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij ons was het heel uitgebreid via pm vóór de meet en tijdens de meet zo goed als niet
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:06 schreef kozakken het volgende:
Wellus leuk! Hij had je nl. gebracht! Dat vertelde je zelf!
![]()
-zich eruit probeert te kletsen-
En op de foto's.....![]()
Dat is idd een schatje ook zegquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
Heeft der nieuwsgierigheid modus aan
[afbeelding]
Van wie is dit leuke grietje
Dat was dus zo'n "Wie is dat en was die er ook dan??" momentje voor mij...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
Heeft der nieuwsgierigheid modus aan
[afbeelding]
Van wie is dit leuke grietje
hoe ziet tie eruitquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Kozakken, ik hoop je echt vaker (irl) te spreken, het voelde zo vertrouwd met jou! we moeten even mailen
En Five ís in het echt een echt schatje
Ik ben ook heel erg benieuwd of RE foto's van Tobias heeft kunnen maken, van hem ben ik er ook nog niet zo veel tegengekomen.
Belana, het is mij duidelijk van wie jouw jongens die mooie ogen hebben!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
"Uwun" had een lichtgroen sjut met een hagedis erop
dit wordt een aparte post, zie ik al...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:11 schreef Ireth het volgende:
Kian was het! Die stond zo lief bij me te blazen (het zeepsop zat in mijn haar) om bellen te maken!
quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Saffier het volgende:
Vivi, was niet zo opgevat hoor! Van frustratie's leert men zeggen ze
Ynske dit is mijn boefje;
[afbeelding]
ook zonder petje gespot.
Wie is het jongetje met het groene petje achterstevoren op? Moeder met de rode haren? Mag hij op Fok!?
En volgens mij heeft nog niet iedereen het wachtwoord van mij gekregen, even een pm-etje doet wonderen
Twee posts boven jequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:12 schreef Re het volgende:
[..]
hoe ziet tie eruit... ik ben nog niet zo'n held met de namen alhoewel het aardig begint te komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |