quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:53 schreef kozakken het volgende:
JaaaMijn vent
-en waarom twee shirts? Na twee minuten spelen zat er wat water op 't witte shirt.![]()
Draaaaaaamaaaaah!!!![]()
Moeders had zich voorbereid-
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Vlak jezelf niet uit. Ik vind jouw foto's ook super en hoe je stond te fotograferen met kind half op je arm en half op je knie en superlens in je andere hand
Maak me gek!!!quote:
geen meer vandaag van mijn kantquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:20 schreef Vicky het volgende:
eigenlijk is het bedtijd maar ik wil FOTO"S!!!!!
Jaahh staat ie dus toch nog op en foto hehe. Hij mag online hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef Yoni het volgende:
Klein jochie in een groen hemdje met witte bies met tekst die bent 'I'm so..."
Ik denk Kyllian van Meimeltje? Mag die online
hehe, die is van mij, we zijn al met al maar 1,5 uurtje gebleven en zaten nogal verscholen. En ja manlief en ik stappen IRL niet zo snel op iemand af, dus bleven we lekker zitten met miesje!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:08 schreef Rottdog het volgende:
Heeft der nieuwsgierigheid modus aan
[afbeelding]
Van wie is dit leuke grietje
voor degene die me gemist hebben, op de achtergrond zit ik samen met miesje, miesje in het roze jurkje en ik in het zwart/witte jurkje. Zoals ik al zei goed verstopt!quote:
Ja, dat is Texelonia.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:
En mama van Noah, had je een roze shirt aan en lange haren en een bril op?
Ik heb ze inderdaad een beetje gemistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:55 schreef Belana het volgende:
hestria, ik heb je niet gezien, je was goed verstoptik snap het wel hoor. geeft toch niet?
gut wat jammer dat er zo weinig foto's van mijn mijn mannen zijn! want ik zie zulke prachtig plaatjes voorbij komen! better luck next time
Quinten is van Beefcake Ynskequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:31 schreef Ynske het volgende:
Hier ook helaas maar 1 foto van Quinten, van je andere vent zelfs helemaal nietssorry Belana
Is de papa van Maria en Storm ook geweest? Heb hier een foto van een meneer met Maria op de arm, die precies dezelfde lach hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |