en van jou denk ik precies hetzelfde!! Je bent echt een leuk mensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh enne Vicky( ook weer zo'n mens waarvan ik dacht: oh jij bent leuk!!!![]()
)
Ik twijfelde ook een beetje over de naamquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:00 schreef Brighteyes het volgende:
Wow MB! Die van Bo!
Ja toch? Nu heb ik het goed toch?![]()
Wat een heerlijk dankbare onderwerpen en wat een prachtige foto's.
Das Boquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook een beetje over de naam![]()
Dank je
Ik heb er ook nog zoveel, maar twijfel even hoe ik verder ga. Ik heb nu gewoon nog veel foto's van kindjes die ik al geplaatst heb, dus ik weet niet of ik ze hier nog allemaal post (beetje overkill misschien?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
Das Bodat zie je aan dr oogjes
Hier overigens nog altijd niet klaar![]()
heb er nog 69 te gaan
Haha! Dan ken jij OUD nog niet!quote:
Ik heb iig volgens mij van iedereen die ik mocht plaatsen al geplaatst, de rest ben ik nu aan t doen, en eventueel gooi ik er nog een paar online, en de rest ga ik idd meelen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog zoveel, maar twijfel even hoe ik verder ga. Ik heb nu gewoon nog veel foto's van kindjes die ik al geplaatst heb, dus ik weet niet of ik ze hier nog allemaal post (beetje overkill misschien?) of dat ik ze mail/pm naar de ouders.
"Entho", is dat het "ongi" van FOT?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik heb iig volgens mij van iedereen die ik mocht plaatsen al geplaatst, de rest ben ik nu aan t doen, en eventueel gooi ik er nog een paar online, en de rest ga ik idd meelen.
Tuurlijk geen overkill.... volgens mij reageren de oud-users juist heel entho als wij reageren, om te zien of er nog foto's bijgekomen zijn
quote:
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef kozakken het volgende:
En het grappige is, het gaat echt niet alleen om mijn eigen. Maar ook gewoon om de prachtige foto's!!!
Echt... de kwaliteit springt er gewoon vanaf. En dat maakt het ook zo bijzonder mooi.
Ik herken mij zelf erin, hij mag erop hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:57 schreef Ynske het volgende:
Ik heb nog een papa
Oranje shirt aan en bril op, kindje op de arm heeft een donkerlegergroen shirtje aan zonder mouwtjes armsgaten afgezet met een wit randje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |