Ow, maar van Ezra heb ik er ook 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef Yoni het volgende:
[..]
Quinten is van Beefcake YnskeBelana heeft Liam en Ezra
![]()
Dat ben ikquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:16 schreef Ynske het volgende:
Een klein meisje met donker en lichtroze en oranje bloemetjes bij een stoel wie is dat?
En mama van Noah, had je een roze shirt aan en lange haren en een bril op?
als je liever niet wil, geef ff een gilquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Ik vond het geslaagd, wanneer meeten we weer? Dan hoop ik met meer mensen te kunnen praten![]()
Mag camera mee? en ik heb vrij dan wil ik welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Jaaaaaaaaa! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
(al moet ik in m'n eentje met twee kinderen komen! Er wil er soms vast wel heeeeel even iemand op één van de twee letten toch?Husb heeft er niet zo'n zin in: "ik ken er verder niemand.. "
![]()
![]()
)
Afhankelijk van wanneer willen wij ook wel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]Jaaaaaaaaa! [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
(al moet ik in m'n eentje met twee kinderen komen! Er wil er soms vast wel heeeeel even iemand op één van de twee letten toch?Husb heeft er niet zo'n zin in: "ik ken er verder niemand.. "
![]()
![]()
)
Ikke ook! Ikke ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:24 schreef Noli. het volgende:
[..]
Wie wil er nog meer?
Saffier *check*
Ireth *check*
Vicky *check*
Noli *check*
![]()
![]()
)
Ja gezellig!!! (eventueel ook uitwijkend naar de Kinderboerderij Overvecht? Of speeltuin de Pan?)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
Mag camera mee? en ik heb vrij dan wil ik wel
Ik ken t nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:33 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja gezellig!!! (eventueel ook uitwijkend naar de Kinderboerderij Overvecht? Of speeltuin de Pan?)
http://www.speeltuindepan.com/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:37 schreef Ireth het volgende:
Speeltuin de Pan heb ik persoonlijk ook geen ervaring mee, hoor alleen overal dat het er fantastisch moet zijn (tegen 50ct 75ct entree!) maarre.. ik neem je wel op sleeptouw dan hoor, zoeken we gewoon samen
MOet ergens in Overvecht Zuid zitten, vlakbij het tuincentrum
Nieuwe OUD-Meet!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:25 schreef Brighteyes het volgende:
Ik denk dat het handiger is om voor een volgende meet even een nieuw topic te openen.Kunnen we hier nog even door blijven zwijmelen over alle mooie foto's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |