Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivelsquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste wat ik ga zeggen als er weer eens een rel uitbreekt hier
Ik zal van de week een zipfile maken met alle mooie foto'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Sugar het volgende:
MissBliss, die eerste van Storm was van jou, zie ik nu pas! Die vind ik ook heel leuk! Ik dacht dat die ook van Ynske was. Maar als je die naar me wilt mailen (msnadres) dan graaaaaaaag.![]()
![]()
Oh, PM-girl, die van ons drietjes vind ik ook lief, wil je me die een keertje mailen? Dankjewel.
Dana is zo moooooiquote:
Ik pas me redelijk vlot aan, hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivels![]()
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boomquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Ik denk dat er gewoon niemand ongesteld was.
Praat voor je zelf, ja?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivels![]()
groen petje met draakje op buik he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef cattie het volgende:
Ynske, heb jij misschien ook foto's van Ive?![]()
Ja! Was ze dus toch aan het bekeuren!?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boom
Ja, die ja!quote:
Wat een fan-tas-tisch mens was datquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boom
Dank je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal van de week een zipfile maken met alle mooie foto's
Ik heb er heel veel van StormHij is zo leuk!
[..]
Dana is zo moooooi
Echt prachtigIk zal mn foto's ook wel zippen voor je
de fiets niet, wel de bestuurder denk ik danquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, die ja!Ik pm je mijn mailadres wel even!
Dat vroeg ik me trouwens ook af, hoe bekeur je een fiets?
die zitten er ook nog tussenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Moonah het volgende:
Die A&A-foto is leuk Ynske!
Zo'n beetje ál je foto's trouwens.
Al hoop ik dat de allerleukste nog gaat komen...![]()
je wordt gestraft door het ingraveren van je postcode, dus laten we hopen dat het een 2de hands fiets is , later kwamen ze zelf op de fiets terugquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja! Was ze dus toch aan het bekeuren!?
Ik vroeg me (met kozakken geloof ik) al af hoe je nu inhemelsnaam een fiets kunt bekeuren!![]()
quote:
Haha! Ik heb ook hier achter mijn beeldscherm zitten eten hoor!quote:ben gewoon nog niet aan avondeten toegekomen
vind t gewoon leuk
Ah, wat sneaky zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je wordt gestraft door het ingraveren van je postcode,
nope, maar die hebben we ook nog in de aanbiedingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef Sugar het volgende:
Ynske, een meisje in een groen topje als in dit meisje met groen topje?
[afbeelding]
Dan is het Maria.
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Ynske het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe een klein ventje met een groen rompertje en boellie veel haarheet?
2 euroquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Mist er iemand een gestreept Disney zonnebrilletje? (groene pootjes, Winnie de Poeh op het glas gedrukt, veel verschillende verticale streepjes met kleurtjes)
...
Anders verhuis ik dit postje naar [V&A]
ze hadden allemaal blauwe ogenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...![]()
![]()
).
Simon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Ynske het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe een klein ventje met een groen rompertje en boellie veel haarheet?
*bod noteert....quote:
Nee,dat kapsel van jouw kindquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...![]()
![]()
).
mocht ie online?quote:
Heerlijk he, als je kind zo lekker vrij is?!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik was ook zo trots op Kendahl dat hij alles gewoon prima vond, lekker even op zijn eigen houtje bij iedereen gaan kijken
Voor deze keer!quote:
kan m zelfs meteen weer verwijderen hoef je maar aan te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor deze keer!
(ik neem aan dat de foto's geen weken blijven staan?)
Snie.quote:
quote:
Mijn eigen dochter kwam met dat brilletje aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Trouwens:
Ik vraag het nog maar een laatste keer, want ik hoor net van Loena dat Luchtbel vertelde dat één van de kinderen er mee aan kwam zetten (en dat dat brilletje dus helemaal niet van een [OUD]'er was):
Mist er iemand een gestreept Disney zonnebrilletje? (groene pootjes, Winnie de Poeh op het glas gedrukt, veel verschillende verticale streepjes met kleurtjes)
En er is nog steeds een halsbandje (leren "touwtjes") met een zwart steentje met aan beide zijden 3 zwart/witte "kraaltjes"? Wie-o-wie mist dat?
Anders verhuis ik dit postje naar [V&A]
Nee hoor, hoeft niet! Mooie foto's allemaal, de A&A foto is idd leuk! Leuk idee ook evenstar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan m zelfs meteen weer verwijderen hoef je maar aan te geven.
Die van mij ook niet!quote:
Doe dan de volgende keer geen bolletjesjurk aan, Simon zag nu gewoon té veel knopjes om aan te raken!quote:
Ik zou even een topic openen in [WGR]: "Mijn kind steelt, moet ik nu gaan zitten?"quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Mijn eigen dochter kwam met dat brilletje aanze had het opgeraapt maar wist niet van wie het was. Er is dus kans dat ze het gepikt heeft, mag jij het dan wel verkopen
Ja, hebben we goed gedaan, hé?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef Moonah het volgende:
[..]
Heerlijk he, als je kind zo lekker vrij is?!Je hebt een mooi ventje PV! Leuk om jullie ontmoet te hebben!
En waarom had Arwen alleen een broekje aan?![]()
En jij stond erbij en keek ernaar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef nikky het volgende:
Lekkere heldere foto's allemaal! Mooi hoor.
En er was ook een stel dat gewoon voorbij kwam lopen alleen had hun zoontje de thermoskan ergens van onze groep vandaan gehaald. Een witte met "koffie" erop.
Wie is hem nu kwijt?
Ach gosh! :dquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Moonah, arwen was in het speeltuintje, en eva sleurde me mee( wat een lieve meid ) en voor ik het wist stond ze bij die springdingen te rennen, en viel ze ook nog eens midden in de plas, vandaar dat smerige toetje
ze had nog wel zulke lieve kleertjes aan
![]()
heb ik je moeten missenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat ik toch even geweest ben. Jammer dat ik jullie niet gezien heb PM, Cattie en Sugar. Verder weet ik niet zo goed wie er wel waren, ik vond het zo stom mezelf voor te gaan stellen toen iedereen al aan het inpakken was.En ik heb Texel nog wel even gesproken.
![]()
Jij bent bij die boekenbeurs geweest?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef YPPY het volgende:
Leuk dat ik toch even geweest ben. Jammer dat ik jullie niet gezien heb PM, Cattie en Sugar. Verder weet ik niet zo goed wie er wel waren, ik vond het zo stom mezelf voor te gaan stellen toen iedereen al aan het inpakken was.En ik heb Texel nog wel even gesproken.
![]()
Ik had je naam niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef YPPY het volgende:
Was jij er ook M_a_W? Dat is ook jammer, dat is jaren geleden.
Dat was ik nikky, ga je me nu bannen?ik heb je wel even gezien, vroeg nog of het Frummel was, want ik dacht jou te herkennen van een foto die ik ooit heb gezien.
Neuh, ik heb die bril niet voor niets bij Loena-tik achtergelatenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou even een topic openen in [WGR]: "Mijn kind steelt, moet ik nu gaan zitten?"
of hier in [OUD]: "Wat doe je als je kind kleptomane neigingen heeft?"
Als 'ie niet van een [OUD]'er is, stuur ik hem naar Re, gratis, voor het maken van de foto's, kan MissBliss hem ook gelijk op
Haha, Thies is hier echt Thieske!quote:
Lichtgroen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oja, ik vond nog een groene schep van 'smoby'.
En.. is t Simon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet! Mooie foto's allemaal, de A&A foto is idd leuk! Leuk idee ook evenstar!
Ja, lichtgroen. Volgende keer neem ik hem wel weer voor je meequote:
Nee, da's de plaatselijke Quinny-monteurquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, da's de plaatselijke Quinny-monteur![]()
![]()
Ik keek net even in de auto en dat schepje misten we inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, lichtgroen. Volgende keer neem ik hem wel weer voor je mee
Dat is de mijne. Die mag inderdaad online zoals Sugar al aangaf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog een kindje met een oranje shirtje, blauw biesje, blau broekje, grote blauwe ogen, blonde haartjes... Mag die op Fok?
Waar was je nouquote:
Check!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik keek net even in de auto en dat schepje misten we inderdaad
Niet vergeten volgende keer!
Zie, ik heb toch wel wát mensen gesprokenquote:
En na Thies is Simon aan de beurt!quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Moonah het volgende:
Oh, ik hoop dat Fok dadelijk even down gaat.
Ik ben echt zooo moe, maar ik blijf hier maar F5'en. Erg he?
Owquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef PM-girl het volgende:
Owlet was er niet. De mei tai wel, om Cattie en Ive, en even om mij en Simon. daar is bewijs van, toch, Beefcake?
Ja hallo!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef KD-fotografie het volgende:
ben nu een lading foto's aan het uploaden, over een 10 min. ofzo zullen ze wel allemaal op photobucket staan
ze stond echt weg te dromen daarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef KD-fotografie het volgende:
ben nu een lading foto's aan het uploaden, over een 10 min. ofzo zullen ze wel allemaal op photobucket staan en wie de grote versie wil van foto's kan het nummer eventjes doorgeven via pm, aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik zag ook al Demi voorbij komen, wat een leuke foto's zeg!!
Ynxke, echt heel mooi, jammer dat ze alleen niet zo vrolijk keek haha.
Demi is altijd even een kat uit de boom kijk type en pas op het einde kwam ze echt los.
ik stop alquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja hallo!
Ik wil onderhand eens naar bed hoor. Nóg 10 minuten wachten.![]()
haha idd, dagdromen is haar favoriete hobbyquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze stond echt weg te dromen daar
geloof dat ik er nog meer van haar heb
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef PM-girl het volgende:
Owlet was er niet. De mei tai wel, om Cattie en Ive, en even om mij en Simon. daar is bewijs van, toch, Beefcake?
alles staat er hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja hallo!
Tuurlijk, ik heb er nog meer van hemquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef Jambo het volgende:
Oh MissBliss, wat een mooie van Melvin.![]()
Ik ga je pm-en voor de grotere versie van deze.
Ik ben ook al 2 uur naar bed aan het gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Moonah het volgende:
Oeh, dan wacht ik nog ffquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef KD-fotografie het volgende:
ben nu een lading foto's aan het uploaden, over een 10 min. ofzo zullen ze wel allemaal op photobucket staan en wie de grote versie wil van foto's kan het nummer eventjes doorgeven via pm, aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie.
Ik zag ook al Demi voorbij komen, wat een leuke foto's zeg!!
Ynxke, echt heel mooi, jammer dat ze alleen niet zo vrolijk keek haha.
Demi is altijd even een kat uit de boom kijk type en pas op het einde kwam ze echt los.
draadloos is tha bomb he!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik ben ook al 2 uur naar bed aan het gaan
ik lig al in bed sinds ik thuis benquote:
Hihi herkenbaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Moonah het volgende:
Hetzelfde verzoek van mijn kantquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:44 schreef Ynske het volgende:
Trouwens kan iemand mij ook de inlog en ww van photobucket toe laten komen? ben wel benieuwd
Hiihhihihihi! Mijn vingers zitten ook vastgeplakt aan de F5quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja hallo!
hahaha, heb even terug al getypt dat ze eropstaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Hiihhihihihi! Mijn vingers zitten ook vastgeplakt aan de F5
Heb er veel maar allemaal overbelicht helaas, was zo onder de indruk van zijn guitige koppie dat ik vergeten ben naar de instellingen te kijken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Mooie foto van mijn bengeltjeboeff!
Ah, dus dat was jouw schuld, dat ik vanochtend niet meteen om 6.10 u. foto's kon kijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Moonah het volgende:
Ja hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:19 schreef Ynske het volgende:
@ Lois, je man met je jongste mogen die samen op fok?
En zo is het maar net!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, Ynske.Dat hebben wij nu door jullie foto's!
![]()
met langer haar? en een groen topke? dan heb ik haarquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef LadyS het volgende:
Mooie foto's
Heeft iemand ook Amber op de foto staan, die heb ik nog nergens gezien(rood rokje met groen shirtje en paardestaart)
dat valt heul best wel mee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Ynske zeurpiet, je maakt echt superfoto's! Je mag nooit meer zeggen dat je geen goeie foto's maakt hoor! Ze zijn mooier dan mijne
Ja langer haarquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
met langer haar? en een groen topke? dan heb ik haar
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Is een klein hoogblond meisje met ook een groen topje en een wit broekje haar zusje?
Ik vond het ook onwijs leuk om jullie in het echt te zien Sugar! Vind jullie echt prachtig zo met zijn viertjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef Sugar het volgende:
Yoni, ik vond het ook leuk om jou te zien trouwens! Ik heb je wel niet echt gesproken, maar toch.
En wat je zegt over Maria, dat ze dan netjes 2 keer van de glijbaan gaat, zoals ze heeft afgesproken, dat is ook zó typisch voor haar.Ik was wel erg trots, hoor.
![]()
Dat was mijn zoon die ermee vandoor ging.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef nikky het volgende:
Lekkere heldere foto's allemaal! Mooi hoor.
En er was ook een stel dat gewoon voorbij kwam lopen alleen had hun zoontje de thermoskan ergens van onze groep vandaan gehaald. Een witte met "koffie" erop.
Wie is hem nu kwijt?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Lautie het volgende:
[..]
Dat was mijn zoon die ermee vandoor ging.Niks passanten, echte Fokkers! We hebben nog gevraagd van wie die kan was maar er werd niet gereageerd dus we hebben 'm gewoon maar bij de groep gezet
Dat was Saffier hier!
donequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef nikky het volgende:
Heeft iemand de inloggegevens voor mij? Ik heb al een PM verstuurd gisteren maar nog niets gehoord.
check je fokmeel nog ff, zit een voorproefje inquote:
Nee, hij keek iedere keer net te laag helaas.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:41 schreef m@x het volgende:
Deze vind ik zo leuk Beef:
[afbeelding]
KD, zijn die booskijkfoto's van Kai nog gelukt?
quote:
uiteindelijk is die kan wel meegenomen door iemandquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:44 schreef Lois het volgende:
Volgens mij was die koffiekan van die hele gezette mensen die al op het veld zaten, compleet met stoelen en picknicktafel, toen wij aankwamen. Ik was eerst nog heel aarzelend `eh.... zouden ze bij ons horen` maar toen ik haar plat utrechts tegen de kinderen hoorde kijven dacht ik `toch maar niet´![]()
quote:Ynske wat een prachtige foto van Jeroen en IrisHeel erg mooi, wat maak jij geweldig mooie foto's!
moet ff werkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:27 schreef Sugar het volgende:
Meer, meer!!!
Haha! Had je dat meegekregen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef Lois het volgende:
Als ik Thies terugzie hoor ik weer steeds dat "brrrrrrrrrrrrrttttttt" in mijn hoofd, het geluidje wat hij zo goed kon maken. Het was zelfs zo aanstekelijk dat Storm gelijk ging meedoen
Thies was lekker over de grond aan het kruipen en bij alles wat hij oppakte schudde hij zelf al fanatiek nee![]()
Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bentquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Die van Sara is mooi(de rest ook maar ja ut is wel mijn meiske
)
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bent![]()
Was jij er gisteren dan ook bij?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Was jij er gisteren dan ook bij?
Jammer voor belsen dan. Ze zijn allebei "van" muziektrivia. Hadden zij ook ff kunnen kleppen over iets anders dan kotersquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de weinige users waar ik de vader bijna eerder zou herkennen dan de mama of het kindje.![]()
Omdat hij groter is dan Saartje zelf.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
En dat terwijl jullie net eens heel ver bij elkaar uit de buurt zaten als ik het goed heb. Fuente en B_R zaten aan de andere kant van de boom van Vicky volgens mij.
't was deze vriendelijk ogende jongeman: http://www.b-seen-fotografie.nl/bio.htm
Haha, ik moet elke keer zo lachen om die hormonen van jou! ik had dat ook indertijd, om álles schoot ik vol. Mis ik af en toe eigenlijk best wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word trouwens helemaal week van de foto's van stinkie met Dana.![]()
Jolie tegen mijn zus: ik wil ook weer een keer met jou naar het park.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:Gek is dat he!
Ja, ehm... ik ben naar een park geweest met een hele grote groep mensen die ik van Internet ken. *vragende blikken*
Ja, beetje lastig uitleggen maar wel gezellig.
Ik had van Lois een boekje meegekregen 'Weeen in de nacht - ervaringen van een vroedvrouw'. Dus ik zei al gelijk van 'oh, dat zal wel janken worden' maar dat viel wel mee volgens Lois.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, ik moet elke keer zo lachen om die hormonen van jou! ik had dat ook indertijd, om álles schoot ik vol. Mis ik af en toe eigenlijk best wel.
Oh, en over dat vertellen, ik zeg 'altijd' dat ik op internet bij een 'moedergroep' zit.
Suffe term ja, maar dan snappen de meesten het wel.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie tegen mijn zus: ik wil ook weer een keer met jou naar het park.
Mijn zus: ben je naar het park geweest?
Ik: niet het park, ander park.
Jolie: mijn vrienden waren er.
Ik: vond je al die mensen jouw vrienden? *verwarde blik*
Mijn zus: met wie was je daar dan?
*lange uitleg van mijn kant
Jolie: die bedoel ik niet, niet die mensen, maar gewoon Mahia en Stohum. *verwarde blik*![]()
En bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]![]()
![]()
edit: misschien moeten we de volgende keer toch even naamkaartjes dragen
Ghehe, ík ben een oktobermama, jij wordt zo'n decembermama...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat van die moedergroep probeer ik juist te vermijden, wij zijn toch veul toffer dan zo'n 'december-mama's' oid.
Ik zeg altijd dat ik in een virtuele kroeg zit met een stel hormonale psychopaten, dat snappen de meeste mensen ook welquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had van Lois een boekje meegekregen 'Weeen in de nacht - ervaringen van een vroedvrouw'. Dus ik zei al gelijk van 'oh, dat zal wel janken worden' maar dat viel wel mee volgens Lois.
En dus zat ik vanmorgen in de trein heimelijk mijn tranen weg te vegen en te slikken.![]()
![]()
Ik hoef maar te lezen over 'en toen liet ik het nieuwbakken gezinnetje samen achter' oid en ik ben al verloren hoor!
Ik kijk echt zo enorm uit naar dat moment dat wij hier met z'n drietjes in huis zullen zijn.![]()
Oh, en dat van die moedergroep probeer ik juist te vermijden, wij zijn toch veul toffer dan zo'n 'december-mama's' oid.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Moonah het volgende:
ik zeg 'altijd' dat ik op internet bij een 'moedergroep' zit.
Ik zal haar nog vaker "redden"... grmblquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie tegen mijn zus: ik wil ook weer een keer met jou naar het park.
Mijn zus: ben je naar het park geweest?
Ik: niet het park, ander park.
Jolie: mijn vrienden waren er.
Ik: vond je al die mensen jouw vrienden? *verwarde blik*
Mijn zus: met wie was je daar dan?
*lange uitleg van mijn kant
Jolie: die bedoel ik niet, niet die mensen, maar gewoon Mahia en Stohum. *verwarde blik*![]()
Ah, jou is ze nog niet vergeten hoor 'iemand z'n grote vader.'quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:21 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik zal haar nog vaker "redden"... grmbl
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:34 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en Yoni, ik vind je foto's heel mooi. En je hebt mijn dochters voortanden vastgelegddat is mij nog nooit gelukt hihi, die zitten altijd verstopt.
Het was mij niet opgevallen, maar nu je het gezegd hebt, is het inderdaad alleen op die ene fotoquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:39 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet hettoen ik het schreef dacht ik al 'lekker belangrijk'
maar ja toch op invoeren drukken he. Het viel me gewoon meteen op.
Was die er ook dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word trouwens helemaal week van de foto's van stinkie met Dana.![]()
Ja ik ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was die er ook dan?![]()
(je wilt niet weten hoe vaak ik dat al gedacht heb bij het zien van reacties hiero en bij foto's!)
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:33 schreef Yoni het volgende:
Weet je dat dit echt zo genieten isHet is echt zo heerlijk als iedereen zo blij is met je foto's
![]()
Ezra? Ja!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef Ynske het volgende:
MOcht dat ventje in de box ook op fok?
Én MissBliss!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef texelonia het volgende:
Yoni, Ynske en Re wat een geweldige foto's hebben jullie gemaakt! Echt super mooi!
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....quote:
Ja, da's waar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....
Ja iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, da's waar.![]()
Dat is het lastige als je namen gaat noemen...
Haha!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal.
Kan iemand me de gegevens van de andere foto's PM'en, ben wel nieuwsgierig naar de rest en ik ben op de meet geweest.
dr zijn natuurlijk ook kids die niet op fok mochten komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef Vivi het volgende:
Ik vind de foto's ook erg mooi, ik vind het alleen wel jammer dat je van sommige kindjes wel 5 of meer foto's op een pagina voorbij ziet komen en van anderen helemaal niets of heel weinig
Daarom idd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:26 schreef YPPY het volgende:
Dat vond ik ook leuk BE, zeker na alle toestanden toen was het leuk de 'andere kant' eens te ontmoeten. En dat viel best mee.
Zoiets ja, je kan wel en heel rolletje vol knippen van een kindje op een kleedje maar die fietsjes, schommels, wipjes etc. nodigen tot veel meer actie en interactie uit.quote:Die kleintjes zijn niet zo leuk om op de foto te zetten denk ik. Doen nog vrij weinig. Dat rondrennende grut is fotogenieker. Over twee jaar heb je tientallen foto's van Dean Vivi.
Fuente heeft mijn fototoestel ook misbruikt... en daar zaten best mooie foto's bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....
Waar zie jij een Yoni met Simon? Ik heb hem niet gezien!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef cattie het volgende:
Wat een schitterende foto's!
Ik vind die van Yoni met Simon ook erg leuk!
Nee hoor, van die van mij niet in ieder gevalquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, maar dat is maar net of ze veel in beeld geweest zijn.
Ik kan me voorstellen dat er van de bewegende (en dan vooral de zich voortbewegende) peuters en kleuters meer te zien geweest is dan van die hele kleine frutjes bijvoorbeeld.
denk dat ze een foto gemaakt door Yoni met Simon als onderwerp bedoeldquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:29 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Waar zie jij een Yoni met Simon? Ik heb hem niet gezien!!
Maar wat een mooie foto's allemaal weer!
Ennuh, Snoop, een Mei Tai is een draagdoek, zie Cattie met Ive!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |