En zo is het maar net!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:43 schreef Sugar het volgende:
Hahaha, Ynske.Dat hebben wij nu door jullie foto's!
![]()
met langer haar? en een groen topke? dan heb ik haarquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:48 schreef LadyS het volgende:
Mooie foto's
Heeft iemand ook Amber op de foto staan, die heb ik nog nergens gezien(rood rokje met groen shirtje en paardestaart)
dat valt heul best wel mee hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Yoni het volgende:
Ynske zeurpiet, je maakt echt superfoto's! Je mag nooit meer zeggen dat je geen goeie foto's maakt hoor! Ze zijn mooier dan mijne
Ja langer haarquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
met langer haar? en een groen topke? dan heb ik haar
Jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
[afbeelding]
Is een klein hoogblond meisje met ook een groen topje en een wit broekje haar zusje?
Ik vond het ook onwijs leuk om jullie in het echt te zien Sugar! Vind jullie echt prachtig zo met zijn viertjesquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:04 schreef Sugar het volgende:
Yoni, ik vond het ook leuk om jou te zien trouwens! Ik heb je wel niet echt gesproken, maar toch.
En wat je zegt over Maria, dat ze dan netjes 2 keer van de glijbaan gaat, zoals ze heeft afgesproken, dat is ook zó typisch voor haar.Ik was wel erg trots, hoor.
![]()
Dat was mijn zoon die ermee vandoor ging.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:59 schreef nikky het volgende:
Lekkere heldere foto's allemaal! Mooi hoor.
En er was ook een stel dat gewoon voorbij kwam lopen alleen had hun zoontje de thermoskan ergens van onze groep vandaan gehaald. Een witte met "koffie" erop.
Wie is hem nu kwijt?
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:47 schreef Lautie het volgende:
[..]
Dat was mijn zoon die ermee vandoor ging.Niks passanten, echte Fokkers! We hebben nog gevraagd van wie die kan was maar er werd niet gereageerd dus we hebben 'm gewoon maar bij de groep gezet
Dat was Saffier hier!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |