Neuh, ik heb die bril niet voor niets bij Loena-tik achtergelatenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:00 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik zou even een topic openen in [WGR]: "Mijn kind steelt, moet ik nu gaan zitten?"
of hier in [OUD]: "Wat doe je als je kind kleptomane neigingen heeft?"
Als 'ie niet van een [OUD]'er is, stuur ik hem naar Re, gratis, voor het maken van de foto's, kan MissBliss hem ook gelijk op
Haha, Thies is hier echt Thieske!quote:
Lichtgroen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:12 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Oja, ik vond nog een groene schep van 'smoby'.
En.. is t Simon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:58 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee hoor, hoeft niet! Mooie foto's allemaal, de A&A foto is idd leuk! Leuk idee ook evenstar!
Ja, lichtgroen. Volgende keer neem ik hem wel weer voor je meequote:
Nee, da's de plaatselijke Quinny-monteurquote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, da's de plaatselijke Quinny-monteur![]()
![]()
Ik keek net even in de auto en dat schepje misten we inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:17 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, lichtgroen. Volgende keer neem ik hem wel weer voor je mee
Dat is de mijne. Die mag inderdaad online zoals Sugar al aangaf.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:01 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb nog een kindje met een oranje shirtje, blauw biesje, blau broekje, grote blauwe ogen, blonde haartjes... Mag die op Fok?
Waar was je nouquote:
Check!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik keek net even in de auto en dat schepje misten we inderdaad
Niet vergeten volgende keer!
Zie, ik heb toch wel wát mensen gesprokenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |