Ezra? Ja!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:38 schreef Ynske het volgende:
MOcht dat ventje in de box ook op fok?
Én MissBliss!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:28 schreef texelonia het volgende:
Yoni, Ynske en Re wat een geweldige foto's hebben jullie gemaakt! Echt super mooi!
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....quote:
Ja, da's waar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....
Ja iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:00 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja, da's waar.![]()
Dat is het lastige als je namen gaat noemen...
Haha!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:04 schreef YPPY het volgende:
Wat een mooie foto's allemaal.
Kan iemand me de gegevens van de andere foto's PM'en, ben wel nieuwsgierig naar de rest en ik ben op de meet geweest.
dr zijn natuurlijk ook kids die niet op fok mochten komenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:19 schreef Vivi het volgende:
Ik vind de foto's ook erg mooi, ik vind het alleen wel jammer dat je van sommige kindjes wel 5 of meer foto's op een pagina voorbij ziet komen en van anderen helemaal niets of heel weinig
Daarom idd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:26 schreef YPPY het volgende:
Dat vond ik ook leuk BE, zeker na alle toestanden toen was het leuk de 'andere kant' eens te ontmoeten. En dat viel best mee.
Zoiets ja, je kan wel en heel rolletje vol knippen van een kindje op een kleedje maar die fietsjes, schommels, wipjes etc. nodigen tot veel meer actie en interactie uit.quote:Die kleintjes zijn niet zo leuk om op de foto te zetten denk ik. Doen nog vrij weinig. Dat rondrennende grut is fotogenieker. Over twee jaar heb je tientallen foto's van Dean Vivi.
Fuente heeft mijn fototoestel ook misbruikt... en daar zaten best mooie foto's bij!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
én Kelly én Buurman_Rietman én Lois&Clark én Be én Saffier én .....
Waar zie jij een Yoni met Simon? Ik heb hem niet gezien!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:59 schreef cattie het volgende:
Wat een schitterende foto's!
Ik vind die van Yoni met Simon ook erg leuk!
Nee hoor, van die van mij niet in ieder gevalquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:22 schreef Brighteyes het volgende:
Tsja, maar dat is maar net of ze veel in beeld geweest zijn.
Ik kan me voorstellen dat er van de bewegende (en dan vooral de zich voortbewegende) peuters en kleuters meer te zien geweest is dan van die hele kleine frutjes bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |