Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bentquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Die van Sara is mooi(de rest ook maar ja ut is wel mijn meiske
)
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bent![]()
Was jij er gisteren dan ook bij?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Was jij er gisteren dan ook bij?
Jammer voor belsen dan. Ze zijn allebei "van" muziektrivia. Hadden zij ook ff kunnen kleppen over iets anders dan kotersquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de weinige users waar ik de vader bijna eerder zou herkennen dan de mama of het kindje.![]()
Omdat hij groter is dan Saartje zelf.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
En dat terwijl jullie net eens heel ver bij elkaar uit de buurt zaten als ik het goed heb. Fuente en B_R zaten aan de andere kant van de boom van Vicky volgens mij.
't was deze vriendelijk ogende jongeman: http://www.b-seen-fotografie.nl/bio.htm
Haha, ik moet elke keer zo lachen om die hormonen van jou! ik had dat ook indertijd, om álles schoot ik vol. Mis ik af en toe eigenlijk best wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:
Ik word trouwens helemaal week van de foto's van stinkie met Dana.![]()
Jolie tegen mijn zus: ik wil ook weer een keer met jou naar het park.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:04 schreef Brighteyes het volgende:Gek is dat he!
Ja, ehm... ik ben naar een park geweest met een hele grote groep mensen die ik van Internet ken. *vragende blikken*
Ja, beetje lastig uitleggen maar wel gezellig.
Ik had van Lois een boekje meegekregen 'Weeen in de nacht - ervaringen van een vroedvrouw'. Dus ik zei al gelijk van 'oh, dat zal wel janken worden' maar dat viel wel mee volgens Lois.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, ik moet elke keer zo lachen om die hormonen van jou! ik had dat ook indertijd, om álles schoot ik vol. Mis ik af en toe eigenlijk best wel.
Oh, en over dat vertellen, ik zeg 'altijd' dat ik op internet bij een 'moedergroep' zit.
Suffe term ja, maar dan snappen de meesten het wel.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Jolie tegen mijn zus: ik wil ook weer een keer met jou naar het park.
Mijn zus: ben je naar het park geweest?
Ik: niet het park, ander park.
Jolie: mijn vrienden waren er.
Ik: vond je al die mensen jouw vrienden? *verwarde blik*
Mijn zus: met wie was je daar dan?
*lange uitleg van mijn kant
Jolie: die bedoel ik niet, niet die mensen, maar gewoon Mahia en Stohum. *verwarde blik*![]()
En bedanktquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]![]()
![]()
edit: misschien moeten we de volgende keer toch even naamkaartjes dragen
Ghehe, ík ben een oktobermama, jij wordt zo'n decembermama...quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat van die moedergroep probeer ik juist te vermijden, wij zijn toch veul toffer dan zo'n 'december-mama's' oid.
Ik zeg altijd dat ik in een virtuele kroeg zit met een stel hormonale psychopaten, dat snappen de meeste mensen ook welquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik had van Lois een boekje meegekregen 'Weeen in de nacht - ervaringen van een vroedvrouw'. Dus ik zei al gelijk van 'oh, dat zal wel janken worden' maar dat viel wel mee volgens Lois.
En dus zat ik vanmorgen in de trein heimelijk mijn tranen weg te vegen en te slikken.![]()
![]()
Ik hoef maar te lezen over 'en toen liet ik het nieuwbakken gezinnetje samen achter' oid en ik ben al verloren hoor!
Ik kijk echt zo enorm uit naar dat moment dat wij hier met z'n drietjes in huis zullen zijn.![]()
Oh, en dat van die moedergroep probeer ik juist te vermijden, wij zijn toch veul toffer dan zo'n 'december-mama's' oid.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Moonah het volgende:
ik zeg 'altijd' dat ik op internet bij een 'moedergroep' zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |