Haha! Had je dat meegekregen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:36 schreef Lois het volgende:
Als ik Thies terugzie hoor ik weer steeds dat "brrrrrrrrrrrrrttttttt" in mijn hoofd, het geluidje wat hij zo goed kon maken. Het was zelfs zo aanstekelijk dat Storm gelijk ging meedoen
Thies was lekker over de grond aan het kruipen en bij alles wat hij oppakte schudde hij zelf al fanatiek nee![]()
Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bentquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:18 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
Die van Sara is mooi(de rest ook maar ja ut is wel mijn meiske
)
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:20 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik blijf het zo grappig vinden hoe jij en Sara op elkaar lijken! Eén ding is zeker, jij hoeft niet te twijfelen of je haar pappa wel echt bent![]()
Was jij er gisteren dan ook bij?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:31 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Da's waar, was meteen duidelijk, niet dat ik twijfels had/heb...
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:38 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Was jij er gisteren dan ook bij?
Jammer voor belsen dan. Ze zijn allebei "van" muziektrivia. Hadden zij ook ff kunnen kleppen over iets anders dan kotersquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van de weinige users waar ik de vader bijna eerder zou herkennen dan de mama of het kindje.![]()
Omdat hij groter is dan Saartje zelf.![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:47 schreef Brighteyes het volgende:
En dat terwijl jullie net eens heel ver bij elkaar uit de buurt zaten als ik het goed heb. Fuente en B_R zaten aan de andere kant van de boom van Vicky volgens mij.
't was deze vriendelijk ogende jongeman: http://www.b-seen-fotografie.nl/bio.htm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |