quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:18 schreef Re het volgende:
[..]
ik doe mijn best om ze zo snel mogelijk te verwerken... alle 150
ik wil wel maar heb je meeladres nietquote:
geef me eens een hint. wat had hij aan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef m@x het volgende:
Ynske, heb je nog een leuke foto van Kai er tussen zitten?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:07 schreef Re het volgende:
[..],
we hebben echt 25 toffe foto's van Dana wil je die uiteindelijk in zip?
hier ook aardig wat mooie plaatjesquote:
Groene pet met zwarte klep, mouwloos shirt met witte doodskop erop, spijkerbroekje en hij mag online hoor. Het rechtermannetje:quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
geef me eens een hint. wat had hij aan?
en mag ie online?
Vanavond deed ze het wederom. Ze vind die voetjes erg lekker. Alleen dit keer zat er ook een hap eten in haar mond dus oranje tenen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier ook aardig wat mooie plaatjes
tis ook een schatje
trouwens die met t voetje is goed gelukt
En zonder blauwe plekken geëindigd! En geen bloed!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Groene pet met zwarte klep, mouwloos shirt met witte doodskop erop, spijkerbroekje en hij mag online hoor. Het rechtermannetje:
[afbeelding]
ze staat wel meer met haar koppie op fok en de rest van internet, dus denk geen bezwaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef PM-girl het volgende:
Och die is ook mooi, van Kyllian! Wil Meimeltje zelf op Fok?
Denk dat niemand me heeft zien voeden (nouja, poging tot)quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Five_Horizons het volgende:
En dames: waarom heb ik vandaag geen rollebollende reldellen gezien?![]()
Ja, dat was wel jammer. Ik denk dat er gewoon niemand ongesteld was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
En zonder blauwe plekken geëindigd! En geen bloed!![]()
En dames: waarom heb ik vandaag geen rollebollende reldellen gezien?![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:33 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Denk dat niemand me heeft zien voeden (nouja, poging tot)![]()
Snik, wat weinig Kai-foto'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Ynske het volgende:
@max, sorry dat ik je teleur moet stellen, maar heb m er niet tussen zitten volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |