Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivelsquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Nu weet ik tenminste wat ik ga zeggen als er weer eens een rel uitbreekt hier
Ik zal van de week een zipfile maken met alle mooie foto'squote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Sugar het volgende:
MissBliss, die eerste van Storm was van jou, zie ik nu pas! Die vind ik ook heel leuk! Ik dacht dat die ook van Ynske was. Maar als je die naar me wilt mailen (msnadres) dan graaaaaaaag.![]()
![]()
Oh, PM-girl, die van ons drietjes vind ik ook lief, wil je me die een keertje mailen? Dankjewel.
Dana is zo moooooiquote:
Ik pas me redelijk vlot aan, hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivels![]()
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boomquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, dat was wel jammer. Ik denk dat er gewoon niemand ongesteld was.
Praat voor je zelf, ja?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Nee, dan heet het ongi en hebben we het over rode duivels![]()
groen petje met draakje op buik he?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef cattie het volgende:
Ynske, heb jij misschien ook foto's van Ive?![]()
Ja! Was ze dus toch aan het bekeuren!?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boom
Ja, die ja!quote:
Wat een fan-tas-tisch mens was datquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die vrouwelijk politieagente was het volgens mij anders wel , fietsers bekeuren wegens foutparkeren tegen een boom
Dank je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zal van de week een zipfile maken met alle mooie foto's
Ik heb er heel veel van StormHij is zo leuk!
[..]
Dana is zo moooooi
Echt prachtigIk zal mn foto's ook wel zippen voor je
de fiets niet, wel de bestuurder denk ik danquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef cattie het volgende:
[..]
Ja, die ja!Ik pm je mijn mailadres wel even!
Dat vroeg ik me trouwens ook af, hoe bekeur je een fiets?
die zitten er ook nog tussenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef Moonah het volgende:
Die A&A-foto is leuk Ynske!
Zo'n beetje ál je foto's trouwens.
Al hoop ik dat de allerleukste nog gaat komen...![]()
je wordt gestraft door het ingraveren van je postcode, dus laten we hopen dat het een 2de hands fiets is , later kwamen ze zelf op de fiets terugquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ja! Was ze dus toch aan het bekeuren!?
Ik vroeg me (met kozakken geloof ik) al af hoe je nu inhemelsnaam een fiets kunt bekeuren!![]()
quote:
Haha! Ik heb ook hier achter mijn beeldscherm zitten eten hoor!quote:ben gewoon nog niet aan avondeten toegekomen
vind t gewoon leuk
Ah, wat sneaky zeg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je wordt gestraft door het ingraveren van je postcode,
nope, maar die hebben we ook nog in de aanbiedingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:49 schreef Sugar het volgende:
Ynske, een meisje in een groen topje als in dit meisje met groen topje?
[afbeelding]
Dan is het Maria.
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Ynske het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe een klein ventje met een groen rompertje en boellie veel haarheet?
2 euroquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Mist er iemand een gestreept Disney zonnebrilletje? (groene pootjes, Winnie de Poeh op het glas gedrukt, veel verschillende verticale streepjes met kleurtjes)
...
Anders verhuis ik dit postje naar [V&A]
ze hadden allemaal blauwe ogenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...![]()
![]()
).
Simon?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:50 schreef Ynske het volgende:
weet trouwens ook iemand hoe een klein ventje met een groen rompertje en boellie veel haarheet?
*bod noteert....quote:
Nee,dat kapsel van jouw kindquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Simon? Die had een oranje ster op zijn buik. Blauwe ogen. Zijscheiding (beetje fout kapsel...![]()
![]()
).
mocht ie online?quote:
Heerlijk he, als je kind zo lekker vrij is?!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik was ook zo trots op Kendahl dat hij alles gewoon prima vond, lekker even op zijn eigen houtje bij iedereen gaan kijken
Voor deze keer!quote:
kan m zelfs meteen weer verwijderen hoef je maar aan te geven.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Voor deze keer!
(ik neem aan dat de foto's geen weken blijven staan?)
Snie.quote:
quote:
Mijn eigen dochter kwam met dat brilletje aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Five_Horizons het volgende:
Trouwens:
Ik vraag het nog maar een laatste keer, want ik hoor net van Loena dat Luchtbel vertelde dat één van de kinderen er mee aan kwam zetten (en dat dat brilletje dus helemaal niet van een [OUD]'er was):
Mist er iemand een gestreept Disney zonnebrilletje? (groene pootjes, Winnie de Poeh op het glas gedrukt, veel verschillende verticale streepjes met kleurtjes)
En er is nog steeds een halsbandje (leren "touwtjes") met een zwart steentje met aan beide zijden 3 zwart/witte "kraaltjes"? Wie-o-wie mist dat?
Anders verhuis ik dit postje naar [V&A]
Nee hoor, hoeft niet! Mooie foto's allemaal, de A&A foto is idd leuk! Leuk idee ook evenstar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan m zelfs meteen weer verwijderen hoef je maar aan te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |