Jawel hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
volgens mij is die wat ik net gepost heb niet Ewen. maar wie dan wel?
Het komt uit een pakje bij de kapper! Ik wilde een fel kleurtje en dat is aardig gelukt. (Veel mensen in mijn omgeving vroegen of het wel de bedoeling was, zo fel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja idd! Daar had ik ook al direct een 'thuis' gevoel bij!
En Five vond ik ook wel snukkig, hij doet wel stoer hiero, maar tis ook een schatje volgens mij
(ik ben trouwens ook onwijs dodelijk nieuwsgierig of dat prachtige rode haarkleurtje van Cattie (toch?) uit een pakje komt en zoja, welk pakje)
Het is echt een hele mooie kleur! Het staat je ook hartstikke goed! Pittig!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:21 schreef cattie het volgende:
[..]
Het komt uit een pakje bij de kapper! Ik wilde een fel kleurtje en dat is aardig gelukt. (Veel mensen in mijn omgeving vroegen of het wel de bedoeling was, zo fel.Ja dus!
)
Ga eens vertellen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:59 schreef Saffier het volgende:
Belana, het is mij duidelijk van wie jouw jongens die mooie ogen hebben!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:19 schreef PM-girl het volgende:
Ja BE, wat was het verhaal achter de knuppel?? Nieuw MOD-gereedschap?
Lautie, wat heb jij met Vickyquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Ynske het volgende:
Als de papa van volgens mij amber? niet op inet wil met deze foto geef ff een gil!
[afbeelding]
Eventjes een dagje is geen probleem, langer liever niet eigenlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:24 schreef Saffier het volgende:
Ah, Cattie! Mag Ive op Fok!?
Ow euhm, ok de papa die op die foto staat danquote:
moet ie wel zijn honkbalpyama aan hequote:Op maandag 6 augustus 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zit zelf op softbal en dus is het natuurlijk wel heel toepasselijk om mijn zoon zo snel mogelijk uit te rusten met een knuppel.![]()
Stiekem hoop ik wel heel erg dat hij het leuk vindt. Die peanutjes zijn zo leuk!
Quinten van Beefcake, met vriendin/zus van Beefcake?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ow euhm, ok de papa die op die foto staat dan
Komt weer een cryptische:
kleedje net als dat van Vivi
kindje met een pakje aan bruin, wit, geel gestreept
moeder had een spijkerbroek aan met kniestukjes en een wit met groen topje
wie o wie is dat?
Noemen ze tassen leegroven tegenwoordig zoquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef Saffier het volgende:
Het is de papa van Tobias en hij mag blijven staan zegt'ie net Ynske!
Tobias heeft van 11 tot 15 uur de kat uit de boom gekeken totdat hij eindelijk een beetje loskwamik zie steeds dat geconcentreerde serieuze bekkie van hem!
die mocht ook online?quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:30 schreef Lois het volgende:
[..]
Quinten van Beefcake, met vriendin/zus van Beefcake?
nee dat zie ik nietquote:
Ik heb haar helemaal niet gezien, ja achter een boekquote:
Ja, het klonk kattig, he? Maar ik bedoelde het niet kattig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:33 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik heb haar helemaal niet gezien, ja achter een boek![]()
Klopt!quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Meisje met roze jurkje en roze hoofddoekje van mama met bruin hemdje mag geloof ik niet op Fok! toch?
Nee.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef Saffier het volgende:
Meisje met roze jurkje en roze hoofddoekje van mama met bruin hemdje mag geloof ik niet op Fok! toch?
jaquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:57 schreef PM-girl het volgende:
Dat is het enige nadeel van zo'n meet, er zijn té veel mensen!
Ik heb Jonne ook nog een paar keer alleen geloof ik, 1 keer weet ik zeker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:41 schreef kozakken het volgende:
En wat een mooie Ive
Ynske, echt.. zulke prachtige foto's! Die van Jonne en Romme samen.
en dat geldt ook voor al die andere super fotograven. Ik vond het zo geweldig leuk en geniet zo van alle foto's.
(En blijf maar zoeken naar mijn eigen kinderen)
Is het toevallig nog meer mensen gelukt om Jonne op de kiek te krijgen? Hij is nogal weinig bij ons geweest en nogal bijzonder veel in de speeltuin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |