abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:37 #26
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52149987
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moeten En dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan ). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  FOK!fotograaf maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:38 #27
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_52149989
Dit is een hele ordinaire Terug Vind Post.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_52149999
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Ireth het volgende:

En Five vond ik ook wel snukkig, hij doet wel stoer hiero, maar tis ook een schatje volgens mij
WTF is snukkig?
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:48:54 #29
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52150006
Suus was vanmiddag overigens flink pissig op mij, omdat ik niet naar het park wou. Ze wou weer met de kindjes spelen
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:09 #30
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52150015
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ik moest zo lachen trouwens om Re, die heb ik alleen in het midden zittend gezien terwijl hij maar ronddraaide met die toeter alle kanten op! Het is dat ik um lopend aan heb zien komen, anders had ik nog gedacht dat er geen voetjes onder zaten Dies volgens mij nagenoeg niet van zijn plek geweest

(tenminste, zolang ik er was althans..)
ik lag idd lekker centraal, een prima locatie tussen al dat springende grut . een mobiele draaischijf is trouwens best een goed idee
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:32 #31
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52150030
Overigens Vivi, hoeveel kleren heb je Dean aangetrokken gehad gister?
Volgens mij zie ik m (althans denk m te herkennen) met iets wits en later met iets groens aan kan dat kloppen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:46 #32
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_52150038
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

WTF is snukkig?
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:50:17 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52150054
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:44 schreef Vivi het volgende:

[..]

Doe niet zo pinnig BE
Niet pinnig... ik probeer juist heel lief te zijn door een mogelijke reden te verzinnen ipv 'we vinden je gewoon niet aardig'...

Re, kom maar op met je toeter!
pi_52150070
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
Ik weet nog niet of ik dit leuk vind

Ook ík moet compenseren, he
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:50:58 #35
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52150087
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moeten En dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan ). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
ik gooi sowieso alle foto's in webformaat in een zipje (althans niet alle, de bewogen enzo die gaan de prullenbak in) en iedereen kan dan de nummers doorgeven die ze in het groot willen hebben
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_52150089
whahaha die Kai

Five: vind ik ook. Niet TE groot maar ook niet te klein

Ireth, ik vind de kleur van Catties haar ook super mooi!!

BE, staat stinkie goed hoor zo'n kleintje op schoot
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:51:07 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_52150095
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Mag ik hier nog even roepen dat ik Kozakken zo'n schatje vind? Dat kan wat mij betreft niet vaak genoeg gezegd worden.
Jup, dat mag!
Helemaal eens ook!
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:51:57 #38
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_52150130
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

U hebt gezocht op snukkig:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:52:11 #39
11682 Moonah
Jolie femme
pi_52150139
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ik weet nog niet of ik dit leuk vind

Ook ík moet compenseren, he
Tis bij jou niet snel goed he.
Kies maar: knuffelkroelmoederclub of reldellen?
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ôk wir.
pi_52150143
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:

Five: vind ik ook. Niet TE groot maar ook niet te klein
Het kan niet groot genoeg zijn.... kunnen de kinderen zo ver mogelijk bij elkaar vandaan

*autotrader weer opzoekt....
  Jubileum moderator maandag 6 augustus 2007 @ 20:53:11 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_52150170
Ik vond, en vind, Kozakken ook echt een heel lief warm mens, echt heel bijzonder

Compensatietoeter
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:53:19 #42
103793 kozakken
Living the life
pi_52150176
Och jongens Jullie doen me helemaal blozen.
Ik vond het gewoon zo geslaagd en voelde me ook zo lekker op m'n gemak.

en... dat moet ik ook erbij zeggen. Ik vond het heerlijk dat Roelof ook mee was. Samen (lees: Roelof ) op de kinderen kunnen letten en daardoor ook veel vrijer zijn.

Ik vond het heerlijk
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:53:26 #43
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_52150184
Vivi steeds als ik jou eindelijk scherp in beeld had draaide je weer om of pakte je nét je mooie zoon op, frustrerend gewoon . En die ene foto die ik uiteindelijk van je heb is de focus niet goed én zit je niet eens met je eigen kind op schoot
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:54:29 #44
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52150219
Ynske, dat dacht ik net ook ja! Maar soms ook verwarrend, Quinten had hetzelfde rompertje aan!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_52150248
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Moonah het volgende:

[..]

Tis bij jou niet snel goed he.
Kies maar: knuffelkroelmoederclub of reldellen?
Wat is dit nou weer voor een keus uit twee kwaden?

In het weekend het eerste, doordeweeks hier het tweede

m@x: Kai was echt hardstikke lief geen onvertogen woord gevallen, wat een modelkind
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 6 augustus 2007 @ 20:55:29 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_52150254
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Noah, check

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:55:31 #47
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_52150256
Ik heb Kozakken bijna niet gesproken. Maar ik kreeg wel een button van 'r met Sugar erop!

Ik vind het jammer dat ik YPPY gemist heb (heel jammer!) en ik had Stinkie verdorie ook wel willen zien. En weet je wat ik ook jammer vind? Dat ik helemaal niet gepraat heb met pinquit en max alleen maar van een afstandje heb bewonderd. Het is nog wel zo'n leuk menneke! Volgende keer moet ik meer gaan zitten en praten, zoals Loena en Five. Maar hoe doe ik dat, alleen met 2 kinderen? Was er eigenlijk nog iemand die alleen was met 2? Heeft diegene tips?
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:55:42 #48
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_52150262
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ynske het volgende:
Overigens Vivi, hoeveel kleren heb je Dean aangetrokken gehad gister?
Volgens mij zie ik m (althans denk m te herkennen) met iets wits en later met iets groens aan kan dat kloppen?
Klopt, hij had zijn witte pakje oranje gekotst, dus toen is ie overgeschakeld naar een groen shirtje

Jammer alleen dat ik geen groen jurkje bij me had, want toen waren we niet meer matchend
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_52150268
dat wilde ik idd ook nog zeggen. Vind kozakken ook een heel lief mens maar ik vind bijna iedereen lief

Heb het zooo naar me zin gehad gister. Jammer dat Amber niet echt op haar actiefs was. Ze heeft geloof ik maar 15 minuten in de speeltuin gespeeld. en ze is nog steeds ziek, 39,5 graden koorts
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:55:57 #50
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_52150273
Saffier, weet je dat ik me net pas met de foto's realiseerde dat jij Saffier was Ik vroeg het me gisteren al telkens af!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')