WTF is snukkig?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:47 schreef Ireth het volgende:
En Five vond ik ook wel snukkig, hij doet wel stoer hiero, maar tis ook een schatje volgens mij
ik lag idd lekker centraal, een prima locatie tussen al dat springende grutquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen trouwens om Re, die heb ik alleen in het midden zittend gezien terwijl hij maar ronddraaide met die toeter alle kanten op! Het is dat ik um lopend aan heb zien komen, anders had ik nog gedacht dat er geen voetjes onder zatenDies volgens mij nagenoeg niet van zijn plek geweest
(tenminste, zolang ik er was althans..)
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!quote:
Niet pinnig... ik probeer juist heel lief te zijn door een mogelijke reden te verzinnen ipv 'we vinden je gewoon niet aardig'...quote:
Ik weet nog niet of ik dit leuk vindquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
ik gooi sowieso alle foto's in webformaat in een zipje (althans niet alle, de bewogen enzo die gaan de prullenbak in) en iedereen kan dan de nummers doorgeven die ze in het groot willen hebbenquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moetenEn dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan
). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
Jup, dat mag!quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:45 schreef m@x het volgende:
Mag ik hier nog even roepen dat ik Kozakken zo'n schatje vind? Dat kan wat mij betreft niet vaak genoeg gezegd worden.
U hebt gezocht op snukkig:quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Snukkig = schattig, lief, aardig, leuk, vriendelijk, kortom: een hoog aaibaar- en knuffelgehalte!
Tis bij jou niet snel goed he.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik dit leuk vind![]()
Ook ík moet compenseren, he
Het kan niet groot genoeg zijn.... kunnen de kinderen zo ver mogelijk bij elkaar vandaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:50 schreef Vicky het volgende:
Five: vind ik ook. Niet TE groot maar ook niet te klein
Wat is dit nou weer voor een keus uit twee kwaden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:52 schreef Moonah het volgende:
[..]
Tis bij jou niet snel goed he.
Kies maar: knuffelkroelmoederclub of reldellen?
Noah, checkquote:Op maandag 6 augustus 2007 20:48 schreef texelonia het volgende:
Ik hoop ook op nog een paar mooie foto's van Noah. En sommige kindjes staan er veel vaker op dan anderen idd. Maar daar valt weinig aan te doen denk ik. Denk niet dat de fotografen bijhouden hoeveel foto's ze al van welk kindje hebben gemaakt en welke kindjes ze nog moetenEn dan zijn er misschien ook nog wel foto's 'mislukt' (in de kritische ogen van de fotografen dan
). Het zal heus niet expres gebeurd zijn, maar jammer is het voor sommigen wel. Maar dan kun je beter op de meet zelf een fotograaf aanschieten voor een korte fotosessie denk ik. Alhoewel, als alle aanwezigen op een meet dat doen het niet meer echt spontanekiekjes worden en er dan geen einde aan de meet komt
Klopt, hij had zijn witte pakje oranje gekotst, dus toen is ie overgeschakeld naar een groen shirtjequote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Ynske het volgende:
Overigens Vivi, hoeveel kleren heb je Dean aangetrokken gehad gister?
Volgens mij zie ik m (althans denk m te herkennen) met iets wits en later met iets groens aan kan dat kloppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |