Dat viel mij ook meteen op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke hebben iig wel de armen omelkaar heen
Ik heb wel de indruk dat ze veel beter spreekt dan de eerste keer dat ze op bezoek kwam.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:07 schreef Clank het volgende:
'k Meen dat Deborah sinds haar hersenbloeding ook haar emoties nog niet helemaal onder controle heeft.. vandaar dat ze zo nu en dan in huilen uitbarst.
Joh ik mopper zo vaak zo hard op mijn lief en dan roep ik ook, IK SLAAP WEL OP DE BANK! maar als ie dan zo onder zijn wimpers uitkijkt dan is het weer in orde. ja toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef Desii het volgende:
Huub en Lieke hebben iig wel de armen omelkaar heen
Zelfs de hondjes zijn verdeeld over de kampen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs de hondjes zijn verdeeld over de kampen.
Wie was die sponsoor dan? En waarom is ie weg?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef schatje het volgende:
Sponser auto's is weg. Vandaar dat de gasten nu zelf naar de poort moeten lopen.
Ja inderdaad groot verschilquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb wel de indruk dat ze veel beter spreekt dan de eerste keer dat ze op bezoek kwam.
Dat is nou TV maken... niemand post een cap van Amanda die afscheid neemt, alle ogen (en oren) zijn gericht op Huub en Liekequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Wie was die sponsoor dan? En waarom is ie weg?
bronquote:Autobedrijf stopt met sponsoring Gouden Kooi
EEMNES - Het Amersfoortse autobedrijf PON stopt met sponsoring van het omstreden tv-programma De Gouden Kooi.Vandaag onstond opnieuw ophef over het programma, dat op Tien wordt uitgezonden vanuit een villa in Eemnes.
Het wangedrag van de acht bewoners roept steeds meer weerstand op in de samenleving. Via internet worden verschillende acties gevoerd om John de Mol over te halen met het programma te stoppen. Ook PON krijgt de laatste tijd regelmatig e-mails met negatieve reacties.
Een woordvoerder zegt dat het autobedrijf niet meer met het programma geassocieerd wil worden. Daarom stelt PON geen auto's meer beschikbaar voor De Gouden Kooi.
Ze hebben vandaag wel samen een balletje gegooid in de tuin.. toen was er toch ook wel tijd voor?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef Visual het volgende:
jaap rustig vandaag hij wil wel de hele tijd met huub praten maar krijgt die steeds de kans niet voor
Ik vind het echt prachtig.... De redactie heeft alles maar laten lopen en gaan.. Nu komt de rekeningquote:
V O L is nogal eens bezig...........quote:
hier geloof ik niets vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begrijpt dat hij zonder Lieke geen backup meer heeft en haalt bakzeil.
Mooi voor jou....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
hier geloof ik niets van
Voor mij voelt dit echt. tussen H&L... toen ik en mijn toen-nog vriend eens een vette ruzie hadden... handelen we precies hetzelfde
eerst enorm boos, toen verdrietig en en dan het gevoel van ik wil je niet kwijt, want ik hou van jou... en dan wil je maar één ding... elkaar vasthouden.
Tenminste zo ging het bij mij........ happy news...we zijn inmiddels gelukkig getrouwd![]()
Hizi Hair kwam al niet meer omdat Amanda die ene kapster had bedreigd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
V O L is nogal eens bezig...........![]()
Heeft ze trekjes van Brian overgenomen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hizi Hair kwam al niet meer omdat Amanda die ene kapster had bedreigd.
Neehoor: alles uit, stream 3 aan, opgelost.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
OMG, moeten we weer naar dat domme gedoe tussen Nadia en Dennis kijken en luisteren?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs de hondjes zijn verdeeld over de kampen.
Ome John met zijn miljarden zal het worst wezen.............quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:23 schreef F04 het volgende:
Het VOL team benaderd gewoon de sponsors, en dat ligt heel gevoelig bij Ome John.
Zit je ook een waterijsje te eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef mspoez het volgende:
Sccchhhhhmek en sssccchhhhmak en sssscccchhhhlurp.....
Nou... stelletje drie staat op punt te veranderen:quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Al die verhaallijnen in de DGK worden onderhand wel erg saai, 3 stelletjes die aan elkaar plakken en Jaap als outsider..........
Wishfull thinking vrees ik.................quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:32 schreef mspoez het volgende:
Jaap komt er nog wel tussen. Naad neemt Amanda, Bri ontploft en krijgt een EXIT, Dennis zonder Nadia is niet levensvatbaar en dan troost Jaap Naad. Amanda druit, over: Huub, Jaap Lieke en Naad. Over blijven dan Jaap en Huub óf Lieke en Jaap, dat ligt een beetje aan de alcoholresistentie van Huub. Jaaps rol is nog niet over, denk ik.
Goede beslissing..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Zo hele dag geen streams gezien en nu zijn ze verlopen!!!!!!
Maar als ik zo die cossen lees is er niets gebeurd, ja die verschrikkelijke drammerige ruzie tussen Huub en Lieke, maar verder niets.
Mooooooooooooi, dan neem ik geen streams meer want het is toch al weken niets meer!!!!>
En ik ben er vanmiddag weer ingetrapt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Zo hele dag geen streams gezien en nu zijn ze verlopen!!!!!!
Maar als ik zo die cossen lees is er niets gebeurd, ja die verschrikkelijke drammerige ruzie tussen Huub en Lieke, maar verder niets.
Mooooooooooooi, dan neem ik geen streams meer want het is toch al weken niets meer!!!!>
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke - Jij bent voor mij de sleutel waardoor ik het spel win, ook al wil je dat niet zijn.
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom klinkt het steeds zo ongeloofwaardig als Huub zegt tegen Lieke: " Ik hou van je." (En vice versa )
Zal wel aan mij liggen.....![]()
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.
Nou ik heb niets gemist.
Je kunt het ook aan de Cossen zien. 3 of 4 per dag?
Niks menselijks is mij vreemd.........quote:
Ik moet toegeven dat die inderdaad ook niet erg boeiend zijn de laatste tijd, maar oké dat is dan ook logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaar
Jeps en op die kleine streampjes van http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php zie je het best en zonder geluid hoef je dat gesmak en gezever niet aan te horen. En het zou trouwens stom zijn als ik streams neem, morgen voor 5 dagen op vakantie dan weekje thuis en dan 12 dagen weg, dus weggegooid geld dan. En na me vakantie hoop ik zo afgekickt tge zijn, dat ik helemaal niet meer kijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.
Nou ik heb niets gemist.
Je kunt het ook aan de Cossen zien. 3 of 4 per dag?
Nee, je hebt zelfs weer streams genomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Niks menselijks is mij vreemd.........![]()
Ach Joris, een biertje op een terrasje in amsterdam kost je meer. En anders neem de wijze raad aan van HiDiHo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaar
Geloof er niks van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Merkte dat zlef met BB, ik vond het zó saai, dat gedoe met E10 :de zusjes, het eeuwigdurende gespeculeer over Rick en zijn pa die een rechtzaak ging beginnen en bladiebla, en tóch ben ikhier weer voor DGK. Soort van junkiegedrag![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs weer streams genomen.![]()
![]()
![]()
Dream on. Jij en afkicken van DGK.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeps en op die kleine streampjes van http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php zie je het best en zonder geluid hoef je dat gesmak en gezever niet aan te horen. En het zou trouwens stom zijn als ik streams neem, morgen voor 5 dagen op vakantie dan weekje thuis en dan 12 dagen weg, dus weggegooid geld dan. En na me vakantie hoop ik zo afgekickt tge zijn, dat ik helemaal niet meer kijk![]()
Wie is Rick ???quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Merkte dat zlef met BB, ik vond het zó saai, dat gedoe met E10 :de zusjes, het eeuwigdurende gespeculeer over Rick en zijn pa die een rechtzaak ging beginnen en bladiebla, en tóch ben ikhier weer voor DGK. Soort van junkiegedrag![]()
Ach. Ik maak ook fouten hoor.quote:
Ik weet het niet, ik zie het wel, maar hoor het niet dus dat was mijn vraag aan de streamers met geluid!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Dream on. Jij en afkicken van DGK.![]()
Fijne vakantie petraa.![]()
ja hebben ze nog steeds ruzie? H en L
Er ontgaat mij nu ook iets..........quote:
Ja als die kant nou eens werd aangepakt!!!! Dan heel misschienquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach. Ik maak ook fouten hoor.![]()
Als er weer een moment is waar bijvoorbeeld een Dennis vernederd wordt dan koop ik ook weer streams voor 1 maandje. (Of Brian, Amanda, Nadia)![]()
Wat ik las was dat ze weer close waren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zie het wel, maar hoor het niet dus dat was mijn vraag aan de streamers met geluid!!!![]()
Dus er is nog hoop?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach. Ik maak ook fouten hoor.![]()
Als er weer een moment is waar bijvoorbeeld een Dennis vernederd wordt dan koop ik ook weer streams voor 1 maandje. (Of Brian, Amanda, Nadia)![]()
Join the club!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn gratis maandje vanwege vista zit er bijna weer op... ik heb nooit betaald voor de streams en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen
Ik ben bijna blij dat het maandje er weer bijna opzit, ik ben veel te vatbaar voor DGK-kooi verslavingen...
Bij mij zijn ze na die maand nog steeds gratis.Heb ook vista.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn gratis maandje vanwege vista zit er bijna weer op... ik heb nooit betaald voor de streams en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen
Ik ben bijna blij dat het maandje er weer bijna opzit, ik ben veel te vatbaar voor DGK-kooi verslavingen...
had je em aan staan dan bij die dwazen??quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Dennis kauwt weer op ijs....... MUTE!!
Nadia kauwt straks op iets anders en dat is stukken minder koud.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Dennis kauwt weer op ijs....... MUTE!!
Dat ze maar flink mag doorbijtenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia kauwt straks op iets anders en dat is stukken minder koud.![]()
OHHHH Rik de broer van!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef mspoez het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7zzv2L24LzQ ?
Rick.
John Wayne Bobbitt oid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe heette die sukkel oo al weer, Bobby Hewitt?![]()
Lorena en John.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe heette die sukkel ook al weer, Bobby Hewitt?![]()
Ehhh, dan denk ik ineens aan die rooie uit Brabant, naam ff vergeten.....Linda ja!!!!!quote:
Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
had je em aan staan dan bij die dwazen??
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
Hij mocht eens verbranden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.![]()
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ehhh, dan denk ik ineens aan die rooie uit Brabant, naam ff vergeten.....Linda ja!!!!!![]()
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!![]()
Thx, ik lees de super updates van jou en KZ wel als ik terugbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mocht eens verbranden.
Fijne vakantie gewenst trouwens.
Ik kom er steeds meer achter dat dàt valse hoop is, vrees ik....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat is de reden dat ik dit programma maar blijf kijken.Wachten tot een paar van die mensen eens een lesje leren, of er uit worden gestemd. kan ik lang wachten
![]()
Ik heb 'm wel gezien hoor, twee keer zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die cap van J&D ga ik nu niet opnieuw plaatsen
![]()
Ja idd. was erg lullig! Die stomme griet uit Den haag hoe heette ze ook alweer Nathalie!!! Walgelijk vond ik haarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
met de handen in de zakquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Versieptip van nix; oogcontact en weglopen...
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minderquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..
Neuh, terecht..maar dat is een ander verhaal...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
Zal lachen zijn als ze zeggen jongens jullie zijn zo saai geworden,we gooien er weer drie nieuwe miljonairs bij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minder
merk aan mezelf dat t me steeds minder gaat boeien wat er gebeurt, ik kijk al 3 weken naar t zelfde, stelletjes die een beetje neuken thats it![]()
Lieke niet, denk ik, lijkt me een iets te harde tante voor...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef farceman het volgende:
Bij wie lopen de tranen over de wangen?!
Huub maakte wat vage snikgeluiden; maar het bleef droog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef farceman het volgende:
Bij wie lopen de tranen over de wangen?!
hoelang dan? Ik vond ook al dat mijn maand wel erg lang duurde...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze na die maand nog steeds gratis.Heb ook vista.
Heb nu al twee maanden gratisquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hoelang dan? Ik vond ook al dat mijn maand wel erg lang duurde...
Caramba, welterusten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spaans en Nederlands voor NIETS:
[afbeelding]
En ik ga naar mijn nest, kutklokje van de Hema gaat om vier uur uit zijn dak.![]()
![]()
Gewichten verplaatsen kan ze in ieder geval wel......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Huub zou juist willen dat ze naast hem komt liggen.. hij wil haar graag vasthouden.
Lieke heeft ruimte nodig zegt ze om dingen te plaatsen...
Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Casshern het volgende:
kan me goed voorstellen dat huub niet blij is dat lieke niet naast hem wilt slapen
Huub vergeet zelf het spel te spelen dus hij moet niet zeuren.Laat hem maar eens wakker worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
Lieke vraagt of Huub er begrip voor heeft dat ze in een ander bed gaat slapen.
Huub zegt dat ze niet moet vergeten dat het spel nooit stopt en dat ze morgen Palma hiermee weer voer geeft.
Palma kan m'n kont kussen zegt Lieke.
daarom, en het is nu toch al goed? waarom wil ze dan ergens anders liggen? dat zal huub alleen maar zwakker maken, en als ze echt van hem houdt gaat ze gewoon naast hem liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.
Een leeg bericht?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spaans en Nederlands voor NIETS:
[afbeelding]
En ik ga naar mijn nest, kutklokje van de Hema gaat om vier uur uit zijn dak.![]()
![]()
daar kan jaap alleen voor zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vergeet zelf het spel te spelen dus hij moet niet zeuren.Laat hem maar eens wakker worden.
Wil de oude Huub terug.
dat verwacht ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
Denk dat Palma alleen maar respect voor Lieke kan opbrengen
Palma en respect voor lieke kan niet samenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
ook al zou palma respect voelen voor lieke, dan nog zal ze het niet uitenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
Dit zijn voor mij de momenten dat Huub volledig door de mand valt. Hij heeft, als het hem zo uitkomt, altijd de mond vol over dat je moet doen wat jij voelt en wat goed is voor jou. Daarmee praat hij veel van zijn eigen daden recht. Maar als hij, als derden dat doen, een nederlaag tegemoet zou kunnen zien, dan spelen er opeens andere dingen een rol, zoals nu Palma, en het spel!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.
Àlle hoop op Jaap dus........mee eens...quote:
Lurk altijd nog heel eventjes na, wat bedoel je met "leeg bericht"?quote:
Ruimte voor haarzelf en ................................................................ik weet het niet..quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Wat zou het voor Lieke duidelijk gaan maken als ze een nacht in een ander bed slaapt???
Ik waarschuw je, je wordt er wel kriegel van.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik ook weer met jullie meekijken naar Huub en Lieke?
Eventjes dan....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik ook weer met jullie meekijken naar Huub en Lieke?
Dr was niks te zien in je bericht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lurk altijd nog heel eventjes na, wat bedoel je met "leeg bericht"?
*persoonsgericht*quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Wat zou het voor Lieke duidelijk gaan maken als ze een nacht in een ander bed slaapt???
Welterusten en geniet van het nachtgebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dr was niks te zien in je bericht.
Ging het ergens over?
Truste Ruudmansquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welterusten en geniet van het nachtgebeuren.![]()
Was voor mij gewoon te zien hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens haar zeggen heeft ze even die ruimte nodig.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Hetzelfde gezever dus waar ze de hele week al mee bezig is!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Disana het volgende:
Blablabla ruimte nodig blablabla verwarrend.
Vrij vertaald: Ik gun je niet dat het weer goed is.
we mogen toch hopenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub ziet Jaap niet meer staan.Zou prachtig zijn hij en Jaap samen.
Truste mootiequote:Op maandag 6 augustus 2007 00:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Was voor mij gewoon te zien hoorKlokje, hema etc.
trustenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag een zin, een screencap, en nog een zin.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dr was niks te zien in je bericht.
Ging het ergens over?
Geloof je hetzelf ??quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is het wel script. Maak ruzie in het weekend en maak de streamers blij. Ieder stel om het weekend aan de beurt.
ja helaas is dat niet geluktquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:17 schreef Lady-night het volgende:
Weten jullie of Huub nog een videoboodschap heeft gehad van Joris tijdens de honkbalwedstrijd??/
Gesprek met de psycholoog gewenst.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Hetzelfde gezever dus waar ze de hele week al mee bezig is!!
Ik weet één ding heel erg zeker. Ik ben nog nooit in staat geweest om langer dan een half ruzie maken. Daarna zijn alle standpunten wel gewisseld volgens mij. Er kan wel eens een onvertogen woord vallen waar je een kwartier extra over loopt te zeuren, maar als het langer gaat moet gaan duren dan ga ik toch echt een biertje kopen. Zoek het ff lekker uit.....quote:
Liefdesperikelen tieren welig dus...alhoewel..volgens mij balen ze van elkaar...quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:18 schreef Clank het volgende:
Lieke merkt dat haar schildje nog omhoog staat en ze heeft de nacht nodig om haar muurtje weer omlaag te halen. Huub moet zich daar niet persoonlijk op aangesproken voelen (??)
Dit is inderdaad al 3 dagen aan de gang, hoewel het al de hele week zit te broeden!!! Het is een ruzie die nergens over gaat. Je wordt er gewoon simpel van!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet één ding heel erg zeker. Ik ben nog nooit in staat geweest om langer dan een half ruzie maken. Daarna zijn alle standpunten wel gewisseld volgens mij. Er kan wel eens een onvertogen woord vallen waar je een kwartier extra over loopt te zeuren, maar als het langer gaat moet gaan duren dan ga ik toch echt een biertje kopen. Zoek het ff lekker uit.....
Ik ben het zo met jou oneens....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:19 schreef yellowfirst het volgende:
Huub heeft een zekere back-up van Lieke, en andersom ook, maar er straalt niets uit tussen hen.................saai...............![]()
Jep, en dat is ook altijd bij B en A en D en N aan de hand. Die rekken het ook maar door. Zodoende kom ik op scriptquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al 3 dagen aan de gang, hoewel het al de hele week zit te broeden!!! Het is een ruzie die nergens over gaat. Je wordt er gewoon simpel van!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
dan ga ik toch echt een biertje kopen. Zoek het ff lekker uit.....
Als het een script is, dan overdrijven ze het wel heel erg, en snders vallen ze steeds in herhalingen......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al 3 dagen aan de gang, hoewel het al de hele week zit te broeden!!! Het is een ruzie die nergens over gaat. Je wordt er gewoon simpel van!!
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat met een plaid om heel demonstratief buiten op de bank liggen pitten.. aub Huub ga d'r nou niet meer naar toe.. laat 'r maar ff in d'r sop gaar koken.
Zo is dat! En als ze het niet bevalt gaan ze maar terug naar hun moedequote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad !!! Dat gezemel en gezeur....
's toch allemaal ZONDE van je tijd !
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat! En als ze het niet bevalt gaan ze maar terug naar hun moede![]()
En als Huub zou smeken, zou ze weer gaan zeuren over schildjes en tijd voor zichzelf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ze wil dat Huub smeekt om bij haar in bed komt, maar Huub smeekt niet.
equote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!
Huh? Ben jij mal!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!
Dat geeft Huub ze al dagelijks.Vrijdag wilde hij zelfs Lieke bashen met de hele groep.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat met een plaid om heel demonstratief buiten op de bank liggen pitten.. aub Huub ga d'r nou niet meer naar toe.. laat 'r maar ff in d'r sop gaar koken.
Balen van mekaar is gezond: dan ga je nadenken over waarom je ook weer twee kinderen hebt samen (lees: samen die villa wil winnen) en niet naar haar toegaan? Ik geef hem een uur....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liefdesperikelen tieren welig dus...alhoewel..volgens mij balen ze van elkaar...
That's why I am called a gentleman...quote:
Ja kijk, daar gaan we. Ik heb het woord dumpen niet in mijn mond gehad! Voor je het weet ben ik hier op deze manier de kwade genius.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
That's why I am called a gentleman...
Jij dumpt ze op de stoep voor je huis,
ik dump ze tenminste nog op de stoep van hun Moeders
Hmm Ik vind haar op het moment, maar een drammerige mormel!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
My little princess..... with an aditude
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Nu gaat ze op de trap zitten!!! Jesus
`quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef mspoez het volgende:
[..]
[..]
Balen van mekaar is gezond: dan ga je nadenken over waarom je ook weer twee kinderen hebt samen (lees: samen die villa wil winnen) en niet naar haar toegaan? Ik geef hem een uur....
Of is dit de 'toneelhaak-scene' voor Lieke en gaat ze binnenkort haar 24 uur aanvragen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Nu gaat ze op de trap zitten!!! Jesus
Inderdaad ik vind haar nu wel erg sneu worden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.
Kijken of je nog zo lacht als ik straks met SuperDennis achterop de brommert dequote:
Nou om dit soort dingen koop ik dus niet!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is tenslotte tijd voor de streamers om weer een maand streams te kopen. Er moet wel even iets opgebouwd worden waardoor er weer gekocht wordt!
shit, waarom gaat ze nu op de trap huilen.. het shotje buiten was beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo lacht als ik straks met SuperDennis achterop de brommert de
Gouden Poort uitrijd (nadat hij natuurlijk De Villa heeft gewonnen he !!)
Lieke krijgt steeds meer momentjes dat ze zichzelf terugtrekt....dat geeft de burger moed......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Casshern het volgende:
hmm ze zit nu op de trap
Als jij gemeen bent, ben ik het ook. Ze hoopt 'ontdekt' te worden door Huub. En dan moet Huub excuses voor alles aanbieden, en dan zal ze nog eens overwegen of ze haar 'schildje' laat zakken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
(o
[..]
shit, waarom gaat ze nu op de trap huilen.. het shotje buiten was beter(oei, das wel een gemene van me)
Ja Huub moet het tenslotte wel opmerken!!! Helaas voor haar ligt hij al in bed, maar ja dat kan je niet zien als je op de trap zit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
Ze had ook gewoon buiten op de bank buiten kunnen gaan zitten snotteren... maar daar loopt ze natuurlijk wel weinig kans dat iemand het opmerkt.
ik twijfel maar ben geneigd hetzelfde te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ze gewoon naast Huub gaat liggen.
dennix deed natuurlijk nixquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Nou even een update van Dennix en Nadia. Een stukje uit het verhaal van Dennix. Gaat over zijn eerste keer seks. Was op Texel op het strand. Hij was 15 en zij was 17. Gestuntel was het. Toen werden ze betrapt door beveiligingslampen. Hij zegt: dan lig je daar (hij doet het voor...OP ZIJN RUG!!!!) Dus als ik Dennix mag geloven lag hij onder en het meisje boven.
Ja ze is nog niet klaar met ruzién dus ze stapt in hetzelfde bed, kan ze weer doorgaan met ouwehoeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik twijfel maar ben geneigd hetzelfde te denken
Tja, oog om oog, tand om tand dus...................quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij gemeen bent, ben ik het ook. Ze hoopt 'ontdekt' te worden door Huub. En dan moet Huub excuses voor alles aanbieden, en dan zal ze nog eens overwegen of ze haar 'schildje' laat zakken.
Toevallig iedereen aan Huub zijn kant is dan getoneelhaakt.Die andere doen veel minder en mogen blijven zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Of is dit de 'toneelhaak-scene' voor Lieke en gaat ze binnenkort haar 24 uur aanvragen?
Erg zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Nou even een update van Dennix en Nadia. Een stukje uit het verhaal van Dennix. Gaat over zijn eerste keer seks. Was op Texel op het strand. Hij was 15 en zij was 17. Gestuntel was het. Toen werden ze betrapt door beveiligingslampen. Hij zegt: dan lig je daar (hij doet het voor...OP ZIJN RUG!!!!) Dus als ik Dennix mag geloven lag hij onder en het meisje boven.
Nou als ze zo doorgaat als afgelopen week, doet ze mij daar geen verdriet mee!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
Goed bericht voor alle slachtkippen:
Lieke vraagt binnen een week haar 24 uur aan en vertrekt!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zag eenLieke !
Waar?
Daar op de trap
Waar op de trap?
Nou daar!
Een kleine lieke op hakjes
Nee, 't is geen grap
't Ging van klip klippedieklap op de trap
Oh, ja!
Nou je dramaqueen pakt der momentje... doe ff een collect call om te vragen hoe het met je blomen isquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
Goed bericht voor alle slachtkippen:
Lieke vraagt binnen een week haar 24 uur aan en vertrekt!
Verkeerde acteerlessen gevolgd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Gaat ze nog die doek om zich heen slaan ook daar in dat trapgat...stikwarm is het. Beetje overdone.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |