Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
had je em aan staan dan bij die dwazen??
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
Hij mocht eens verbranden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.![]()
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ehhh, dan denk ik ineens aan die rooie uit Brabant, naam ff vergeten.....Linda ja!!!!!![]()
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!![]()
Thx, ik lees de super updates van jou en KZ wel als ik terugbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mocht eens verbranden.
Fijne vakantie gewenst trouwens.
Ik kom er steeds meer achter dat dàt valse hoop is, vrees ik....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat is de reden dat ik dit programma maar blijf kijken.Wachten tot een paar van die mensen eens een lesje leren, of er uit worden gestemd. kan ik lang wachten
![]()
Ik heb 'm wel gezien hoor, twee keer zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die cap van J&D ga ik nu niet opnieuw plaatsen
![]()
Ja idd. was erg lullig! Die stomme griet uit Den haag hoe heette ze ook alweer Nathalie!!! Walgelijk vond ik haarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
met de handen in de zakquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Versieptip van nix; oogcontact en weglopen...
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minderquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..
Neuh, terecht..maar dat is een ander verhaal...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
Zal lachen zijn als ze zeggen jongens jullie zijn zo saai geworden,we gooien er weer drie nieuwe miljonairs bij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minder
merk aan mezelf dat t me steeds minder gaat boeien wat er gebeurt, ik kijk al 3 weken naar t zelfde, stelletjes die een beetje neuken thats it![]()
Lieke niet, denk ik, lijkt me een iets te harde tante voor...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef farceman het volgende:
Bij wie lopen de tranen over de wangen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |