Wie is Rick ???quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Merkte dat zlef met BB, ik vond het zó saai, dat gedoe met E10 :de zusjes, het eeuwigdurende gespeculeer over Rick en zijn pa die een rechtzaak ging beginnen en bladiebla, en tóch ben ikhier weer voor DGK. Soort van junkiegedrag![]()
Ach. Ik maak ook fouten hoor.quote:
Ik weet het niet, ik zie het wel, maar hoor het niet dus dat was mijn vraag aan de streamers met geluid!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:43 schreef itsme het volgende:
[..]
Dream on. Jij en afkicken van DGK.![]()
Fijne vakantie petraa.![]()
ja hebben ze nog steeds ruzie? H en L
Er ontgaat mij nu ook iets..........quote:
Ja als die kant nou eens werd aangepakt!!!! Dan heel misschienquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach. Ik maak ook fouten hoor.![]()
Als er weer een moment is waar bijvoorbeeld een Dennis vernederd wordt dan koop ik ook weer streams voor 1 maandje. (Of Brian, Amanda, Nadia)![]()
Wat ik las was dat ze weer close waren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zie het wel, maar hoor het niet dus dat was mijn vraag aan de streamers met geluid!!!![]()
Dus er is nog hoop?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach. Ik maak ook fouten hoor.![]()
Als er weer een moment is waar bijvoorbeeld een Dennis vernederd wordt dan koop ik ook weer streams voor 1 maandje. (Of Brian, Amanda, Nadia)![]()
Join the club!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn gratis maandje vanwege vista zit er bijna weer op... ik heb nooit betaald voor de streams en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen
Ik ben bijna blij dat het maandje er weer bijna opzit, ik ben veel te vatbaar voor DGK-kooi verslavingen...
Bij mij zijn ze na die maand nog steeds gratis.Heb ook vista.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:45 schreef droomkoningin het volgende:
Mijn gratis maandje vanwege vista zit er bijna weer op... ik heb nooit betaald voor de streams en dat ben ik ook niet van plan om dat te gaan doen
Ik ben bijna blij dat het maandje er weer bijna opzit, ik ben veel te vatbaar voor DGK-kooi verslavingen...
had je em aan staan dan bij die dwazen??quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Dennis kauwt weer op ijs....... MUTE!!
Nadia kauwt straks op iets anders en dat is stukken minder koud.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:46 schreef mootie het volgende:
Dennis kauwt weer op ijs....... MUTE!!
Dat ze maar flink mag doorbijtenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nadia kauwt straks op iets anders en dat is stukken minder koud.![]()
OHHHH Rik de broer van!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef mspoez het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=7zzv2L24LzQ ?
Rick.
John Wayne Bobbitt oid.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe heette die sukkel oo al weer, Bobby Hewitt?![]()
Lorena en John.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoe heette die sukkel ook al weer, Bobby Hewitt?![]()
Ehhh, dan denk ik ineens aan die rooie uit Brabant, naam ff vergeten.....Linda ja!!!!!quote:
Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
had je em aan staan dan bij die dwazen??
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:49 schreef Disana het volgende:
Ik heb alles op mute. Maar ik denk steeds dat die in het roze het vrouwtje is.
Hij mocht eens verbranden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef petraa het volgende:
[..]
30 graden, mussen vallen dood van het dak en hij loopt met een blouse met lange mouwen.![]()
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ehhh, dan denk ik ineens aan die rooie uit Brabant, naam ff vergeten.....Linda ja!!!!!![]()
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond Menno zo'n schatje, maar dat was die BB ervoor!![]()
Thx, ik lees de super updates van jou en KZ wel als ik terugbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij mocht eens verbranden.
Fijne vakantie gewenst trouwens.
Ik kom er steeds meer achter dat dàt valse hoop is, vrees ik....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Dat is de reden dat ik dit programma maar blijf kijken.Wachten tot een paar van die mensen eens een lesje leren, of er uit worden gestemd. kan ik lang wachten
![]()
Ik heb 'm wel gezien hoor, twee keer zelfsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die cap van J&D ga ik nu niet opnieuw plaatsen
![]()
Ja idd. was erg lullig! Die stomme griet uit Den haag hoe heette ze ook alweer Nathalie!!! Walgelijk vond ik haarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
met de handen in de zakquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:53 schreef Lobasca het volgende:
Versieptip van nix; oogcontact en weglopen...
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minderquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister ook naar ze... het is alleen de moeite van het verslaan niet waard..
Neuh, terecht..maar dat is een ander verhaal...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hee, ik ook. En zo erg toen hij zo door iedereen gepest en geisoleerd werd.
Zal lachen zijn als ze zeggen jongens jullie zijn zo saai geworden,we gooien er weer drie nieuwe miljonairs bij.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:54 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
tja t word eigenlijk de laatste weken steeds minder en minder
merk aan mezelf dat t me steeds minder gaat boeien wat er gebeurt, ik kijk al 3 weken naar t zelfde, stelletjes die een beetje neuken thats it![]()
Lieke niet, denk ik, lijkt me een iets te harde tante voor...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef farceman het volgende:
Bij wie lopen de tranen over de wangen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |