hier geloof ik niets vanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:13 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begrijpt dat hij zonder Lieke geen backup meer heeft en haalt bakzeil.
Mooi voor jou....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef Desii het volgende:
[..]
hier geloof ik niets van
Voor mij voelt dit echt. tussen H&L... toen ik en mijn toen-nog vriend eens een vette ruzie hadden... handelen we precies hetzelfde
eerst enorm boos, toen verdrietig en en dan het gevoel van ik wil je niet kwijt, want ik hou van jou... en dan wil je maar één ding... elkaar vasthouden.
Tenminste zo ging het bij mij........ happy news...we zijn inmiddels gelukkig getrouwd![]()
Hizi Hair kwam al niet meer omdat Amanda die ene kapster had bedreigd.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:19 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
V O L is nogal eens bezig...........![]()
Heeft ze trekjes van Brian overgenomen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Hizi Hair kwam al niet meer omdat Amanda die ene kapster had bedreigd.
Neehoor: alles uit, stream 3 aan, opgelost.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:21 schreef Dark het volgende:
OMG, moeten we weer naar dat domme gedoe tussen Nadia en Dennis kijken en luisteren?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zelfs de hondjes zijn verdeeld over de kampen.
Ome John met zijn miljarden zal het worst wezen.............quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:23 schreef F04 het volgende:
Het VOL team benaderd gewoon de sponsors, en dat ligt heel gevoelig bij Ome John.
Zit je ook een waterijsje te eten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:27 schreef mspoez het volgende:
Sccchhhhhmek en sssccchhhhmak en sssscccchhhhlurp.....
Nou... stelletje drie staat op punt te veranderen:quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef yellowfirst het volgende:
Al die verhaallijnen in de DGK worden onderhand wel erg saai, 3 stelletjes die aan elkaar plakken en Jaap als outsider..........
Wishfull thinking vrees ik.................quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:32 schreef mspoez het volgende:
Jaap komt er nog wel tussen. Naad neemt Amanda, Bri ontploft en krijgt een EXIT, Dennis zonder Nadia is niet levensvatbaar en dan troost Jaap Naad. Amanda druit, over: Huub, Jaap Lieke en Naad. Over blijven dan Jaap en Huub óf Lieke en Jaap, dat ligt een beetje aan de alcoholresistentie van Huub. Jaaps rol is nog niet over, denk ik.
Goede beslissing..quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Zo hele dag geen streams gezien en nu zijn ze verlopen!!!!!!
Maar als ik zo die cossen lees is er niets gebeurd, ja die verschrikkelijke drammerige ruzie tussen Huub en Lieke, maar verder niets.
Mooooooooooooi, dan neem ik geen streams meer want het is toch al weken niets meer!!!!>
En ik ben er vanmiddag weer ingetrapt....quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Zo hele dag geen streams gezien en nu zijn ze verlopen!!!!!!
Maar als ik zo die cossen lees is er niets gebeurd, ja die verschrikkelijke drammerige ruzie tussen Huub en Lieke, maar verder niets.
Mooooooooooooi, dan neem ik geen streams meer want het is toch al weken niets meer!!!!>
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:36 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Lieke - Jij bent voor mij de sleutel waardoor ik het spel win, ook al wil je dat niet zijn.
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:35 schreef yellowfirst het volgende:
Waarom klinkt het steeds zo ongeloofwaardig als Huub zegt tegen Lieke: " Ik hou van je." (En vice versa )
Zal wel aan mij liggen.....![]()
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaarquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.
Nou ik heb niets gemist.
Je kunt het ook aan de Cossen zien. 3 of 4 per dag?
Niks menselijks is mij vreemd.........quote:
Ik moet toegeven dat die inderdaad ook niet erg boeiend zijn de laatste tijd, maar oké dat is dan ook logisch.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaar
Jeps en op die kleine streampjes van http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php zie je het best en zonder geluid hoef je dat gesmak en gezever niet aan te horen. En het zou trouwens stom zijn als ik streams neem, morgen voor 5 dagen op vakantie dan weekje thuis en dan 12 dagen weg, dus weggegooid geld dan. En na me vakantie hoop ik zo afgekickt tge zijn, dat ik helemaal niet meer kijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:37 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Ik heb een maandje streams genomen die 5 dagen geleden ten einde liepen.
Nou ik heb niets gemist.
Je kunt het ook aan de Cossen zien. 3 of 4 per dag?
Nee, je hebt zelfs weer streams genomen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:39 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Niks menselijks is mij vreemd.........![]()
Ach Joris, een biertje op een terrasje in amsterdam kost je meer. En anders neem de wijze raad aan van HiDiHo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik lees straks ook de Cos wss niet meer.. Als het zo 'simpleminded' doorgaat is het voor mij helemaal klaar
Geloof er niks van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:42 schreef mspoez het volgende:
[..]
Geloof er niks van.
Merkte dat zlef met BB, ik vond het zó saai, dat gedoe met E10 :de zusjes, het eeuwigdurende gespeculeer over Rick en zijn pa die een rechtzaak ging beginnen en bladiebla, en tóch ben ikhier weer voor DGK. Soort van junkiegedrag![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee, je hebt zelfs weer streams genomen.![]()
![]()
![]()
Dream on. Jij en afkicken van DGK.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:41 schreef petraa het volgende:
[..]
Jeps en op die kleine streampjes van http://www.hanff.nl/goudenkooi-lite.php zie je het best en zonder geluid hoef je dat gesmak en gezever niet aan te horen. En het zou trouwens stom zijn als ik streams neem, morgen voor 5 dagen op vakantie dan weekje thuis en dan 12 dagen weg, dus weggegooid geld dan. En na me vakantie hoop ik zo afgekickt tge zijn, dat ik helemaal niet meer kijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |