Ja kijk, daar gaan we. Ik heb het woord dumpen niet in mijn mond gehad! Voor je het weet ben ik hier op deze manier de kwade genius.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
That's why I am called a gentleman...
Jij dumpt ze op de stoep voor je huis,
ik dump ze tenminste nog op de stoep van hun Moeders
Hmm Ik vind haar op het moment, maar een drammerige mormel!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:29 schreef Desii het volgende:
My little princess..... with an aditude
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Nu gaat ze op de trap zitten!!! Jesus
`quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:28 schreef mspoez het volgende:
[..]
[..]
Balen van mekaar is gezond: dan ga je nadenken over waarom je ook weer twee kinderen hebt samen (lees: samen die villa wil winnen) en niet naar haar toegaan? Ik geef hem een uur....
Of is dit de 'toneelhaak-scene' voor Lieke en gaat ze binnenkort haar 24 uur aanvragen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:30 schreef petraa het volgende:
Nu gaat ze op de trap zitten!!! Jesus
Inderdaad ik vind haar nu wel erg sneu worden!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.
Kijken of je nog zo lacht als ik straks met SuperDennis achterop de brommert dequote:
Nou om dit soort dingen koop ik dus niet!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is tenslotte tijd voor de streamers om weer een maand streams te kopen. Er moet wel even iets opgebouwd worden waardoor er weer gekocht wordt!
shit, waarom gaat ze nu op de trap huilen.. het shotje buiten was beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een stuk dramatiek. Ik hoop dat Huub er niet op ingaat.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Kijken of je nog zo lacht als ik straks met SuperDennis achterop de brommert de
Gouden Poort uitrijd (nadat hij natuurlijk De Villa heeft gewonnen he !!)
Lieke krijgt steeds meer momentjes dat ze zichzelf terugtrekt....dat geeft de burger moed......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Casshern het volgende:
hmm ze zit nu op de trap
Als jij gemeen bent, ben ik het ook. Ze hoopt 'ontdekt' te worden door Huub. En dan moet Huub excuses voor alles aanbieden, en dan zal ze nog eens overwegen of ze haar 'schildje' laat zakken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:33 schreef Desii het volgende:
(o
[..]
shit, waarom gaat ze nu op de trap huilen.. het shotje buiten was beter(oei, das wel een gemene van me)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |