Als het een script is, dan overdrijven ze het wel heel erg, en snders vallen ze steeds in herhalingen......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is inderdaad al 3 dagen aan de gang, hoewel het al de hele week zit te broeden!!! Het is een ruzie die nergens over gaat. Je wordt er gewoon simpel van!!
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat met een plaid om heel demonstratief buiten op de bank liggen pitten.. aub Huub ga d'r nou niet meer naar toe.. laat 'r maar ff in d'r sop gaar koken.
Zo is dat! En als ze het niet bevalt gaan ze maar terug naar hun moedequote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad !!! Dat gezemel en gezeur....
's toch allemaal ZONDE van je tijd !
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat! En als ze het niet bevalt gaan ze maar terug naar hun moede![]()
En als Huub zou smeken, zou ze weer gaan zeuren over schildjes en tijd voor zichzelf.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef blomst het volgende:
[..]
ze wil dat Huub smeekt om bij haar in bed komt, maar Huub smeekt niet.
equote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!
Huh? Ben jij mal!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Al moet ik ze zelf achterop de brommert naar huis brengen !!!
Dat geeft Huub ze al dagelijks.Vrijdag wilde hij zelfs Lieke bashen met de hele groep.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Precies!!! En ik snap niet waarom Lieke dit trouwens doet ze geeft de anderen mooi voer!!!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:23 schreef Clank het volgende:
Lieke gaat met een plaid om heel demonstratief buiten op de bank liggen pitten.. aub Huub ga d'r nou niet meer naar toe.. laat 'r maar ff in d'r sop gaar koken.
Balen van mekaar is gezond: dan ga je nadenken over waarom je ook weer twee kinderen hebt samen (lees: samen die villa wil winnen) en niet naar haar toegaan? Ik geef hem een uur....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Liefdesperikelen tieren welig dus...alhoewel..volgens mij balen ze van elkaar...
That's why I am called a gentleman...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |