Een leeg bericht?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spaans en Nederlands voor NIETS:
[afbeelding]
En ik ga naar mijn nest, kutklokje van de Hema gaat om vier uur uit zijn dak.![]()
![]()
daar kan jaap alleen voor zorgenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub vergeet zelf het spel te spelen dus hij moet niet zeuren.Laat hem maar eens wakker worden.
Wil de oude Huub terug.
dat verwacht ik nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
Denk dat Palma alleen maar respect voor Lieke kan opbrengen
Palma en respect voor lieke kan niet samenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
ook al zou palma respect voelen voor lieke, dan nog zal ze het niet uitenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:06 schreef farceman het volgende:
Dit zijn voor mij de momenten dat Huub volledig door de mand valt. Hij heeft, als het hem zo uitkomt, altijd de mond vol over dat je moet doen wat jij voelt en wat goed is voor jou. Daarmee praat hij veel van zijn eigen daden recht. Maar als hij, als derden dat doen, een nederlaag tegemoet zou kunnen zien, dan spelen er opeens andere dingen een rol, zoals nu Palma, en het spel!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.
Àlle hoop op Jaap dus........mee eens...quote:
Lurk altijd nog heel eventjes na, wat bedoel je met "leeg bericht"?quote:
Ruimte voor haarzelf en ................................................................ik weet het niet..quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Wat zou het voor Lieke duidelijk gaan maken als ze een nacht in een ander bed slaapt???
Ik waarschuw je, je wordt er wel kriegel van.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik ook weer met jullie meekijken naar Huub en Lieke?
Eventjes dan....quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:10 schreef Lobasca het volgende:
Mag ik ook weer met jullie meekijken naar Huub en Lieke?
Dr was niks te zien in je bericht.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lurk altijd nog heel eventjes na, wat bedoel je met "leeg bericht"?
*persoonsgericht*quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:07 schreef Clank het volgende:
Wat zou het voor Lieke duidelijk gaan maken als ze een nacht in een ander bed slaapt???
Welterusten en geniet van het nachtgebeuren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:12 schreef mspoez het volgende:
[..]
Dr was niks te zien in je bericht.
Ging het ergens over?
Truste Ruudmansquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welterusten en geniet van het nachtgebeuren.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |