Huub maakte wat vage snikgeluiden; maar het bleef droog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:55 schreef farceman het volgende:
Bij wie lopen de tranen over de wangen?!

hoelang dan? Ik vond ook al dat mijn maand wel erg lang duurde...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:47 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Bij mij zijn ze na die maand nog steeds gratis.Heb ook vista.

Heb nu al twee maanden gratisquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:58 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hoelang dan? Ik vond ook al dat mijn maand wel erg lang duurde...

Caramba, welterusten!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Spaans en Nederlands voor NIETS:
[afbeelding]
En ik ga naar mijn nest, kutklokje van de Hema gaat om vier uur uit zijn dak.![]()
![]()

Gewichten verplaatsen kan ze in ieder geval wel......quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:00 schreef Clank het volgende:
Huub zou juist willen dat ze naast hem komt liggen.. hij wil haar graag vasthouden.
Lieke heeft ruimte nodig zegt ze om dingen te plaatsen...

Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:02 schreef Casshern het volgende:
kan me goed voorstellen dat huub niet blij is dat lieke niet naast hem wilt slapen

Huub vergeet zelf het spel te spelen dus hij moet niet zeuren.Laat hem maar eens wakker worden.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:03 schreef Clank het volgende:
Lieke vraagt of Huub er begrip voor heeft dat ze in een ander bed gaat slapen.
Huub zegt dat ze niet moet vergeten dat het spel nooit stopt en dat ze morgen Palma hiermee weer voer geeft.
Palma kan m'n kont kussen zegt Lieke.

daarom, en het is nu toch al goed? waarom wil ze dan ergens anders liggen? dat zal huub alleen maar zwakker maken, en als ze echt van hem houdt gaat ze gewoon naast hem liggen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:04 schreef Clank het volgende:
[..]
Ik ook. En met de opmerking het spel stopt hier nooit heeft hij wel gelijk. Niet alleen Palma zal hem en haar hiermee dissen maar de andere miljonairs zullen het ook als 'voer' zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |