dan krijgt nena teveel aandacht... en dat kan natuurlijk niet op amy's half-jaar-dagquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Weet je ik snap niet waarom ze Nena niet heeft uitgenodigd weet je
en wat dan nog? dan is het script toch nog steeds dat ze zich omhoog heeft geneuktquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Er wordt bedoeld dat het niet Huub is geweest die haar de villa heeft binnengelaten. Daar is de redactie verantwoordelijk voor.
OH? Kennen we de reden?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef Desii het volgende:
[..]
heeft ze wel geprobeerd... Nena wilde niet
Nena wil niet weetje, niemand wil verder weet je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Myriam1978 het volgende:
Weet je ik snap niet waarom ze Nena niet heeft uitgenodigd weet je
volgens mij wil nena niks meer met dgk te maken hebbenquote:
ze heeft gezegd dat als ze hem buiten de kooi met het uitgaan tegen zou komen, ze hem straal voorbij zou lopen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan Huub haten of van hem houden, maar die uitspraak is een feit.
Buiten de kooi zou ze nooit op hem vallen zei ze.
De enige conclusie die je hier uit kan halen is dat ze zich in de villa heeft geneukt.
Kan vandaag wel eens einde gouden kooi voor Huub worden danquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:23 schreef blomst het volgende:
Huub gaat aan de wodka cola
Waar zijn de andere 4 dan die hij geneukt heeft??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:31 schreef wolferl het volgende:
[..]
Je kan Huub haten of van hem houden, maar die uitspraak is een feit.
Buiten de kooi zou ze nooit op hem vallen zei ze.
De enige conclusie die je hier uit kan halen is dat ze zich in de villa heeft geneukt.
ach hij kan heus wel wat drinken. een paar glaasjes kunnen geen kwaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Kan vandaag wel eens einde gouden kooi voor Huub worden dan
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef blomst het volgende:
[..]
Nena wil niet weetje, niemand wil verder weet je.
Die kregen er al geld voorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar zijn de andere 4 dan die hij geneukt heeft??
Het was niet alsof een wip met Huub een gegarandeerd entreekaartje voor de villa was ofzo.
Amanda zei eerder dat het haar niet uitmaakt hoe mensen over haar praten, zolang haar vrienden en familie maar weten hoe ze echt is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?
Ah... gratis met Huub neuken is dus wel een entreekaartje voor de villa... okay, thnx 4 de uitlegquote:
Neequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Weet je hoe Amanda daarop reageerde?
toch?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef blomst het volgende:
Lieke even een opmerking waarom Huub haar niet holp hielp, terwijl ze hem niet heeft gezegd dat ze er aan begonnen was.
Weer een sneer dus.
En hoe is ze echt, zoals we haar kennen toch? Of bedoelde ze dat ze altijd nep is in de Kooi...Nee dat gaat niet weet je!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef Meganog het volgende:
[..]
Amanda zei eerder dat het haar niet uitmaakt hoe mensen over haar praten, zolang haar vrienden en familie maar weten hoe ze echt is.
Nou da's dus duidelijk.
Huub zegt er wat van en dat Amanda het schoon moet maken, maar Amanda zegt, vraag de beelden maar op!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Casshern het volgende:
haha nicky plast weer binnen
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Idd... dat zal een normaal opgevoede hond nooit doen... dit is echt heel erg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnen![]()
En net al tegen een stoel...Wat een zeikjoekeltje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Jezus lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
L: waarom heb je niet geholpen met de kapstokken
H: je was in gesprek met Jaap, dus ik heb je maar even gelaten
L: das lekker makkelijk
H: het is ook nooit goed
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
weer leuke plaatjes op http://kleinefrankie.web-log.nl/
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Huub: die mis ik echt.... mooi is ze hé
hij heet toch dimitri of ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Tot ze gaat pratenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vind haar echt niet lelijk (uiterlijk dan, misschien vanwege "Nena-wannabee"?)
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch Dimitri zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
het hondje is gek op Lieke.
ja die kleine witte.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?
(ik heb geen streams)
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Yep, die witte, die overal piest, binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Enne... welke van de 2 vindt Amanda leuk genoeg om haar telkens op te zoeken??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |