Huub zegt er wat van en dat Amanda het schoon moet maken, maar Amanda zegt, vraag de beelden maar op!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:41 schreef Casshern het volgende:
haha nicky plast weer binnen
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Idd... dat zal een normaal opgevoede hond nooit doen... dit is echt heel erg.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een stinkhok moet het bij Deborah thuis zijn.... zelfs als de hondjes zo naar buiten kunnen lopen, piesen ze nog liever binnen![]()
En net al tegen een stoel...Wat een zeikjoekeltje.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Clank het volgende:
Nicky pist nu tegen de eettafel. Had eerder vandaag al tegen het bed van Huub gepiest.
Jezus lieke.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Desii het volgende:
L: waarom heb je niet geholpen met de kapstokken
H: je was in gesprek met Jaap, dus ik heb je maar even gelaten
L: das lekker makkelijk
H: het is ook nooit goed
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
weer leuke plaatjes op http://kleinefrankie.web-log.nl/
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Huub: die mis ik echt.... mooi is ze hé
hij heet toch dimitri of ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
Tot ze gaat pratenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vind haar echt niet lelijk (uiterlijk dan, misschien vanwege "Nena-wannabee"?)
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:51 schreef Desii het volgende:
Mitch Dimitri zegt dat Nena de groeten aan Huub heeft gedaan.
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:40 schreef hetbabbelaartje het volgende:
het hondje is gek op Lieke.
ja die kleine witte.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
hetzelfde hondje als die gek is op Jaap?
(ik heb geen streams)
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Yep, die witte, die overal piest, binnenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef avonne het volgende:
[..]
(ik heb geen streams)
Enne... welke van de 2 vindt Amanda leuk genoeg om haar telkens op te zoeken??quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
De witte gaat voor Lieke, de bruine is Jaapfan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |