Ja Huub moet het tenslotte wel opmerken!!! Helaas voor haar ligt hij al in bed, maar ja dat kan je niet zien als je op de trap zit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef Clank het volgende:
Ze had ook gewoon buiten op de bank buiten kunnen gaan zitten snotteren... maar daar loopt ze natuurlijk wel weinig kans dat iemand het opmerkt.
ik twijfel maar ben geneigd hetzelfde te denkenquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat ze gewoon naast Huub gaat liggen.
dennix deed natuurlijk nixquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Nou even een update van Dennix en Nadia. Een stukje uit het verhaal van Dennix. Gaat over zijn eerste keer seks. Was op Texel op het strand. Hij was 15 en zij was 17. Gestuntel was het. Toen werden ze betrapt door beveiligingslampen. Hij zegt: dan lig je daar (hij doet het voor...OP ZIJN RUG!!!!) Dus als ik Dennix mag geloven lag hij onder en het meisje boven.
Ja ze is nog niet klaar met ruzién dus ze stapt in hetzelfde bed, kan ze weer doorgaan met ouwehoeren.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ik twijfel maar ben geneigd hetzelfde te denken
Tja, oog om oog, tand om tand dus...................quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij gemeen bent, ben ik het ook. Ze hoopt 'ontdekt' te worden door Huub. En dan moet Huub excuses voor alles aanbieden, en dan zal ze nog eens overwegen of ze haar 'schildje' laat zakken.
Toevallig iedereen aan Huub zijn kant is dan getoneelhaakt.Die andere doen veel minder en mogen blijven zitten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
[..]
Of is dit de 'toneelhaak-scene' voor Lieke en gaat ze binnenkort haar 24 uur aanvragen?
Erg zeg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
Nou even een update van Dennix en Nadia. Een stukje uit het verhaal van Dennix. Gaat over zijn eerste keer seks. Was op Texel op het strand. Hij was 15 en zij was 17. Gestuntel was het. Toen werden ze betrapt door beveiligingslampen. Hij zegt: dan lig je daar (hij doet het voor...OP ZIJN RUG!!!!) Dus als ik Dennix mag geloven lag hij onder en het meisje boven.
Nou als ze zo doorgaat als afgelopen week, doet ze mij daar geen verdriet mee!quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
Goed bericht voor alle slachtkippen:
Lieke vraagt binnen een week haar 24 uur aan en vertrekt!
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zag eenLieke !
Waar?
Daar op de trap
Waar op de trap?
Nou daar!
Een kleine lieke op hakjes
Nee, 't is geen grap
't Ging van klip klippedieklap op de trap
Oh, ja!
Nou je dramaqueen pakt der momentje... doe ff een collect call om te vragen hoe het met je blomen isquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:37 schreef FdW het volgende:
Goed bericht voor alle slachtkippen:
Lieke vraagt binnen een week haar 24 uur aan en vertrekt!
Verkeerde acteerlessen gevolgd?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:38 schreef T-lex het volgende:
Gaat ze nog die doek om zich heen slaan ook daar in dat trapgat...stikwarm is het. Beetje overdone.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |