Je bedoelt dat het moet van de febo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef dieenebart het volgende:
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje DOM. Doet me denken aan een kind van dertien die zijn zin wil krijgen, en zich willens en wetens voor schut zet. Of een van zijn vrienden, ten overstaan van zijn vijanden, om een paar goedkope punten te scoren.
Aan de andere kant - het kan ook zijn dat Huub bewust aanstuurt op een breuk met Lieke. De richting waarin het programma vaart heeft daar vast mee te maken.
Ze moest iedereen wekken, maar ze wilde het leuker doen en trok van iedereen de dekens af. Amanda lag naakt en werd boos. Brian was ook pissed. Ze heeft meteen sorry gezegd tegen Brian en Amanda maar nog niet tegen Huub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ze iedereen in opdracht moest wakker maken of dat ze dit een ludieke terroraktie van d'rzelf vindt? Either way, dom dat ze Huub er ook in meegenomen heeft. Vanavond dus weer ruzie en urenlang gedram en gezeik.
En daar gaat zij dan weer de fout inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze moest iedereen wekken, maar ze wilde het leuker doen en trok van iedereen de dekens af. Amanda lag naakt en werd boos. Brian was ook pissed. Ze heeft meteen sorry gezegd tegen Brian en Amanda maar nog niet tegen Huub.
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Hij gaat nu echt al de hele dag door over het wekken? Dat is ook ook wel over the top!
Kan Huub straks over het eten hetzelfde zeggen: dat vond IK nu lolligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Over het wekken: IK vond het lollig! IK vond het lollig!
[afbeelding]
Nee, ze staat inmiddels weer alleen in de keuken. Kim, Huub en Jaap zijn in kantoor. Oh, daar is Amanda in de keuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
En daar gaat zij dan weer de fout in
vertel. zit de rest bij de ruzie genietend![]()
Groot gelijk heeft ze! Huub moet haar ook maar een keer een leuk moment gunnen tegen iedereen , wat een lozer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Over het wekken: IK vond het lollig! IK vond het lollig!
ja zeker......je denk toch niet dat HIJ jaap of Brainlees aan durft te pakken...maar goed die new hoer is binnen dus kan ook nog wel weer een script zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]
Je bedoelt dat het moet van de febo?
waarom dan nooit eens Brian en Amanda?
Maar Lieke heeft hem tot nu toe nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik vind beide sukkels op het ,moment maar Huub met de actie rond het eten straks, de grootste.
Wat een kwalletje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.
Zoals hij zei: "Zo ga je niet met mij om. Begrepen?"
als slieko de sloerie de hele dag verder gaat over z'n sjagerijnigheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Hij gaat nu echt al de hele dag door over het wekken? Dat is ook ook wel over the top!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.
Zoals hij zei: "Zo ga je niet met mij om. Begrepen?"
Als ik Liekie was, was dit de laatste keer dat ik voor ze gekooktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
ze staat inmiddels weer alleen in de keuken.
nix wil een witte wijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Huub wil een Redbull met ijs.
Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het zou leuk zijn als nou iedereen gewoon Lieke's eten gaat eten , dan baalt Huub en heeft Lieke niet uren voor nix in die keuken gestaan.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
ja zeker......je denk toch niet dat HIJ jaap of Brainlees aan durft te pakken...maar goed die new hoer is binnen dus kan ook nog wel weer een script zijn
Stukje lasagne bij een lekker gebakken rib eye en sate saus...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het zou leuk zijn als nou iedereen gewoon Lieke's eten gaat eten , dan baalt Huub en heeft Lieke niet uren voor nix in die keuken gestaan.
Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:08 schreef tipsch het volgende:
[..]
als slieko de sloerie de hele dag verder gaat over z'n sjagerijnigheidoch, prima, opkakken met dat nepmokkel
![]()
ochhhhhhhh gosiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
Huub had Lieke onlangs nog verteld hoe vervelend hij het vindt om uberhaupt wakker gemaakt te worden.. laat staan op zo'n manier. Als Lieke de 'tegenstanders' alleen op zo'n manier had gewekt had hij daar weinig problemen mee gehad.. maar nu pakte ze ook haar maatje aan en dát snapt Huub niet. Om dan vervolgens bij de paardenbak heel verbaast aan hem te vragen of hij chagerijnig is.
En dat gezeur over zijn humeur kon je gisteren ook al de hele middag horen. Ze zou kunnen proberen te accepteren dat een ander niet altijd in is voor je aanwezigheid of plannetjes of praatjes.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
Huub had Lieke onlangs nog verteld hoe vervelend hij het vindt om uberhaupt wakker gemaakt te worden.. laat staan op zo'n manier. Als Lieke de 'tegenstanders' alleen op zo'n manier had gewekt had hij daar weinig problemen mee gehad.. maar nu pakte ze ook haar maatje aan en dát snapt Huub niet. Om dan vervolgens bij de paardenbak heel verbaast aan hem te vragen of hij chagerijnig is.
het is een testquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?
Nee hoor. Huub zal echt wel een vermoeden hebben wat er gebeurt als er geen streams meer zijn. Dan is het programma niet meer te controleren door objectievelingen zoals Fok!. Je kunt er bij Tien niet vanuit gaan dat ze eerlijk vertellen wat er gebeurt (voorbeeld Dennis die het eten van Lieke pikt, terwijl op de Tien-site staat dat Dennis eten uit de keuken pakt).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]
Maar Lieke heeft hem tot nu toe nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik vind beide sukkels op het ,moment maar Huub met de actie rond het eten straks, de grootste.
Nou, nee. Volgens mij gaat het de hele dag een beetje heen en weer tussen die twee. De enige die wat probeert is Huub met zijn ''barebeque'' plan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.
Ze weet alleen niet dat Amanda met haar meelult omdat zij nog een plannetje heeft met Huub en Kim.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zou het nog spannend worden vanavond?
ja wat dat betreft is het net het echte levenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef riri het volgende:
[..]
het is een test
zo komt iedereen op en gegeven moment aan de beurt
Ik heb er geen problemen meequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
huub :lieke is al erg boos dat ik haar een bitch heb genoemd....ja huub en je hebt haar ook een stomme koe genoemd...toen viel er 2 sec een rust in de ruzie en dat had jij met je EQ op moeten pikken SUKKEL
rtl heeft op zeker een stuk of 10 script schrijvers aan genomen om de boel te redden, nou ik zeg never nooit meer met deze mensen in de Kooi...........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Ik krijg opeens het gevoel dat het allemaal net te toevallig is.
Heb niks meegekregen van vandaag, maar ze is al dagen bezig tegen hem. Volgens mij als je een team bent, moet je elkaar niet taggen, dus dat wakker maken van vanochtend heeft ze totaal verkeerd aangepakt. Dat doe je bij de mensen die tegen je zijn en niet de voor je zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.
Ze weet alleen niet dat Amanda met haar meelult omdat zij nog een plannetje heeft met Huub en Kim.
Zal ik vast een spoiler geven?quote:
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen meeZe loopt al 3 dagen tegen hem aan te duwen en al 2 dagen constant op te merken dat hij een chagrijn is. Gisteravond gaf ze ook gewoon toe dat ze dat doet om het erin te wrijven. Ik zou ook gaan schelden als ik zo'n pushy iemand niet kon ontlopen.
Ja ik ook even afwachten hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik weet niet, of dit al ergens geschreven is, maar als Huub en de rest hun plan doorzetten om te gaan BBQen en Lieke haar eten af te wijzen. Zou ik als ik Lieke was. NOOIT meer voor die groep te koken. Hoe leuk ze het ook zelf vindt.
zag je geen verschil de vorige keer was je heel duidelijk wie mooier was!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht al: hoe kan Lieke nu en in de tuin, en in de keuken zijn.
Maar die andere blonde mevrouw is dus Kim.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen meeZe loopt al 3 dagen tegen hem aan te duwen en al 2 dagen constant op te merken dat hij een chagrijn is. Gisteravond gaf ze ook gewoon toe dat ze dat doet om het erin te wrijven. Ik zou ook gaan schelden als ik zo'n pushy iemand niet kon ontlopen.
Hij had haar gisteren al duidelijk gemaakt dat hij niet per se in al haar plannetjes betrokken hoeft te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb niks meegekregen van vandaag, maar ze is al dagen bezig tegen hem. Volgens mij als je een team bent, moet je elkaar niet taggen, dus dat wakker maken van vanochtend heeft ze totaal verkeerd aangepakt. Dat doe je bij de mensen die tegen je zijn en niet de voor je zijn.
Die komen vanzelf ook een keer aan de beurt....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]
klopt als een bus....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
helemaal goed zo gaat het, alleen nog wel even een uur of 4 door zeuren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal ik vast een spoiler geven?
Lieke pakt gewoon een bordje lasagna en eet verder en gaat wat voorzichzelf doen, die gaat absoluut niet reageren. Of Huub vanavond met Kim in zee gaat? Nope als puntje bij paaltje komt niet... Het spel is te belangrijk nu voor hem.
Als je het niet bent, dan word je het wel als er steeds iemand aan je loopt te trekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggo
Hha grappig ben jij , lul je niet uit je nek. RTL kan niet eens mensen voor DGK aannemen want ze maken het programma niet eens , dat doet en dat blijft Talpa Media doen, RTL zendt alleen uit binnenkort .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
rtl heeft op zeker een stuk of 10 script schrijvers aan genomen om de boel te redden, nou ik zeg never nooit meer met deze mensen in de Kooi...........
mmm als ik saggo ben en iemand zegt de hele tijd tegen mij wat ben je saggo, dan word ik nog meer saggo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Maar Lieke doet dat dus wel. Ze is al een paar dagen bezig om met iedereen nepvriendjes te worden en Huub te zieken over zijn humeur, wat ze overigens zelf telkens veroorzaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik weet niet, of dit al ergens geschreven is, maar als Huub en de rest hun plan doorzetten om te gaan BBQen en Lieke haar eten af te wijzen. Zou ik als ik Lieke was. NOOIT meer voor die groep te koken. Hoe leuk ze het ook zelf vindt.
Reken maar. En als ze het er dan nog eens opzettelijk extra inwrijven door opmerkingen te maken als 'ik kan tenminste 30 push-ups doen', dan heb ik het helemaal bekeken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef petraa het volgende:
[..]
mmm als ik saggo ben en iemand zegt de hele tijd tegen mij wat ben je saggo, dan word ik nog meer saggo.
Zal allemaal wel , maar je vriendin uren voor niks in de keuken te laten staan vind ik MISSELIJK, wie dat ook doet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Zijn jullie allemaal vergeten hoe Lieke in het begin kroop voor Huub?
Tja, nu begint Lieke weer een beetje zichzelf te worden.
Zou zij zich dan toch de Kooi in hebben geneukt? Geloof ik niet, maar ik zeg het maar voordat deze discussie weer los barst.
Nee, Lieke heeft in het begin gewoon VEEL te veel van Huub gepikt. Toen kon hij haar nog afkraken e.d. Nu dus niet meer. En ik vind het terecht!!
Dat zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was Lieke ook al zo geforceerd bezig met het pesten van Dennis, misschien heeft ze een opdracht zich meer te profileren?
nee idee JDM tien naar de kloten JDM wil er mee door Maar denk jij nu echt dat rtl alles pikt zoals JDM het wilde en hoe het was, dat verschil zie je nu toch al een week!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hha grappig ben jij , lul je niet uit je nek. RTL kan niet eens mensen voor DGK aannemen want ze maken het programma niet eens , dat doet en dat blijft Talpa Media doen, RTL zendt alleen uit binnenkort .
Zal allemaal wel? Volgens mij, kan je uit mijn stukje opmaken, dat ik van dezelfde mening ben toegedaan!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal allemaal wel , maar je vriendin uren voor niks in de keuken te laten staan vind ik MISSELIJK, wie dat ook doet.
Zo ziet Huub het waarschijnlijk ook en daarom heeft hij deze 'get even' actie gepland.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb niks meegekregen van vandaag, maar ze is al dagen bezig tegen hem. Volgens mij als je een team bent, moet je elkaar niet taggen, dus dat wakker maken van vanochtend heeft ze totaal verkeerd aangepakt. Dat doe je bij de mensen die tegen je zijn en niet de voor je zijn.
Toespeling dat het marmotje sexueel tekort schietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Reken maar. En als ze het er dan nog eens opzettelijk extra inwrijven door opmerkingen te maken als 'ik kan tenminste 30 push-ups doen', dan heb ik het helemaal bekeken.
Tuurlijk pikken hun dat niet want er zijn grenzen bij RTL , maar hun kunnen alleen zeggen wat anders moet , ze kunnen geen mensen aannemen zoals jij beweerde.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:24 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
nee idee JDM tien naar de kloten JDM wil er mee door Maar denk jij nu echt dat rtl alles pikt zoals JDM het wilde en hoe het was, dat verschil zie je nu toch al een week!
Als hij werkelijk een alcohol probleem zou hebben, zou hij niet zo makkelijk kunnen stoppen. Dus hou daar nou eens over op dat is oud nieuws.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft in het verleden alleen domme onmondige jonge snolletjes als Hedda gehad, en nu een volwassen vrouw die hem op alle fronten de baas is.
Dat steekt bij een ventje dat per ongeluk door een kaartenaktie een kans kreeg, en denkt dat ie echt wat voorstelt; nee dus.
Daarbij komt nog z'n acohol probleem..., binnenkort afvoeren naar de Jellinek![]()
Ik begrijp dat hij inmiddels weer gedronken heeft????quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef neehe het volgende:
Huub zou niet meer drinken, nou vanavond is hij weer bezopen, en wie weet een exit als hij agressief wordt.
nee, slaat nergens opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:24 schreef SIRA het volgende:
Lieke loopt weg als Huub bij d'r wil gaan zitten om brieven te lezen
heeeeel goed !
welnee, slieko de sloerie zou sowieso niet voor de de hele groep moeten koken, daar gaat ZIJ al flink de fout mee inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal allemaal wel , maar je vriendin uren voor niks in de keuken te laten staan vind ik MISSELIJK, wie dat ook doet.
Misschien heeft ze er een tampon in hangen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef mspoez het volgende:
Naad draagt geen slipje? Ze was toch ongesteld?
Hij drinkt redbull wordt je daar bezopen van ???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef neehe het volgende:
Huub zou niet meer drinken, nou vanavond is hij weer bezopen, en wie weet een exit als hij agressief wordt.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft in het verleden alleen domme onmondige jonge snolletjes als Hedda gehad, en nu een volwassen vrouw die hem op alle fronten de baas is.
Dat steekt bij een ventje dat per ongeluk door een kaartenaktie een kans kreeg, en denkt dat ie echt wat voorstelt; nee dus.
Daarbij komt nog z'n acohol probleem..., binnenkort afvoeren naar de Jellinek![]()
wonderlijk....... want dat deed zij nl al. In tegenstelling tot amanda en nadia die alleen maar tangen en vijlen en girltalk plegen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef Peter6000 het volgende:
Gisteren was Lieke ook al zo geforceerd bezig met het pesten van Dennis, misschien heeft ze een opdracht zich meer te profileren?
Ja maar ik bedoel: het doet er niet toe voor mij wat er allemaal gebeurt is etc , maakt ook niet uit bij wie maar je vriendin uren voor niks voor 6 man laten koken vind ik onrespectvol + misselijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zal allemaal wel? Volgens mij, kan je uit mijn stukje opmaken, dat ik van dezelfde mening ben toegedaan!!!
Het is een walgelijke streek als je je vriendin voor niets eten laat koken voor zes man.
Nogmaals. Als ik haar was, zou ik het dan ook vanaf vandaag nooit meer doen.
Hoe leuk Lieke het koken ook vindt. Maar Lieke heeft een heel sterk karakter, dus ik denk, dat zij zich niet laat kennen.
Dat waardeer ik dus zo aan haar.
of toch niet???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef mspoez het volgende:
Naad draagt geen slipje? Ze was toch ongesteld?
Hij heeft net al een glas op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij inmiddels weer gedronken heeft????
Of heeft hij aangegeven dat te gaan doen?
hij had toch red bull met ijsquote:
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij werkelijk een alcohol probleem zou hebben, zou hij niet zo makkelijk kunnen stoppen. Dus hou daar nou eens over op dat is oud nieuws.
Hij zit nu nog aan de redbullquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij inmiddels weer gedronken heeft????
Of heeft hij aangegeven dat te gaan doen?
Zeker weten ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij had toch red bull met ijs
is geen borrel toch![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Terwijl ze gisteren nog een opmerking maakte dat ze alles aan elkaar moeten laten lezen. Dus waar is zij dan mee bezig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, slaat nergens op
Hij zei heel gewoon je mag hier wel blijven zitten en zij liep zelf weg.
ze wilde ook niet samen de gemeenschappelijke post lezen.
Inderdaad ! Sta je daar voor jan-lul anderhalf uur in die keuken freten te bakken voor iedereen,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Als Lieke weg is bij Huub, dan zit Jaap er direct weer bij Huub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?
Na een paar weken wordt dat iedere dag moeilijker en ontstaat agressie out of the blue.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij werkelijk een alcohol probleem zou hebben, zou hij niet zo makkelijk kunnen stoppen. Dus hou daar nou eens over op dat is oud nieuws.
Oke dat wist ik niet, maar ik drink dan ook niet, ik dacht het is net zoiets als met snoepen als je niet wilt doe je het niet meer en ben je verslaafd dan lukt dat niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb/ had zelf ook een alcoholprobleem en kon moeiteloos enkele weken stoppen.
Stoppen was zelfs makkelijker dan de consumptie tot 2 of 3 beperken.
Alleen het langere tijd volhouden, of langere tijd normaal consumeren (dan heb ik het over bijvoorbeeld 2 jaar) gaat dan niet meer.
In de manier waarop Huub met alcohol omging/ gaat, zie ik wel degelijk een verslavingsprobleem.
Ja, jij grijpt echt alles aan om Lieke zwart te maken, ze hebben toch ruzie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Terwijl ze gisteren nog een opmerking maakte dat ze alles aan elkaar moeten laten lezen. Dus waar is zij dan mee bezig?
ze wil gewoon ff rust ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, slaat nergens op
Hij zei heel gewoon je mag hier wel blijven zitten en zij liep zelf weg.
ze wilde ook niet samen de gemeenschappelijke post lezen.
Zijn enige.....quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn enige.....![]()
Natasja en zijn broer ?
quote:
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Maria44 het volgende:
De enige daar in dat huis die elke dag drinkt is Amanda. Die kan zeuren als de wodka op is en giet er dan meteen 3 naar binnen als eindelijk de flessen wodka arriveren. Hoezo heeft Huub dan een alcoholprobleem?
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, jij grijpt echt alles aan om Lieke zwart te maken, ze hebben toch ruzie.![]()
eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Als Huub vanavond zou gaan drinken (uitgerekend vanavond terwijl het plan van zijn tegenstanders loopt met Kim, dan denk ik dat we aardig in de maling genomen worden als kijker en het zeker een opzetje is
Ik heb in mijn directe omgeving iemand meegemaakt met die problematiek en herken het daarom, maar vertel dat onze libelles maar eens...........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb/ had zelf ook een alcoholprobleem en kon moeiteloos enkele weken stoppen.
Stoppen was zelfs makkelijker dan de consumptie tot 2 of 3 beperken.
Alleen het langere tijd volhouden, of langere tijd normaal consumeren (dan heb ik het over bijvoorbeeld 2 jaar) gaat dan niet meer.
In de manier waarop Huub met alcohol omging/ gaat, zie ik wel degelijk een verslavingsprobleem.
.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
Zucht... Ik schreef het nog wel expres op om aan te tonen dat hij niet zwichtte voor de druk... heeft niet erg geholpen geloof ikquote:
ik hoop echt dat dat ons dat streamers bespaard wordt zeg....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Dennis de brief terug geeft mag hij ALLES. "All the way"...
Dat weet ik net zo net niet. Ja misschien net alsof maar jaap is erg jaloers op Huub dus die zou hem zeker weg stemmen. (als hij mag van de febo uiteraard)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Lieke weg is bij Huub, dan zit Jaap er direct weer bij Huub.
Dat klopt ook, wanneer je echt verslaafd bent aan de drank dan stop je niet ineens. Huub is een stevige drinker maar geen verslaafde. dat wil niet zeggen dat hij geen problemen heeeft wanneer hij alcohol drinkt. Dat kunnen wij allemaal zien:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, maar ik drink dan ook niet, ik dacht het is net zoiets als met snoepen als je niet wilt doe je het niet meer en ben je verslaafd dan lukt dat niet.
Ja die ook al ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.
Nou volgens mij is huub dat hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.
Brianaansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel: het doet er niet toe voor mij wat er allemaal gebeurt is etc , maakt ook niet uit bij wie maar je vriendin uren voor niks voor 6 man laten koken vind ik onrespectvol disrespectvol+ misselijk.
Zal wel een snor hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
voor opletters met ijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij drinkt redbull wordt je daar bezopen van ???![]()
Nadia heeft waarschijnlijk dezelfde bank als Bwianquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Nadia gaat weer bellen van de punten die ze niet heeft.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
Nadia troost Lieke....
Om haar straks natuurlijk weer achter haar rug af te branden.
Zal wel niet door gaan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke jankt? En dadelijk ook nog dat eten..
Hopelijk adviseren haar ouders ermee te kappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
Kennelijk heeft Lieke 'kutnieuws' van haar ouders.
[afbeelding]
Gaat niet geberuren hoor. Truukje om haar brief terug te krijgen. Bovendien, wat die twee tot nu toe hebben uitgevreten is ons ook niet bespaard gebleven. Daar hoeft van mij ook geen schepje bovenop. (Wel weer leuk dat hij zijn zin nooit krijgt, om wat voor duistere reden dan ook).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dat ons streamers bespaard wordt zeg....
Ik mag toch hopen dat ze genoeg fatsoen in hun flikker hebben om dat nu te laten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat ze zich d'r maar flink gefuckt door voeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik gun haar dit geintje echt niet. Als ze het doorzetten hoop ik dat ze alle remmen los gooit.quote:
oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik gun haar dit geintje echt niet. Als ze het doorzetten hoop ik dat ze alle remmen los gooit.
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
jee huub is lekker onuitstaanbaar weer
Lekker door laten gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze genoeg fatsoen in hun flikker hebben om dat nu te laten.
Ijdele hoop waarschijnlijk.
Lieke laat nu Nadia de brief lezen die ze niet met Huub wilde delen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
ja en huub een schop onder zijn klote geeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ze zich d'r maar flink gefuckt door voelt![]()
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand de kern of aanleiding van die ruzie tussen Huub en Lieke noemen.
ja, hij zegt ik heb een kaartje van je zus... .en ze loopt zo wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Huub vraagt of Lieke weer stom gaat doen.
Oke ben ik met je eens maar hij kan ook gewoon vragen wat er is en niet op zo'n stomme toon als hij het normaal gevraagd had, dan had ie ook gewoon antwoord gekregen denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Lieke moest de rest vanochtend wakker maken. Ze trok de dekkens bij iedereen weg wat Huub dus echt niet leuk vond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, vannacht liggen ze weer met elkaar te rampetampen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat ze doet als het maar effect heeft op iig HUUB.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boom![]()
![]()
![]()
Ze lijken het allebei te willen. Lieke idem sinds gistermiddag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.
Lieke heeft vanochtend het hele huis wakker gemaakt en van Huub de dekens afgetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom geloof ik niet dat ze dat oprecht meent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
zelfs dat, kan ze opkakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en huub een schop onder zijn klote geeft
Het is meer alles bovenop elkaar. Lieke sneert al de hele dag naar Huub. Hoe wil hij nu weten wat er met haar aan de hand is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofd![]()
Die niets zal doorvertellen wat betreft de inhoud van de brief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Lieve Nadia nu.....
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke moest de rest vanochtend wakker maken. Ze trok de dekkens bij iedereen weg wat Huub dus echt niet leuk vond.
Maar ja, daar heeft egoistisch huppeltje met een EQ van een baviaan geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef riri het volgende:
moeder van lieke is erg overstuur wat er allemaal met Lieke is gebeurt in dat huis denk ik...die molestatie ook natuurlijk...de media heeft erg aan haar getrokken voor interviews en de moeder van Lieke wil dat niet
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofd![]()
yes dan is het een script.en we weten het he! terwijl we het al weten! hoe dom zijn we!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ruby het volgende:
Ik zou het ook heel laag vinden van Huub om dat geintje met Lieke haar klaargemaakte eten te flikken. En dat ie dat dan ook nog afspreekt met figuren die sowieso niet het beste met haar voor hebben.![]()
Die moeder zal zich ook wel afvragen waarom Lieke voor iedereen zorgt dan, terwijl dat gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef riri het volgende:
moeder van lieke is erg overstuur wat er allemaal met Lieke is gebeurt in dat huis denk ik...die molestatie ook natuurlijk...de media heeft erg aan haar getrokken voor interviews en de moeder van Lieke wil dat niet
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij zegt ik heb een kaartje van je zus... .en ze loopt zo weg
hij zegt wil je hem niet lezen... hij gaat hem halen om hem te geven, maar ze pakt hem niet aan... daarna gooit hij hem op bed
wel eerlijk blijven hé
In die donkere hoek bij het trapgat kan hij zien dat ze huilt? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooi
zeker...huubje let ook alleen maar op jaap en brain hoe pak ik DIE niet aan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.
Lieke maakt al een aantal dagen zuigende opmerkingen, en kon het niet uitstaan dat |Huub niet mee wou gaan in haar plannetje om dat wat ze met Jaap hadden uitgehaald in de schoenen van dennix te schuiven, en toen Lieke vanochtend bij het wekken van haar mede miljonairs de dekens aftrok bij Huub, werd Huub zijn ochtendhumeur goed aangewakkerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Het eten staat in de oven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef Darklight het volgende:
Kom op Lieke, ga eens eten maken ipv te gaan zitten janken
Geen idee. Vertel eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
yes dan is het een script.en we weten het he! terwijl we het al weten! hoe dom zijn we!?
geweldige weergave weer, Huub moest van Lieke uit d'r buurt blijven. ik hoop dat Huub dat permanent zal doen, opkakken met slieko de sloeriequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooi
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Nu weet ik dat er iig een goede reden aan ten grondslag ligt.![]()
DAT schijnt niet meer te mogen. Dan maar neukverbod. Moet ie Gaby maar weer gaan bellen, scoort ie punten mee. NOTquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en huub een schop onder zijn klote geeft
waar ik vandaan kom stenigen we zo iemandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.![]()
![]()
Nee.. alleen maar dat ze sorry zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.![]()
![]()
Huub vroeg nog heel rustig,'waarom doe je dat nou?' Zij ging toen vervolgens op de, 'je bent chagerijnig,' toer die ze al inzet sinds gistermiddag. Neem die colaflessen van gisteren, Huub wilde niet liegen gisteren. In Lieke's optiek ben je dan een chagerijn. Dat zij overkomt als een adhd-er on speed ziet ze totaal niet in want ze is toch vrolijk!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke maakt al een aantal dagen zuigende opmerkingen, en kon het niet uitstaan dat |Huub niet mee wou gaan in haar plannetje om dat wat ze met Jaap hadden uitgehaald in de schoenen van dennix te schuiven, en toen Lieke vanochtend bij het wekken van haar mede miljonairs de dekens aftrok bij Huub, werd Huub zijn ochtendhumeur goed aangewakkerd.
Dat was ws voor Huub het druppeltje.
Oeii, die was goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
geweldige weergave weer, Huub moest van Lieke uit d'r buurt blijven. ik hoop dat Huub dat permanent zal doen, opkakken met slieko de sloerie![]()
![]()
![]()
Haar moeder zit kennelijk wel met de dingen die gebeurd zijn daar met Lieke, maar Lieke kiest ervoor om bij diegene te gaan zitten janken die het haar o.a. aangedaan heeft. En haar nog Slieko noemt ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
Slim van Lieke om haar sores te delen met diegene die haar steeds achter haar rug om Slieko noemt en haar kennelijk schijnt te haten om niets.
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat er nog meer level-headed vrouwen meeschrijven die ook echt kijken naar wat er te zien valtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vroeg nog heel rustig,'waarom doe je dat nou?' Zij ging toen vervolgens op de, 'je bent chagerijnig,' toer die ze al inzet sinds gistermiddag. Neem die colaflessen van gisteren, Huub wilde niet liegen gisteren. In Lieke's optiek ben je dan een chagerijn. Dat zij overkomt als een adhd-er on speed ziet ze totaal niet in want ze is toch vrolijk!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub Lieke mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht Alphense hoer met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amen !
En dan Dennis gewoon de winnaar van De Gouden Kooi worden !
ja daar in die KOOI zitten wel hele ECHTE kerels ...wat een lam zakken en watjes zitten in die kooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat wel zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?
Ze zou even punten kunnen scoren door te vertellen dat haar lasagna niet gegeten gaat worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft zoveel begrip voor Lieke nu. Wat een geweldige vriendin.
Waarschijnlijk heeft ze genoeg punten om uit te nodigen, nog 20 over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:00 schreef Darklight het volgende:
Lieke heeft te weinig punten om te bellen, maar ze wil haar ouders wel uitnodigen?
mangerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:01 schreef Disana het volgende:
Het geluid van de oven klonk, dus is het nu dan eindelijk klaar.
Ze mogen gewoon niet over dat incident praten , over wie of wat dan ook toen , er is altijd streamlock als ze daarover beginnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef pasjesjen het volgende:
jees lieke begint over tas streamlock
och ja. ze moet niet zo zeuren, het heeft haar een dikke 20% opgeleverd in de popupoll. we hebben allemaal met haar meegeleefdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt dat het in de media is overtrokken; er is een groepsverkrachting van gemaakt en zo ziet ze het niet.
Ze zit nu te vertellen dat ze juist haar zender om haar bh gewikkeld had, zodat het ze geld kon kosten als ze haar de vijver ingooiden. Wat er toen gebeurde..... vooral Tas is daar heel fel in........ LOCK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
Lieke vindt dat het in de media is overtrokken; er is een groepsverkrachting van gemaakt en zo ziet ze het niet.
Lieke is goed in het bagatelliseren van zakenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:02 schreef Disana het volgende:
De Febo heeft een grote hekel aan de waarheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef Disana het volgende:
Lieke praat over de groepsaanranding en noemt Natasia: streamlock.
ze hadden het er de hele tijd al over .....alleen toen tas viel kwam streamlockquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze mogen gewoon niet over dat incident praten , over wie of wat dan ook toen , er is altijd streamlock als ze daarover beginnen.
Blijkt opnieuw uit stream 3 en 4quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:05 schreef FdW het volgende:
[..]
De Febo heeft een grote hekel aan de waarheid![]()
![]()
![]()
En daarom krijgen wij nu dus 4 zwembaden te zien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zit nu te vertellen dat ze juist haar zender om haar bh gewikkeld had, zodat het ze geld kon kosten als ze haar de vijver ingooiden. Wat er toen gebeurde..... vooral Tas is daar heel fel in........ LOCK!
Lieke had dus nooit verwacht (en terecht) dat ze haar bh uit zouden trekken.
Ja stream 1 & 2 nu ook hoor. Het gaat er gewoon om dat ze niet teveel mogen vertellen maar het dood moeten zwijgen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:05 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
ze hadden het er de hele tijd al over .....alleen toen tas viel kwam streamlock
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |