abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:10:48 #26
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52081114
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:
Huub wil een Redbull met ijs.
nix wil een witte wijn
en jaap een water
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52081115
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het zou leuk zijn als nou iedereen gewoon Lieke's eten gaat eten , dan baalt Huub en heeft Lieke niet uren voor nix in die keuken gestaan.
Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52081135
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:

[..]

ja zeker......je denk toch niet dat HIJ jaap of Brainlees aan durft te pakken...maar goed die new hoer is binnen dus kan ook nog wel weer een script zijn
Huub is de enige in het huis die Jaap en Brian heeft durven aanpakken. Jaap durft niet tegen brian en vice versa.
pi_52081137
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Het zou leuk zijn als nou iedereen gewoon Lieke's eten gaat eten , dan baalt Huub en heeft Lieke niet uren voor nix in die keuken gestaan.
Stukje lasagne bij een lekker gebakken rib eye en sate saus... Het kan allebei wel..
pi_52081139
Huub had Lieke onlangs nog verteld hoe vervelend hij het vindt om uberhaupt wakker gemaakt te worden.. laat staan op zo'n manier. Als Lieke de 'tegenstanders' alleen op zo'n manier had gewekt had hij daar weinig problemen mee gehad.. maar nu pakte ze ook haar maatje aan en dát snapt Huub niet. Om dan vervolgens bij de paardenbak heel verbaast aan hem te vragen of hij chagerijnig is.
pi_52081144
Willen ze nog steeds het plannetje doorvoeren om Huub met kim aan het zoenen te krijgen?
Dan komt hun ruzie goed uit.
En leent Kim zich hier voor?
Goedemorgen :W
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:12:02 #32
137949 Disana
pi_52081150
Amanda vertelt Kim over het drank-plan met Huub.
pi_52081156
Huub: 'zo erg vind ik het nou ook weer niet..' zie je wel de LOZER hij probeert gewoon een punt te scoren , gatverdamme zo'n mensen kan ik niet tegen.
pi_52081162
huub :lieke is al erg boos dat ik haar een bitch heb genoemd....ja huub en je hebt haar ook een stomme koe genoemd...toen viel er 2 sec een rust in de ruzie en dat had jij met je EQ op moeten pikken SUKKEL
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_52081163
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:08 schreef tipsch het volgende:

[..]

als slieko de sloerie de hele dag verder gaat over z'n sjagerijnigheid och, prima, opkakken met dat nepmokkel
Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.
Ze weet alleen niet dat Amanda met haar meelult omdat zij nog een plannetje heeft met Huub en Kim.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:12:59 #36
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52081166
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
Huub had Lieke onlangs nog verteld hoe vervelend hij het vindt om uberhaupt wakker gemaakt te worden.. laat staan op zo'n manier. Als Lieke de 'tegenstanders' alleen op zo'n manier had gewekt had hij daar weinig problemen mee gehad.. maar nu pakte ze ook haar maatje aan en dát snapt Huub niet. Om dan vervolgens bij de paardenbak heel verbaast aan hem te vragen of hij chagerijnig is.
ochhhhhhhh gosie
pi_52081174
We moeten ook niet vergeten dat ze alles opblazen om tv te maken.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:13:23 #38
137949 Disana
pi_52081175
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:11 schreef Clank het volgende:
En dat gezeur over zijn humeur kon je gisteren ook al de hele middag horen. Ze zou kunnen proberen te accepteren dat een ander niet altijd in is voor je aanwezigheid of plannetjes of praatjes.
pi_52081176
Ik krijg opeens het gevoel dat het allemaal net te toevallig is.
Go hard or go home
pi_52081186
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?
het is een test
zo komt iedereen op en gegeven moment aan de beurt
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:14:54 #41
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52081209
Zou het nog spannend worden vanavond?
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:14:56 #42
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_52081210
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]

Je bedoelt dat het moet van de febo?
waarom dan nooit eens Brian en Amanda?

Maar Lieke heeft hem tot nu toe nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik vind beide sukkels op het ,moment maar Huub met de actie rond het eten straks, de grootste.
Nee hoor. Huub zal echt wel een vermoeden hebben wat er gebeurt als er geen streams meer zijn. Dan is het programma niet meer te controleren door objectievelingen zoals Fok!. Je kunt er bij Tien niet vanuit gaan dat ze eerlijk vertellen wat er gebeurt (voorbeeld Dennis die het eten van Lieke pikt, terwijl op de Tien-site staat dat Dennis eten uit de keuken pakt).
Met montage kun je alles in elkaar zetten, en het juiste commentaar/muziekje erbij zorgt voor de emotie. Ik denk dat Huub op safe gaat spelen en Lieke aan de kant zet. Ze is een blok aan zijn been als hij het 'spel wil spelen'.
pi_52081214
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.
Ze weet alleen niet dat Amanda met haar meelult omdat zij nog een plannetje heeft met Huub en Kim.
Nou, nee. Volgens mij gaat het de hele dag een beetje heen en weer tussen die twee. De enige die wat probeert is Huub met zijn ''barebeque'' plan.
We are all going to hell, and I am driving the bus.
pi_52081223
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef BONG4002 het volgende:
Zou het nog spannend worden vanavond?
Zometeen met dat vreten.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_52081228
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef riri het volgende:

[..]

het is een test
zo komt iedereen op en gegeven moment aan de beurt
ja wat dat betreft is het net het echte leven
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:16:13 #46
137949 Disana
pi_52081233
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef ericahysterica het volgende:
huub :lieke is al erg boos dat ik haar een bitch heb genoemd....ja huub en je hebt haar ook een stomme koe genoemd...toen viel er 2 sec een rust in de ruzie en dat had jij met je EQ op moeten pikken SUKKEL
Ik heb er geen problemen mee Ze loopt al 3 dagen tegen hem aan te duwen en al 2 dagen constant op te merken dat hij een chagrijn is. Gisteravond gaf ze ook gewoon toe dat ze dat doet om het erin te wrijven. Ik zou ook gaan schelden als ik zo'n pushy iemand niet kon ontlopen.
pi_52081234
Ik weet niet, of dit al ergens geschreven is, maar als Huub en de rest hun plan doorzetten om te gaan BBQen en Lieke haar eten af te wijzen. Zou ik als ik Lieke was. NOOIT meer voor die groep te koken. Hoe leuk ze het ook zelf vindt.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:16:19 #48
186734 ikpikhetnietmeer
Villalux = incognito
pi_52081235
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Ik krijg opeens het gevoel dat het allemaal net te toevallig is.
rtl heeft op zeker een stuk of 10 script schrijvers aan genomen om de boel te redden, nou ik zeg never nooit meer met deze mensen in de Kooi...........
pi_52081242
Ik vermoed een toneelhaak voor huub of lieke...
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:16:52 #50
128220 Peter6000
pi_52081245
Oh, ik dacht al: hoe kan Lieke nu en in de tuin, en in de keuken zijn.

Maar die andere blonde mevrouw is dus Kim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')