Je bedoelt dat het moet van de febo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:57 schreef dieenebart het volgende:
![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
Beetje DOM. Doet me denken aan een kind van dertien die zijn zin wil krijgen, en zich willens en wetens voor schut zet. Of een van zijn vrienden, ten overstaan van zijn vijanden, om een paar goedkope punten te scoren.
Aan de andere kant - het kan ook zijn dat Huub bewust aanstuurt op een breuk met Lieke. De richting waarin het programma vaart heeft daar vast mee te maken.
Ze moest iedereen wekken, maar ze wilde het leuker doen en trok van iedereen de dekens af. Amanda lag naakt en werd boos. Brian was ook pissed. Ze heeft meteen sorry gezegd tegen Brian en Amanda maar nog niet tegen Huub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:56 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ze iedereen in opdracht moest wakker maken of dat ze dit een ludieke terroraktie van d'rzelf vindt? Either way, dom dat ze Huub er ook in meegenomen heeft. Vanavond dus weer ruzie en urenlang gedram en gezeik.
En daar gaat zij dan weer de fout inquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ze moest iedereen wekken, maar ze wilde het leuker doen en trok van iedereen de dekens af. Amanda lag naakt en werd boos. Brian was ook pissed. Ze heeft meteen sorry gezegd tegen Brian en Amanda maar nog niet tegen Huub.
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Hij gaat nu echt al de hele dag door over het wekken? Dat is ook ook wel over the top!
Kan Huub straks over het eten hetzelfde zeggen: dat vond IK nu lolligquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Over het wekken: IK vond het lollig! IK vond het lollig!
[afbeelding]
Nee, ze staat inmiddels weer alleen in de keuken. Kim, Huub en Jaap zijn in kantoor. Oh, daar is Amanda in de keuken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef itsme het volgende:
[..]
En daar gaat zij dan weer de fout in
vertel. zit de rest bij de ruzie genietend![]()
Groot gelijk heeft ze! Huub moet haar ook maar een keer een leuk moment gunnen tegen iedereen , wat een lozer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:04 schreef Disana het volgende:
Over het wekken: IK vond het lollig! IK vond het lollig!
ja zeker......je denk toch niet dat HIJ jaap of Brainlees aan durft te pakken...maar goed die new hoer is binnen dus kan ook nog wel weer een script zijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]
Je bedoelt dat het moet van de febo?
waarom dan nooit eens Brian en Amanda?
Maar Lieke heeft hem tot nu toe nog steeds geen antwoord gegeven.
Ik vind beide sukkels op het ,moment maar Huub met de actie rond het eten straks, de grootste.
Wat een kwalletje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.
Zoals hij zei: "Zo ga je niet met mij om. Begrepen?"
als slieko de sloerie de hele dag verder gaat over z'n sjagerijnigheidquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:05 schreef noekje het volgende:
Hij gaat nu echt al de hele dag door over het wekken? Dat is ook ook wel over the top!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:06 schreef Meganog het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wakker maken, maar om het gekrenkte ego van Huubje.
Zoals hij zei: "Zo ga je niet met mij om. Begrepen?"
Als ik Liekie was, was dit de laatste keer dat ik voor ze gekooktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:07 schreef Disana het volgende:
ze staat inmiddels weer alleen in de keuken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |