Maar Temperamentvolle Man... je wilt toch niet missen hoe het afloopt met het eten?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:37 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
sure sure...what ever gozer..ik maak me niet druk...ik zeg wat ik denk als ik me druk maak had ik nu wel anders gereageerd...anyway..tis mega offtopic...ik als temperamentvolle man neem even afstand nu...tot laters...fijne tijd iedereen...![]()
De lasagna is nog niet klaar, maar lang kan het niet meer duren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:33 schreef itsme het volgende:
Nou vertel. Is Lieke bijna klaar met het koken? Ze maakt lasagne geloof ik?
(Hoop dat het eten heerlijk ruikt en de BB aangebrand is maar dat zal wel niet.
Had haar op een andere manier gepakt zakkenwasser.
Tellen niet mee als bewijs. die zijn nml. gescriptquote:
tot de volgende keer, dynamische userquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar Temperamentvolle Man... je wilt toch niet missen hoe het afloopt met het eten?![]()
![]()
Bedankt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
De lasagna is nog niet klaar, maar lang kan het niet meer duren.
Ga jij nu ook al weg, Verlichtende User?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
tot de volgende keer, dynamische user![]()
Bewoners die mee willen naar RTL zullen naast het spel spelen zich ook normaal kunnen gedragen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:40 schreef blomst het volgende:
Wat komt het vreemd over Dennix en Lieke die normaal tegen elkaar doen.
jij weet vast wel hoe laat geile kimmie komt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga jij nu ook al weg, Verlichtende User?![]()
![]()
Zit je dáárop te wachten dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jij weet vast wel hoe laat geile kimmie komt?![]()
Lieke lijkt al zo'n beetje haar feestje te vieren, want iedereen lijkt aardig tegen haar te doen én ze hebben trek... ze denkt vast dat het door haar akties van de laatste dagen komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:31 schreef blomst het volgende:
Trouwens Lieke mag best wel even op haar plek neer gezete worden, hoe ze nu weer neerbuigend tegen Dennix sprak omdat hij ook wat deed in de keuken.
Al gun ik het Dennix wel, alleen vandaag lacht dennix als het laatst.
nou die kimmie is ook al zo n walgelijk portret maar ik kijk vanwege de sensatie dusssssquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je dáárop te wachten dan?Ik zou het niet weten eerlijk gezegd.
Ik verwacht er niet veel van. En nu mogen we het dus nog even doen met alweer een ruzie tussen Huub en Lieke.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou die kimmie is ook al zo n walchelijk portret maar ik kijk vanwege de sensatie dusssss
Hoe dan ook je maatje zet je niet voor schut en dat gaat huub doen...en dat vind ik minnetjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:45 schreef dieenebart het volgende:
Is 'ie weg???
Mafkees...
Hup Lieke! Koken meid!
(beetje vreemde actie van Huub, daar zal hij nog wel spijt van krijgen - vooropgesteld dat het allemaal lukt)
Had jij je ook al verstopt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:45 schreef dieenebart het volgende:
Is 'ie weg???
Mafkees...
Hup Lieke! Koken meid!
(beetje vreemde actie van Huub, daar zal hij nog wel spijt van krijgen - vooropgesteld dat het allemaal lukt)
waar ik zie haar niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef Borga het volgende:
AAAAAAAAAGH Juf Judith is er weer
Aha, zoals lieke vanochtendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Bewoners die mee willen naar RTL zullen naast het spel spelen zich ook normaal kunnen gedragen.![]()
ja leuk het hele weekend met zn allen op de wcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had jij je ook al verstopt?
Vind het een heel respectloze actie als ze straks dat eten in de vuilnisbak kieperen. Hoop dat er een stukje vlees op de BBQ niet helemaal jofel is ...
Prima actie van Huub - opkakken met dat lelijke arrogante kakwijfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:47 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Hoe dan ook je maatje zet je niet voor schut en dat gaat huub doen...en dat vind ik minnetjes
ze staat tegen Huub te tetterenquote:
en hij tegen haar te brullenquote:
Gelukkig gaat het ergens over.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en hij tegen haar te brullen
Het is niet alleen lullig, het is zelfs ronduit dom als Huub Lieke gaat "aanvallen"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is maar hoe je het bekijkt. Het is 'to get even' (zie OP). Ik vind het lullig.
Sjeesus, loopt ie daar nu nog steeds over te emmeren? Of is dit soms de opmaat tot de Feed the Trashcan actie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:52 schreef Maria44 het volgende:
Huub: waarom maak je me zo wakker?
Lieke: ik maak jou niet zo wakker, ik maak iedereen zo wakker, voel je niet zo aangesproken
ja mindere kant van hem, gelukkig kennen we ook zijn leuke kantenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mijn stem ging toch al uit naar Lieke. Huub is namelijk een HELE SLECHTE VERLIEZER.
Iemand, die niet tegen zijn verlies kan, moet geen spel spelen.
Jeetje, wat laat Huub zich nu kennen zeg!!!!
Nogal ja. De hele dag chagrijinig zijn omdat je wordt wakker gemaakt met harde muziek. Kleuter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mijn stem ging toch al uit naar Lieke. Huub is namelijk een HELE SLECHTE VERLIEZER.
Iemand, die niet tegen zijn verlies kan, moet geen spel spelen.
Jeetje, wat laat Huub zich nu kennen zeg!!!!
icksegickhouwwerfanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef Disana het volgende:
Dat gaat nog wat worden als ze er zometeen achter komt welke streek hij met het eten heeft geleverd.
Hoezo niet, Ze heeft al een keer of vier antwoord gegeven op zijn vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:55 schreef Vandaag... het volgende:
ze snapt huub zijn vraag niet. of wil het niet snappen.
Gelukkig was het Lieke die is begonnen om Huub zo achterlijk aan te vallen. Gelukkig blijft dat lelijke arrogante nest de hele dag doorgaan met etteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is niet alleen lullig, het is zelfs ronduit dom als Huub Lieke gaat "aanvallen"
Laat hem zijn energie lekker in "terror" op een andere bewoner steken, er zijn er genoeg die het meer verdienen.
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af of ze iedereen in opdracht moest wakker maken of dat ze dit een ludieke terroraktie van d'rzelf vindt? Either way, dom dat ze Huub er ook in meegenomen heeft. Vanavond dus weer ruzie en urenlang gedram en gezeik.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:52 schreef Maria44 het volgende:
Huub: waarom maak je me zo wakker?
Lieke: ik maak jou niet zo wakker, ik maak iedereen zo wakker, voel je niet zo aangesproken
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Had jij je ook al verstopt?
Vind het een heel respectloze actie als ze straks dat eten in de vuilnisbak kieperen. Hoop dat er een stukje vlees op de BBQ niet helemaal jofel is ...
Dat was in de periode dat hij zichzelf nog niet had opgeblazen door dagelijks te grote hoeveelheden alcohol en te weinig slaap. Zijn weerstand is minimaal geworden en zijn ego door de popupoll's groter.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:54 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja mindere kant van hem, gelukkig kennen we ook zijn leuke kanten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |