oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik gun haar dit geintje echt niet. Als ze het doorzetten hoop ik dat ze alle remmen los gooit.
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
jee huub is lekker onuitstaanbaar weer
Lekker door laten gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze genoeg fatsoen in hun flikker hebben om dat nu te laten.
Ijdele hoop waarschijnlijk.
Lieke laat nu Nadia de brief lezen die ze niet met Huub wilde delen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
ja en huub een schop onder zijn klote geeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ze zich d'r maar flink gefuckt door voelt![]()
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand de kern of aanleiding van die ruzie tussen Huub en Lieke noemen.
ja, hij zegt ik heb een kaartje van je zus... .en ze loopt zo wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Huub vraagt of Lieke weer stom gaat doen.
Oke ben ik met je eens maar hij kan ook gewoon vragen wat er is en niet op zo'n stomme toon als hij het normaal gevraagd had, dan had ie ook gewoon antwoord gekregen denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Lieke moest de rest vanochtend wakker maken. Ze trok de dekkens bij iedereen weg wat Huub dus echt niet leuk vond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, vannacht liggen ze weer met elkaar te rampetampen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat ze doet als het maar effect heeft op iig HUUB.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boom![]()
![]()
![]()
Ze lijken het allebei te willen. Lieke idem sinds gistermiddag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.
Lieke heeft vanochtend het hele huis wakker gemaakt en van Huub de dekens afgetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom geloof ik niet dat ze dat oprecht meent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
zelfs dat, kan ze opkakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en huub een schop onder zijn klote geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |