Ja maar ik bedoel: het doet er niet toe voor mij wat er allemaal gebeurt is etc , maakt ook niet uit bij wie maar je vriendin uren voor niks voor 6 man laten koken vind ik onrespectvol + misselijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zal allemaal wel? Volgens mij, kan je uit mijn stukje opmaken, dat ik van dezelfde mening ben toegedaan!!!
Het is een walgelijke streek als je je vriendin voor niets eten laat koken voor zes man.
Nogmaals. Als ik haar was, zou ik het dan ook vanaf vandaag nooit meer doen.
Hoe leuk Lieke het koken ook vindt. Maar Lieke heeft een heel sterk karakter, dus ik denk, dat zij zich niet laat kennen.
Dat waardeer ik dus zo aan haar.
of toch niet???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:20 schreef mspoez het volgende:
Naad draagt geen slipje? Ze was toch ongesteld?
Hij heeft net al een glas op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij inmiddels weer gedronken heeft????
Of heeft hij aangegeven dat te gaan doen?
hij had toch red bull met ijsquote:
Dat zegt niets.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij werkelijk een alcohol probleem zou hebben, zou hij niet zo makkelijk kunnen stoppen. Dus hou daar nou eens over op dat is oud nieuws.
Hij zit nu nog aan de redbullquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat hij inmiddels weer gedronken heeft????
Of heeft hij aangegeven dat te gaan doen?
Zeker weten ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
hij had toch red bull met ijs
is geen borrel toch![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:23 schreef FdW het volgende:
Huppeltje heeft in het verleden alleen domme onmondige jonge snolletjes als Hedda gehad, en nu een volwassen vrouw die hem op alle fronten de baas is.
Dat steekt bij een ventje dat per ongeluk door een kaartenaktie een kans kreeg, en denkt dat ie echt wat voorstelt; nee dus.
Daarbij komt nog z'n acohol probleem..., binnenkort afvoeren naar de Jellinek![]()
Terwijl ze gisteren nog een opmerking maakte dat ze alles aan elkaar moeten laten lezen. Dus waar is zij dan mee bezig?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, slaat nergens op
Hij zei heel gewoon je mag hier wel blijven zitten en zij liep zelf weg.
ze wilde ook niet samen de gemeenschappelijke post lezen.
Inderdaad ! Sta je daar voor jan-lul anderhalf uur in die keuken freten te bakken voor iedereen,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:22 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zal allemaal wel , maar je vriendin uren voor niks in de keuken te laten staan vind ik MISSELIJK, wie dat ook doet.
Als Lieke weg is bij Huub, dan zit Jaap er direct weer bij Huub.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Lieke naar het andere kamp en Huub staat alleen. Wil hij dat nou bereiken?
Na een paar weken wordt dat iedere dag moeilijker en ontstaat agressie out of the blue.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Als hij werkelijk een alcohol probleem zou hebben, zou hij niet zo makkelijk kunnen stoppen. Dus hou daar nou eens over op dat is oud nieuws.
Oke dat wist ik niet, maar ik drink dan ook niet, ik dacht het is net zoiets als met snoepen als je niet wilt doe je het niet meer en ben je verslaafd dan lukt dat niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb/ had zelf ook een alcoholprobleem en kon moeiteloos enkele weken stoppen.
Stoppen was zelfs makkelijker dan de consumptie tot 2 of 3 beperken.
Alleen het langere tijd volhouden, of langere tijd normaal consumeren (dan heb ik het over bijvoorbeeld 2 jaar) gaat dan niet meer.
In de manier waarop Huub met alcohol omging/ gaat, zie ik wel degelijk een verslavingsprobleem.
Ja, jij grijpt echt alles aan om Lieke zwart te maken, ze hebben toch ruzie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Terwijl ze gisteren nog een opmerking maakte dat ze alles aan elkaar moeten laten lezen. Dus waar is zij dan mee bezig?
ze wil gewoon ff rust ...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nee, slaat nergens op
Hij zei heel gewoon je mag hier wel blijven zitten en zij liep zelf weg.
ze wilde ook niet samen de gemeenschappelijke post lezen.
Zijn enige.....quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn enige.....![]()
Natasja en zijn broer ?
quote:
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Maria44 het volgende:
De enige daar in dat huis die elke dag drinkt is Amanda. Die kan zeuren als de wodka op is en giet er dan meteen 3 naar binnen als eindelijk de flessen wodka arriveren. Hoezo heeft Huub dan een alcoholprobleem?
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, jij grijpt echt alles aan om Lieke zwart te maken, ze hebben toch ruzie.![]()
eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Als Huub vanavond zou gaan drinken (uitgerekend vanavond terwijl het plan van zijn tegenstanders loopt met Kim, dan denk ik dat we aardig in de maling genomen worden als kijker en het zeker een opzetje is
Ik heb in mijn directe omgeving iemand meegemaakt met die problematiek en herken het daarom, maar vertel dat onze libelles maar eens...........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb/ had zelf ook een alcoholprobleem en kon moeiteloos enkele weken stoppen.
Stoppen was zelfs makkelijker dan de consumptie tot 2 of 3 beperken.
Alleen het langere tijd volhouden, of langere tijd normaal consumeren (dan heb ik het over bijvoorbeeld 2 jaar) gaat dan niet meer.
In de manier waarop Huub met alcohol omging/ gaat, zie ik wel degelijk een verslavingsprobleem.
.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
Zucht... Ik schreef het nog wel expres op om aan te tonen dat hij niet zwichtte voor de druk... heeft niet erg geholpen geloof ikquote:
ik hoop echt dat dat ons dat streamers bespaard wordt zeg....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Dennis de brief terug geeft mag hij ALLES. "All the way"...
Dat weet ik net zo net niet. Ja misschien net alsof maar jaap is erg jaloers op Huub dus die zou hem zeker weg stemmen. (als hij mag van de febo uiteraard)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Lieke weg is bij Huub, dan zit Jaap er direct weer bij Huub.
Dat klopt ook, wanneer je echt verslaafd bent aan de drank dan stop je niet ineens. Huub is een stevige drinker maar geen verslaafde. dat wil niet zeggen dat hij geen problemen heeeft wanneer hij alcohol drinkt. Dat kunnen wij allemaal zien:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, maar ik drink dan ook niet, ik dacht het is net zoiets als met snoepen als je niet wilt doe je het niet meer en ben je verslaafd dan lukt dat niet.
Ja die ook al ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.
Nou volgens mij is huub dat hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.
Brianaansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel: het doet er niet toe voor mij wat er allemaal gebeurt is etc , maakt ook niet uit bij wie maar je vriendin uren voor niks voor 6 man laten koken vind ik onrespectvol disrespectvol+ misselijk.
Zal wel een snor hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
voor opletters met ijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij drinkt redbull wordt je daar bezopen van ???![]()
Nadia heeft waarschijnlijk dezelfde bank als Bwianquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
Nadia gaat weer bellen van de punten die ze niet heeft.
Laten we het hopenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef ruby het volgende:
Nadia troost Lieke....
Om haar straks natuurlijk weer achter haar rug af te branden.
Zal wel niet door gaan..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Lieke jankt? En dadelijk ook nog dat eten..
Hopelijk adviseren haar ouders ermee te kappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef Disana het volgende:
Kennelijk heeft Lieke 'kutnieuws' van haar ouders.
[afbeelding]
Gaat niet geberuren hoor. Truukje om haar brief terug te krijgen. Bovendien, wat die twee tot nu toe hebben uitgevreten is ons ook niet bespaard gebleven. Daar hoeft van mij ook geen schepje bovenop. (Wel weer leuk dat hij zijn zin nooit krijgt, om wat voor duistere reden dan ook).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik hoop echt dat dat ons streamers bespaard wordt zeg....
Ik mag toch hopen dat ze genoeg fatsoen in hun flikker hebben om dat nu te laten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Dat ze zich d'r maar flink gefuckt door voeltquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:41 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Ik gun haar dit geintje echt niet. Als ze het doorzetten hoop ik dat ze alle remmen los gooit.quote:
oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boomquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik gun haar dit geintje echt niet. Als ze het doorzetten hoop ik dat ze alle remmen los gooit.
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef pasjesjen het volgende:
jee huub is lekker onuitstaanbaar weer
Lekker door laten gaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat ze genoeg fatsoen in hun flikker hebben om dat nu te laten.
Ijdele hoop waarschijnlijk.
Lieke laat nu Nadia de brief lezen die ze niet met Huub wilde delen???quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
ja en huub een schop onder zijn klote geeftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat ze zich d'r maar flink gefuckt door voelt![]()
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand de kern of aanleiding van die ruzie tussen Huub en Lieke noemen.
ja, hij zegt ik heb een kaartje van je zus... .en ze loopt zo wegquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef ruby het volgende:
Huub vraagt of Lieke weer stom gaat doen.
Oke ben ik met je eens maar hij kan ook gewoon vragen wat er is en niet op zo'n stomme toon als hij het normaal gevraagd had, dan had ie ook gewoon antwoord gekregen denk ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze stoot hem zelf af. Lekkere basis voor een relatie als je vervelende dingen zo snel al niet meer met elkaar deelt.
Lieke moest de rest vanochtend wakker maken. Ze trok de dekkens bij iedereen weg wat Huub dus echt niet leuk vond.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ach, vannacht liggen ze weer met elkaar te rampetampen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Maakt me niet uit wat ze doet als het maar effect heeft op iig HUUB.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
oeee, wat gaan we dan krijgen? nog meer klerenhangers in de boom![]()
![]()
![]()
Ze lijken het allebei te willen. Lieke idem sinds gistermiddag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Het lijkt wel of Huub gewoon ruzie wil , terwijl er weinig aan de hand is.
Lieke heeft vanochtend het hele huis wakker gemaakt en van Huub de dekens afgetrokken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Waarom geloof ik niet dat ze dat oprecht meent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:43 schreef Disana het volgende:
Nadia: Ik had dat ook niet moeten doen. Zij (Liekes moeder) krijgt het natuurlijk allemaal over haar heen.
[afbeelding]
zelfs dat, kan ze opkakkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en huub een schop onder zijn klote geeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |