quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Zijn enige.....![]()
Natasja en zijn broer ?
quote:
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef Maria44 het volgende:
De enige daar in dat huis die elke dag drinkt is Amanda. Die kan zeuren als de wodka op is en giet er dan meteen 3 naar binnen als eindelijk de flessen wodka arriveren. Hoezo heeft Huub dan een alcoholprobleem?
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:32 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, jij grijpt echt alles aan om Lieke zwart te maken, ze hebben toch ruzie.![]()
eensquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Als Huub vanavond zou gaan drinken (uitgerekend vanavond terwijl het plan van zijn tegenstanders loopt met Kim, dan denk ik dat we aardig in de maling genomen worden als kijker en het zeker een opzetje is
Ik heb in mijn directe omgeving iemand meegemaakt met die problematiek en herken het daarom, maar vertel dat onze libelles maar eens...........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat zegt niets.
Ik heb/ had zelf ook een alcoholprobleem en kon moeiteloos enkele weken stoppen.
Stoppen was zelfs makkelijker dan de consumptie tot 2 of 3 beperken.
Alleen het langere tijd volhouden, of langere tijd normaal consumeren (dan heb ik het over bijvoorbeeld 2 jaar) gaat dan niet meer.
In de manier waarop Huub met alcohol omging/ gaat, zie ik wel degelijk een verslavingsprobleem.
.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
Zucht... Ik schreef het nog wel expres op om aan te tonen dat hij niet zwichtte voor de druk... heeft niet erg geholpen geloof ikquote:
ik hoop echt dat dat ons dat streamers bespaard wordt zeg....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Als Dennis de brief terug geeft mag hij ALLES. "All the way"...
Dat weet ik net zo net niet. Ja misschien net alsof maar jaap is erg jaloers op Huub dus die zou hem zeker weg stemmen. (als hij mag van de febo uiteraard)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als Lieke weg is bij Huub, dan zit Jaap er direct weer bij Huub.
Dat klopt ook, wanneer je echt verslaafd bent aan de drank dan stop je niet ineens. Huub is een stevige drinker maar geen verslaafde. dat wil niet zeggen dat hij geen problemen heeeft wanneer hij alcohol drinkt. Dat kunnen wij allemaal zien:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef petraa het volgende:
[..]
Oke dat wist ik niet, maar ik drink dan ook niet, ik dacht het is net zoiets als met snoepen als je niet wilt doe je het niet meer en ben je verslaafd dan lukt dat niet.
Ja die ook al ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Nadia is ook elke dag aangeschoten en krijgt om de dag een bericht dat ze niet meer mag drinken.
Nou volgens mij is huub dat hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Lieke grijpt momenteel alles aan om zichzelf onuitstaanbaar te maken.
Brianaansquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja maar ik bedoel: het doet er niet toe voor mij wat er allemaal gebeurt is etc , maakt ook niet uit bij wie maar je vriendin uren voor niks voor 6 man laten koken vind ik onrespectvol disrespectvol+ misselijk.
Zal wel een snor hebbenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:35 schreef ruby het volgende:
Brian heeft een fan in Turkije die niet kan stoppen met denken aan hem.
voor opletters met ijsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Hij drinkt redbull wordt je daar bezopen van ???![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |