Het is meer alles bovenop elkaar. Lieke sneert al de hele dag naar Huub. Hoe wil hij nu weten wat er met haar aan de hand is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofd![]()
Die niets zal doorvertellen wat betreft de inhoud van de brief.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef Nostalgist het volgende:
Lieve Nadia nu.....
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef schatje het volgende:
[..]
Lieke moest de rest vanochtend wakker maken. Ze trok de dekkens bij iedereen weg wat Huub dus echt niet leuk vond.
Maar ja, daar heeft egoistisch huppeltje met een EQ van een baviaan geen boodschap aan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef riri het volgende:
moeder van lieke is erg overstuur wat er allemaal met Lieke is gebeurt in dat huis denk ik...die molestatie ook natuurlijk...de media heeft erg aan haar getrokken voor interviews en de moeder van Lieke wil dat niet
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden en ze had ff iets anders aan haar hoofd![]()
yes dan is het een script.en we weten het he! terwijl we het al weten! hoe dom zijn we!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ruby het volgende:
Ik zou het ook heel laag vinden van Huub om dat geintje met Lieke haar klaargemaakte eten te flikken. En dat ie dat dan ook nog afspreekt met figuren die sowieso niet het beste met haar voor hebben.![]()
Die moeder zal zich ook wel afvragen waarom Lieke voor iedereen zorgt dan, terwijl dat gebeurd is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:47 schreef riri het volgende:
moeder van lieke is erg overstuur wat er allemaal met Lieke is gebeurt in dat huis denk ik...die molestatie ook natuurlijk...de media heeft erg aan haar getrokken voor interviews en de moeder van Lieke wil dat niet
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooiquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef Desii het volgende:
[..]
ja, hij zegt ik heb een kaartje van je zus... .en ze loopt zo weg
hij zegt wil je hem niet lezen... hij gaat hem halen om hem te geven, maar ze pakt hem niet aan... daarna gooit hij hem op bed
wel eerlijk blijven hé
In die donkere hoek bij het trapgat kan hij zien dat ze huilt? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooi
zeker...huubje let ook alleen maar op jaap en brain hoe pak ik DIE niet aan!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.
Lieke maakt al een aantal dagen zuigende opmerkingen, en kon het niet uitstaan dat |Huub niet mee wou gaan in haar plannetje om dat wat ze met Jaap hadden uitgehaald in de schoenen van dennix te schuiven, en toen Lieke vanochtend bij het wekken van haar mede miljonairs de dekens aftrok bij Huub, werd Huub zijn ochtendhumeur goed aangewakkerd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:44 schreef Peter6000 het volgende:
Kan iemand de kern of aanleiding van die ruzie tussen Huub en Lieke noemen.
Het eten staat in de oven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef Darklight het volgende:
Kom op Lieke, ga eens eten maken ipv te gaan zitten janken
Geen idee. Vertel eens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
yes dan is het een script.en we weten het he! terwijl we het al weten! hoe dom zijn we!?
geweldige weergave weer, Huub moest van Lieke uit d'r buurt blijven. ik hoop dat Huub dat permanent zal doen, opkakken met slieko de sloeriequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
huub kiest voor zijn eigen gevoel terwijl hij ziet dat lieke gehuild heeft. Moet hij vooral doen ...zoals ik lieke inschat laat zij hem ver achter zich in de kooi of buiten de kooi
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh gelukkig.
Nu weet ik dat er iig een goede reden aan ten grondslag ligt.![]()
DAT schijnt niet meer te mogen. Dan maar neukverbod. Moet ie Gaby maar weer gaan bellen, scoort ie punten mee. NOTquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:46 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en huub een schop onder zijn klote geeft
waar ik vandaan kom stenigen we zo iemandquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.![]()
![]()
Nee.. alleen maar dat ze sorry zegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, wat een misdaad he, daar kan Huub niet tegen, hij eist haar hoofd.![]()
![]()
Huub vroeg nog heel rustig,'waarom doe je dat nou?' Zij ging toen vervolgens op de, 'je bent chagerijnig,' toer die ze al inzet sinds gistermiddag. Neem die colaflessen van gisteren, Huub wilde niet liegen gisteren. In Lieke's optiek ben je dan een chagerijn. Dat zij overkomt als een adhd-er on speed ziet ze totaal niet in want ze is toch vrolijk!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:51 schreef blomst het volgende:
[..]
Lieke maakt al een aantal dagen zuigende opmerkingen, en kon het niet uitstaan dat |Huub niet mee wou gaan in haar plannetje om dat wat ze met Jaap hadden uitgehaald in de schoenen van dennix te schuiven, en toen Lieke vanochtend bij het wekken van haar mede miljonairs de dekens aftrok bij Huub, werd Huub zijn ochtendhumeur goed aangewakkerd.
Dat was ws voor Huub het druppeltje.
Oeii, die was goed.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
geweldige weergave weer, Huub moest van Lieke uit d'r buurt blijven. ik hoop dat Huub dat permanent zal doen, opkakken met slieko de sloerie![]()
![]()
![]()
Haar moeder zit kennelijk wel met de dingen die gebeurd zijn daar met Lieke, maar Lieke kiest ervoor om bij diegene te gaan zitten janken die het haar o.a. aangedaan heeft. En haar nog Slieko noemt ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
Slim van Lieke om haar sores te delen met diegene die haar steeds achter haar rug om Slieko noemt en haar kennelijk schijnt te haten om niets.
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat er nog meer level-headed vrouwen meeschrijven die ook echt kijken naar wat er te zien valtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vroeg nog heel rustig,'waarom doe je dat nou?' Zij ging toen vervolgens op de, 'je bent chagerijnig,' toer die ze al inzet sinds gistermiddag. Neem die colaflessen van gisteren, Huub wilde niet liegen gisteren. In Lieke's optiek ben je dan een chagerijn. Dat zij overkomt als een adhd-er on speed ziet ze totaal niet in want ze is toch vrolijk!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub Lieke mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht Alphense hoer met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amen !
En dan Dennis gewoon de winnaar van De Gouden Kooi worden !
ja daar in die KOOI zitten wel hele ECHTE kerels ...wat een lam zakken en watjes zitten in die kooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat wel zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?
Ze zou even punten kunnen scoren door te vertellen dat haar lasagna niet gegeten gaat worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft zoveel begrip voor Lieke nu. Wat een geweldige vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |