Haar moeder zit kennelijk wel met de dingen die gebeurd zijn daar met Lieke, maar Lieke kiest ervoor om bij diegene te gaan zitten janken die het haar o.a. aangedaan heeft. En haar nog Slieko noemt ook.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef Clank het volgende:
Slim van Lieke om haar sores te delen met diegene die haar steeds achter haar rug om Slieko noemt en haar kennelijk schijnt te haten om niets.
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef Disana het volgende:
[..]
En hoe moet Huub dat weten? Madam kiest ervoor haar verdriet niet met hem te delen, prima. Maar dat kun je de ander niet verwijten.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Amen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mooi dat er nog meer level-headed vrouwen meeschrijven die ook echt kijken naar wat er te zien valtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Huub vroeg nog heel rustig,'waarom doe je dat nou?' Zij ging toen vervolgens op de, 'je bent chagerijnig,' toer die ze al inzet sinds gistermiddag. Neem die colaflessen van gisteren, Huub wilde niet liegen gisteren. In Lieke's optiek ben je dan een chagerijn. Dat zij overkomt als een adhd-er on speed ziet ze totaal niet in want ze is toch vrolijk!!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
Huub Lieke mag wat mij betreft direct EXIT die arrogante Oldenzaalse pisnicht Alphense hoer met een veel te kort lontje, wat een kwijl van een kerel wijf![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent grappig.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:56 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Amen !
En dan Dennis gewoon de winnaar van De Gouden Kooi worden !
ja daar in die KOOI zitten wel hele ECHTE kerels ...wat een lam zakken en watjes zitten in die kooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:54 schreef DrsH het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je dat wel zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:55 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ze liep alleen naar beneden , als Huub gewoon normaal deed en erbij ging zitten was er denk ik nix aan de hand. Huub zag toch dat ze jankte? Dus dan moet hij toch weten dat er wat is?
Ze zou even punten kunnen scoren door te vertellen dat haar lasagna niet gegeten gaat worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ruby het volgende:
Nadia heeft zoveel begrip voor Lieke nu. Wat een geweldige vriendin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |