Heb niks meegekregen van vandaag, maar ze is al dagen bezig tegen hem. Volgens mij als je een team bent, moet je elkaar niet taggen, dus dat wakker maken van vanochtend heeft ze totaal verkeerd aangepakt. Dat doe je bij de mensen die tegen je zijn en niet de voor je zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:12 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Precies; ze is al de hele dag tegen hem bezig over vanalles en nog wat, telkens van die zuig opmerkingen. En dan klagen dat hij daar chagerijnig van wordt. Ze is heel bewust ergens mee bezig en haalt nu verhaal bij Amanda en Nadia. Het lijkt er sterk op dat zij momenteel probeert om Huub te isoleren van de groep en ze denkt dat zij niet weggestemd zal worden omdat ze voor iedereen zorgt.
Ze weet alleen niet dat Amanda met haar meelult omdat zij nog een plannetje heeft met Huub en Kim.
Zal ik vast een spoiler geven?quote:
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggoquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen meeZe loopt al 3 dagen tegen hem aan te duwen en al 2 dagen constant op te merken dat hij een chagrijn is. Gisteravond gaf ze ook gewoon toe dat ze dat doet om het erin te wrijven. Ik zou ook gaan schelden als ik zo'n pushy iemand niet kon ontlopen.
Ja ik ook even afwachten hoe het afloopt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Ik krijg opeens het gevoel dat het allemaal net te toevallig is.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik weet niet, of dit al ergens geschreven is, maar als Huub en de rest hun plan doorzetten om te gaan BBQen en Lieke haar eten af te wijzen. Zou ik als ik Lieke was. NOOIT meer voor die groep te koken. Hoe leuk ze het ook zelf vindt.
zag je geen verschil de vorige keer was je heel duidelijk wie mooier was!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Peter6000 het volgende:
Oh, ik dacht al: hoe kan Lieke nu en in de tuin, en in de keuken zijn.
Maar die andere blonde mevrouw is dus Kim.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen meeZe loopt al 3 dagen tegen hem aan te duwen en al 2 dagen constant op te merken dat hij een chagrijn is. Gisteravond gaf ze ook gewoon toe dat ze dat doet om het erin te wrijven. Ik zou ook gaan schelden als ik zo'n pushy iemand niet kon ontlopen.
Hij had haar gisteren al duidelijk gemaakt dat hij niet per se in al haar plannetjes betrokken hoeft te worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Heb niks meegekregen van vandaag, maar ze is al dagen bezig tegen hem. Volgens mij als je een team bent, moet je elkaar niet taggen, dus dat wakker maken van vanochtend heeft ze totaal verkeerd aangepakt. Dat doe je bij de mensen die tegen je zijn en niet de voor je zijn.
Die komen vanzelf ook een keer aan de beurt....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:03 schreef itsme het volgende:
thanks
[..]
Je bedoelt dat het moet van de febo?
waarom dan nooit eens Brian en Amanda?
klopt als een bus....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
[..]
helemaal goed zo gaat het, alleen nog wel even een uur of 4 door zeuren!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zal ik vast een spoiler geven?
Lieke pakt gewoon een bordje lasagna en eet verder en gaat wat voorzichzelf doen, die gaat absoluut niet reageren. Of Huub vanavond met Kim in zee gaat? Nope als puntje bij paaltje komt niet... Het spel is te belangrijk nu voor hem.
Als je het niet bent, dan word je het wel als er steeds iemand aan je loopt te trekkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggo
Hha grappig ben jij , lul je niet uit je nek. RTL kan niet eens mensen voor DGK aannemen want ze maken het programma niet eens , dat doet en dat blijft Talpa Media doen, RTL zendt alleen uit binnenkort .quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
rtl heeft op zeker een stuk of 10 script schrijvers aan genomen om de boel te redden, nou ik zeg never nooit meer met deze mensen in de Kooi...........
mmm als ik saggo ben en iemand zegt de hele tijd tegen mij wat ben je saggo, dan word ik nog meer saggo.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:17 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja daar is natuurlijk ook wat voor te zeggen.......aan de andere kant is hij ook heel saggo
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:13 schreef noekje het volgende:
Ik krijg opeens het gevoel dat het allemaal net te toevallig is.
Maar Lieke doet dat dus wel. Ze is al een paar dagen bezig om met iedereen nepvriendjes te worden en Huub te zieken over zijn humeur, wat ze overigens zelf telkens veroorzaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:16 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Ik weet niet, of dit al ergens geschreven is, maar als Huub en de rest hun plan doorzetten om te gaan BBQen en Lieke haar eten af te wijzen. Zou ik als ik Lieke was. NOOIT meer voor die groep te koken. Hoe leuk ze het ook zelf vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |