Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordtquote:
We zijn trots op jequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Pheno het volgende:
Zo, die OP is weer gefixxed...
YOU SAID THE 'W' WORD!!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Precies!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:20 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan mag je hier helemaal niet zijn als het druk wordt
Je gaat even koffie halen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga maar even werken op deze vrijdag...
Daar ben ik het helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:22 schreef nikky het volgende:
[..]
Precies!
Wegwezen. Dit is voor luie werknemers die het er van nemen
Dat is waar. Dan blijf ik geen reet uitvoeren, hetgeen mij het recht geeft hier te blijven vertoeven. Ik moet dan alleen even naar t kopieerapparaat lopen, maar ik wacht nu nog op specifieke orders inzake het aantal kopieen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doet het kopieer apparaat toch voor je ?![]()
Maandag : 8 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:23 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nu mijn uren van deze week invullen. Creatief doen
Oeh! dat ook!quote:
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??quote:
Het schiet niet echt op inderdaadquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Pheno het volgende:
Jees, half 10 pas.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maandag : 8 uur
Dinsdag : 8 uur
Woensdag : 8 uur
Donderdag : 0 uur
Vrijdag : 8 uur
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij wasquote:
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En naar de WC dan ? want verder kun je toch weinig doen ??
En steeds belletjes met achterlijke n00bvragen. Collega beneden weet niet al te veelquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Het schiet niet echt op inderdaad
Oh moet dat ook nog johquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:31 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
toilet hoef ik nog niet, nog niet genoeg koffie voor gehad!Ik moet nu een presentatie maken, tenslotte moet ik nog wel iets afmaken voor ik hier weg ga...!
![]()
Hebben jullie me gemistquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:29 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Sshhtt we hoeven niet te weten dat jij gisteren vrij was![]()
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!quote:
Misschien als ik op posts van jou had kunnen reageren had ik wel op nr1 gestaan !quote:
jep...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:32 schreef Pheno het volgende:
Stage?
Een 2 is toch goed dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ja ze hebben me al een 2 gegeven als beoordeling dus moet nog wel even wat dingen afmaken anders word dat cijfer ook nog weer lager...!
is natuurlijk een duits cijfer he jongens...! geen nederlandse twee...!![]()
is een 8 ongeveerquote:
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1quote:
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad hebquote:
yquote:
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
nou ik rij hem van de baan want dan betaald hij het karten en het eten en drinken...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog even karten met je baas en dan heb je een 1
Heb je ook lang over gedaan deze reeks te vinden danquote:
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Blij dat ik dat al jaaaaren geleden gehad heb
Cant you just kick the time when you see time crawling ? Maybe its going faster that wayquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Pheno het volgende:
Zo, alweer 5 minuten verneukt. Time crawls when you are bored
Mij iets veel langerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Mijn laatste stage was 2 jaar geleden. Toen begon ik te posten op FOK!
Oh noemen ze dat zo tegenwoordig ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!en strax weer lekker kan gaan studeren!
Je bedoeld niet dit topic neem ik aan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef lenn- het volgende:
pffffffffffffffff suffe boel hier.
hehe nee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je bedoeld niet dit topic neem ik aan ?
Gaat vandaag niet lukken he, met je 14:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Misschien als ik op posts van jou had kunnen reageren had ik wel op nr1 gestaan !![]()
Moet je tegen ze zeggen. Zeg kunnen jullie niet horen dat ik aan het werk ben ! ga ergens anders staan lullen !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaat vandaag niet lukken he, met je 14:30![]()
Even allemaal collega's om me heen hier, iedereen gaat maar staan lullen hier als er niks te doen is![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Moet je tegen ze zeggen. Zeg kunnen jullie niet horen dat ik aan het werk ben ! ga ergens anders staan lullen !
Fok op ! ik ben aan het werkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
'jullie verstoren mijn gefok!'
Ach, ik verdien prima, dus geen probleem.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik nog geen echte slaaf ben!en strax weer lekker kan gaan studeren!
Je moet ook niet over werk praten dat is het geheimquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef lenn- het volgende:
bij ons is zo weinig te doen dat ze niet eens iets hebben om over te praten.
ofzo
dat heet stilte voor de stormquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:43 schreef lenn- het volgende:
bij ons is zo weinig te doen dat ze niet eens iets hebben om over te praten.
ofzo
En de titel van dat project is Hoe doe ik zo min mogelijk voor mijn vakantie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:45 schreef Scorpie het volgende:
Ik doe ook geen klap, vanmiddag vakantie en net nieuw project ingerold. Ik kabbel wel wat voort zeg maar.
Nee, dat heet 10 suffe slaperige yuppen op een kantoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat heet stilte voor de storm
quote:
liever scooter ??? hyper hyperquote:
dan ga je toch zappen?quote:
Liever Ipod met kwaliteits muziek!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
liever scooter ??? hyper hyper
je mama draait zeker speciaal voor jou voor het slapen gaan ook een uurtje foute nummersquote:
Neequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je mama draait zeker speciaal voor jou voor het slapen gaan ook een uurtje foute nummers
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
In the jungle the mighty jungle the lion sleeeeeeeeeeeeeeeeeps toniiiigggggghhhhtttttttttt
q-music?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
In the jungle the mighty jungle the lion sleeeeeeeeeeeeeeeeeps toniiiigggggghhhhtttttttttt
Sorry ik woon niet meer thuis...!quote:
Als jou moeder dat wel had gedaan had ik ook bij jou hotel mama willen logerenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:54 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry ik woon niet meer thuis...!![]()
Grapje toch tear...!
kan niet, iedereen heeft maar^recht op 1 hotel mama!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als jou moeder dat wel had gedaan had ik ook bij jou hotel mama willen logeren
zoek maar eens op youtube naar de muppet versiequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hotel Kuno mama dan ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kan niet, iedereen heeft maar^recht op 1 hotel mama!
Post na slotje nikky..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:21 schreef nikky het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vind het wel prettig. Kan ik tenminste met de auto naar het werk.
Sorry nee, de moeder van Kuno_van_dijk is al heel lang dood!quote:
wacht deze post moet ik aanpassen..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry nee, de moeder van Kuno_van_dijk is al heel lang dood!
echt humor, ik kijk nu zelf weerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
zoek maar eens op youtube naar de muppet versie
Het wordt vaag, je verplaatst je teveel in je foknickquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wacht deze post moet ik aanpassen..!mijn moeder is niet dood...!
De moeder van Kuno van Dijk is al heel lang dood, net zo als Kuno zelf!
Linkje ?quote:
zo te horen mis ik nixquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
Want daar achter de hoge bergen ligt het laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand van maas en waal![]()
http://youtube.com/watch?v=WsRKZLDOXWcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Linkje ?![]()
Heb geen zin om zelf te zoeken
http://youtube.com/watch?v=WsRKZLDOXWcquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Linkje ?![]()
Heb geen zin om zelf te zoeken
nog maar 6!quote:
aah de penguin was snellerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=WsRKZLDOXWc
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
luiaard
Dank jullie welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
afgezworen? ben je homo geworden?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:07 schreef Pheno het volgende:
Had ik nu maar een krat bier naast me staan. Oh nee, afgezworen.
mag ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
afgezworen? ben je homo geworden?
Komend weekend Beerfest in Berlijn!
ikke jaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij hebt je speciaal geregistreerd voor deze reeks he
tuurlijk! kom maar langs!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:10 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
mag ik meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nee, limoncelloquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
afgezworen? ben je homo geworden?
Komend weekend Beerfest in Berlijn!
Iedereen lijkt eerder vrij te zijn dan ikquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:11 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
ikke jaik verveel me de terung hier
geen zin in calls ( servicedesk ) en om nou te gaan duimdraaien tot half 4
aaaaah maar ik begon ook al om half 8quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Iedereen lijkt eerder vrij te zijn dan ik![]()
Op advies van mijquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:09 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij hebt je speciaal geregistreerd voor deze reeks he
is dat citroen likeur? Beetje te drinken?quote:
collega van jou dan?quote:
Mijn neefjequote:
ik moet tot 17:30quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
quote:
2 spammers op het forum. Al spamt hij niet goed genoeg op FOK!quote:
kweet alleen niet of ik dat wel trekquote:
laat hem langskomen in de stage sc!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
2 spammers op het forum. Al spamt hij niet goed genoeg op FOK!
Ziektewet!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kweet alleen niet of ik dat wel trekbegin koppijn te krijgen
Ik kijk neer op de politieagenten voor de Amerikaanse ambassade...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe is jullie uitzicht trouwens vanaf je werkplek? Ik kijk hier uit op centraal sation van den haag, ik zie leuk de trams af en aan rijden en de mensen verzamelen om richting Scheveningen te gaan
Prima spul, met apfelkorn effect: je voelt het lekker door je slokdarm heen glijdenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
is dat citroen likeur? Beetje te drinken?![]()
Linkje gegeven. Op msnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:16 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
laat hem langskomen in de stage sc!![]()
maar een keer proberen dan he!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Prima spul, met apfelkorn effect: je voelt het lekker door je slokdarm heen glijden
Ik kijk naar een straat waar auto's en vrachtauto's voorbij rijden. Industrieterrein. Dus geen boeiend uitzichtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:17 schreef Dylanesque het volgende:
Hoe is jullie uitzicht trouwens vanaf je werkplek? Ik kijk hier uit op centraal sation van den haag, ik zie leuk de trams af en aan rijden en de mensen verzamelen om richting Scheveningen te gaan
Ik nog 6.45 uurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leuk, die zit hier ook in de buurtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:18 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik kijk neer op de politieagenten voor de Amerikaanse ambassade...
Daarom, altijd baas boven baas...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ok ik heb t toch zo slecht nog niet![]()
mwah gebeurt helemaal niets... ik had eigenlijk gehoopt dat in de tijd dat ik hier zat er een kleine aanslag gepleegd werd ofzo, dat er nog iets te zien was, maar nee...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Leuk, die zit hier ook in de buurt
Reageer eens op mijn apfelkorn postquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
woeij nog een topic, alleen mijn citrix sessie vind dit echt niet leuk hahaha
Hehe ik rij er altijd met de tram langs op weg naar huis, ook een stelletje chagrijnen hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:20 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
mwah gebeurt helemaal niets... ik had eigenlijk gehoopt dat in de tijd dat ik hier zat er een kleine aanslag gepleegd werd ofzo, dat er nog iets te zien was, maar nee...!NIETS! alleen maar boze politeagenten die tegen iedereen zeggen dat ze van fiets moeten stappen...!
dat spul doet pijn als het er door je neus weer uit komt.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:21 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Reageer eens op mijn apfelkorn post
Kruip je even de patchkast in om daar een tukkie te doen ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Pheno het volgende:
Weer 20 minuten weg.
dan moet je ook maar niet zo gaan lachen als je het net wilt doorslikkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:23 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
dat spul doet pijn als het er door je neus weer uit komt.....
zik was zo kort als het maar zijn kon maar pijn dat het deed
overal hetzelfde kutbaantje...!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hehe ik rij er altijd met de tram langs op weg naar huis, ook een stelletje chagrijnen hier
ik zal vanaaf eens kijkenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Pheno het volgende:
Moet je eens wasabi gaan snuiven, staat het effect ook van op youtube (ga nu niet zoeken)
Dat is toch checkpoint charlie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:22 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[afbeelding]
dit is mijn uitzicht...!
nee...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is toch checkpoint charlie ?
als je zo bezopen bent dan kan je je lachen niet echt inhoudenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
dan moet je ook maar niet zo gaan lachen als je het net wilt doorslikken
Nee, daar is ie te klein voorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kruip je even de patchkast in om daar een tukkie te doen ?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is toch checkpoint charlie ?
haha knippen en plakkennet de kleuterschoolquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:31 schreef Dylanesque het volgende:
Ik ga aan het kopieren, eindelijk! Wordt nog een leuk knip- en plakwerkje
Yeahquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:32 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
haha knippen en plakkennet de kleuterschool
geen dank!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:39 schreef Dylanesque het volgende:
bedankt voor het medeleven
aah jullie hebben vast een lieve EHBO-er daar zitten waar je het voor doet, zoiets van zusjer mijn vinger doet auwquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
au
alleen zo'n hele grote schaar hier, doet pijn aan mn vingers
Oh ik dacht hetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:27 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nee...dit is de Amerikaanse ambassade! Checkpoint charlie ziet er HEEL anders uit...
Tip : Hou op met knippenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
au
alleen zo'n hele grote schaar hier, doet pijn aan mn vingers
volgens mij valt onze zuster op andere zustersquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:40 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
aah jullie hebben vast een lieve EHBO-er daar zitten waar je het voor doet, zoiets van zusjer mijn vinger doet auw
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
volgens mij valt onze zuster op andere zusters![]()
Dat zou ik dan maar eens haarfijn gaan onderzoeken !quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
volgens mij valt onze zuster op andere zusters![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef nikky het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Niets te doen ofzo?
En dan?quote:
Vrouwen een jaar studeren in zweden!quote:
de TT zegt het al toch ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:46 schreef nikky het volgende:
Wat gaan jullie snel.
Niets te doen ofzo?
Had je hem dan niet beter gewoon meteen digitaal kunnen maken ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Collage is klaarnu inscannen en versturen, yeah
Misschien wel. Maar ik had alles op papier, en zonder goede bewerkingsprogramma's hier had ik geen zin om eerst 10 pagina's in te scannen, en dan moeilijk te gaan plakken knippen in paint en word.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Had je hem dan niet beter gewoon meteen digitaal kunnen maken ?![]()
Sarcasme is je vreemd?quote:
Nee maar ik hou van zinloze opmerkingen makenquote:
Ik had het over de kortere termijn: vakantie?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Vrouwen een jaar studeren in zweden!![]()
Dus doe je het maar op de ouderwetse manierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar ik had alles op papier, en zonder goede bewerkingsprogramma's hier had ik geen zin om eerst 10 pagina's in te scannen, en dan moeilijk te gaan plakken knippen in paint en word.
Je blinkt er in uitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee maar ik hou van zinloze opmerkingen maken
Je moet toch wat met je tijd.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee maar ik hou van zinloze opmerkingen maken
Kijk naar zn sig... Dat is op korte termijnquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over de kortere termijn: vakantie?
En ik heb me geweldig vermaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus doe je het maar op de ouderwetse manier![]()
AH, okquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk naar zn sig... Dat is op korte termijn
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over de kortere termijn: vakantie?
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengenquote:
ziekmelden!quote:
Loslatenquote:
Wat een mooi initiatief van jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengen
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!
De maatschappij, dat ben jij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Dat moet iedereen gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Kijk, je vist al naar complimentjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
ik breitte het alleen wat uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
is dat Duits?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
Jij hebt net een nieuwe PCquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
.
waar is het ik vang hem wel op
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
nee gewoon expresstypoquote:
We gaan al meer dan 100 topics mee dus we zijn het gewendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme met dat stagetopic erbij wordt ik helemaal duizelig van het overal posten, hoe doen jullie dat
Gewoon niet in allerlei topics postenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme met dat stagetopic erbij wordt ik helemaal duizelig van het overal posten, hoe doen jullie dat
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet in allerlei topics posten
Best een goed punt eigenlijk, maar ik ben zo bang dat de verveling weer toeslaat als ik even stilzitquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zucht, echt, wat mensen daar leuk aan vindenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staan![]()
dat wil best, is alleen ervarin die je moet hebben!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Welke ranking?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:08 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar hoe kom je anders zo hoog in de ranking te staan![]()
expresstypo's zijn echt geweldig!quote:
Tear vind die dagtop100 helemaal geweldig!quote:
Dat is duidelijk ja, net als die Ravii of zoiets. Die wacht om 0.00 of de nieuwe ranking er al staat. Als je er nu een miljoen mee kan winnen ok, maar ditquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:09 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Tear vind die dagtop100 helemaal geweldig!
Ik was al blij dat d_h en arcee met die dagcijfers gestopt waren, maar tegenwoordig heb je weer van die mensen die posten om het zoveel mogelijk posten, niet voor de gezelligheid.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
statsgeil
masterspammerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
We gaan al meer dan 100 topics mee dus we zijn het gewend
Precies. Geen reet aan dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was al blij dat d_h en arcee met die dagcijfers gestopt waren, maar tegenwoordig heb je weer van die mensen die posten om het zoveel mogelijk posten, niet voor de gezelligheid.
Dat. Nou ja, waar ze maar een stevige plasser van krijgen.quote:
Ach, een maandje als ik zijn stats bekijk.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef nikky het volgende:
Hij heeft nog wel even voor deze: http://forum.fok.nl/rde/list_usertotals
Dag ranking FOK! forumquote:
Als het een maand lang zo rustig blijftquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, een maandje als ik zijn stats bekijk.
Alsof dat zo lastig isquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:18 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dag ranking FOK! forum
Ik moet en zal een keer op nr1 komen![]()
Crossover is liefquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:21 schreef ETA het volgende:
geen crossover hier, dus hier gaat het wel hard......................................
Nietsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alsof dat zo lastig is
Maar wat win je dan?
Maar die spamt gewoon meequote:
quote:
Dat kan co ook hoorquote:
Jij kan er trouwens ook aardig wat vanquote:
Oh, without a reason.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
Staat zeker niet voor niets op verborgen ?
Ik ben een slowchat hoerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Jij kan er trouwens ook aardig wat van![]()
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:
Vast wel, I couldn't care less.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig
Daar hebben we allemaal last vanquote:
Ja dit wordt een mooie dag om mijn aantal posts op te krikken!quote:
Dat doe ik al de hele weekquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ja dit wordt een mooie dag om mijn aantal posts op te krikken!![]()
En nog nooit #1 gestaanquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:41 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat doe ik al de hele week
Of naja eigenlijk de hele maand al ofzo
Dus?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef Ienepien het volgende:
Nja mijn scherm staat nogal in het zicht van mijn baas, hihi
Deed het pijn?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
zo...!heb ik daar toch even gewerkt...
was eigenlijk wel relaxed... het voelde zo.. vertrouwd...!quote:
No, don't go to the darkside!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
was eigenlijk wel relaxed... het voelde zo.. vertrouwd...!
De mijne ook hij zit naast me, maar vind het niet ergquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:44 schreef Ienepien het volgende:
Nja mijn scherm staat nogal in het zicht van mijn baas, hihi
maar...quote:
je kan het...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef huppelthepubbel het volgende:
nog 5 uur!
collega's?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef DeToXiC het volgende:
Na het spammen van mijn collega's vond ik het wel tijd worden om mij hier maar eens te laten zien. Ik denk dat ik om 14.00 naar huis ga.
Wat een dag!
Ik moet nog de helft van jouquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef huppelthepubbel het volgende:
nog 5 uur!
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
maar...echt. vertrouw me, werken is een fijn gevoel...!
AAAAAAAAAAAAAAAH DOOD! GA DOOD ZEG IK!
tegen de vloek die ik heb dan he, niet tegen jullie!
Dus zelfs al heb ik het rustig, dan kan ik nog niet ongegeneerd gaan zitten Fokken, want dan valt het een beetje op . Maar vandaag dus geen baas die koekeloertquote:
ow...! ik dacht al dat jij ook via Tear hier kwam..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:56 schreef DeToXiC het volgende:
IT, zijn overal gedetacheerd
Nee zoveel vrienden heb ik nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ow...! ik dacht al dat jij ook via Tear hier kwam..!
alleen je moeder, je neefje en je 46 knuffels?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee zoveel vrienden heb ik niet![]()
![]()
hier ook!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef huppelthepubbel het volgende:
ja, wrijf het er maar in. En ik moet dus ook nog vijf uur lang doen alsof ik werk
Doen alsof? want?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:58 schreef huppelthepubbel het volgende:
ja, wrijf het er maar in. En ik moet dus ook nog vijf uur lang doen alsof ik werk
En Jan Pieterquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
alleen je moeder, je neefje en je 46 knuffels?![]()
![]()
wie?quote:
Ik ga voor visquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef nikky het volgende:
Ik spam niet
En het is weer bijna krokettentijd.
Unter den Linden zit ik, kun je een express post deze kant opsturen met een broodje met mosterd?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef nikky het volgende:
Ik spam niet
En het is weer bijna krokettentijd.
ken ik niet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |