En ik heb me geweldig vermaaktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dus doe je het maar op de ouderwetse manier![]()
AH, okquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:55 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kijk naar zn sig... Dat is op korte termijn
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had het over de kortere termijn: vakantie?
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengenquote:
ziekmelden!quote:
Loslatenquote:
Wat een mooi initiatief van jou.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mensen geven elkaar te weinig complimentjes. Ik probeer er verandering in te brengen
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:57 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik ga 9 augustus naar nederland, ben daar tot de 12de dan vertrek ik sochtends naar Zweden en dan dinsdag de 14de begin ik daar...! echte vakantie heb ik dit jaar niet..!
De maatschappij, dat ben jij!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Dat moet iedereen gaan doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:58 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat een mooi initiatief van jou.![]()
Kijk, je vist al naar complimentjesquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
ik breitte het alleen wat uit!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:59 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik had die vraag al voor je beantwoord. Lief van mij he
is dat Duits?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
Jij hebt net een nieuwe PCquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:00 schreef Andre_1984 het volgende:
[..]
.
waar is het ik vang hem wel op
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik breitte het alleen wat uit!maar toppie jongen!
nee gewoon expresstypoquote:
We gaan al meer dan 100 topics mee dus we zijn het gewendquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
Godsamme met dat stagetopic erbij wordt ik helemaal duizelig van het overal posten, hoe doen jullie dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |